Zo ik ook weer na 2 weken vakantie. Pffff ik was gesloopt.. Mn conditie is gekelderd.. Had het ook al gemerkt, op vakantie niets uitgevoerd en de laatste dagen zag ik er al tegenop om een strandwandeling te maken
Corelli
Geplaatst: 24-07-10 11:24
Heb net weer een liedje gevonden die wij ook doen (dansje iets anders)
zou kunnen. De warming up is het teen/hak/teen/hak gebeuren, eerst rechts en dan links en dan ook nog in een sneller tempo, hele simpele beweging maar verrekte lastig als ie snel moet Daarna krijg je een merengue, lekker eenvoudig en vrolijk.
Ja, snap ik Ik bedoelde, we doen van jam 53 alleen de recovery en nog een deel, niet die disco En dan doen we de ene keer 52 erbij, de andere keer hele oude jams
Die hebben wij ook gedaan, maar bij de "vorige reeks" dansjes Inderdaad ook met een ander dansje! Wel een leuk liedje
Ik ben gisteravond naar een salsafeest geweest, heeeeerlijk Ken de basis natuurlijk wel een beetje vanuit zumba (merenque en salsa), maar met een man dansen is toch anders haha (veel leuker )! Leuk leuk, heb helemaal salsa-fever
Club balance Welzijn of ons goed voelen is voor velen de doelstelling. In de snelheid van alledag dienen we ons staande te houden. We eisen meer van onszelf en van anderen. Inspanning vindt vaker plaats dan ontspanning. Met de combinatie tussen Taichi, pilates, stretching, coödinatie en relaxersizes vinden we de juiste balans. Sport op een geheel andere wijze met je lichaam....inspannend ontspannen !
Zonder zweverig te zijn een geweldige sport met prachtige muziek voor een krachtiger, leniger lichaam ! Welzijn of ons goed voelen is de doelstelling !
Dat klinkt als wat bij ons "bodybalance" heet Ik vind dat best leuk, je wordt er lekker lenig en soepel van Wel is het best zwaar hoor, verkijk je er niet op! Veel met gebogen knieën staan (zeg maar constant in een squat) dus dat voel je wel in je benen etc