Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ziatje schreef:Ik heb gisteren en vandaag gehad en moet morgen weer. Ik moet zeggen het gaat al een heel stuk beter dan in het begin en ik begin er echt plezier in te krijgen! Alleen dat je zoveel moet kijken enzo ben ik nog niet echt aan gewend. Maar we zullen zien hoe het morgen gaat ben weer benieuwd!
ChantalSmook schreef:Ik heb ook dinsdag! Heb het boek bijna 1 x doorgenomen, baal wel want had het al onderhand willen kennen maar ben nog ff druk met school maar kan mooi de zaterdag zondag en maandag leren. Wil hem ècht in 1 keer halen,
Maar kom maar op met die tips!
Unwritten schreef:Ik ben trouwens van de week voor het eerst in mn rijcarriere een T100 bus tegengekomen, echt bizar als je op de middelste baan rijdt omdat je die bus in wilt halen, en die bus ineens met 100 opzij komt om ook in te gaan halen, kon ik weer verder uitwijken naar links
Paula schreef:Is dat theorieexamen nou echt zo moeilijk? Ik heb hem donderdag (volgende week) maar ik heb zoiets van als ik 1 keer dat boek doorlees en wat oefenexamens maak is het toch wel voldoende? Maar daar begin ik aan te twijfelen omdat sommige van jullie zelfs cursussen erbij hebben. Toen ik pas zonder te leren een oefenexamen maakte had ik maar 2 fout teveel.
Paula schreef:Is dat theorieexamen nou echt zo moeilijk? Ik heb hem donderdag (volgende week) maar ik heb zoiets van als ik 1 keer dat boek doorlees en wat oefenexamens maak is het toch wel voldoende? Maar daar begin ik aan te twijfelen omdat sommige van jullie zelfs cursussen erbij hebben. Toen ik pas zonder te leren een oefenexamen maakte had ik maar 2 fout teveel.
Draaikolk schreef:Paula schreef:Is dat theorieexamen nou echt zo moeilijk? Ik heb hem donderdag (volgende week) maar ik heb zoiets van als ik 1 keer dat boek doorlees en wat oefenexamens maak is het toch wel voldoende? Maar daar begin ik aan te twijfelen omdat sommige van jullie zelfs cursussen erbij hebben. Toen ik pas zonder te leren een oefenexamen maakte had ik maar 2 fout teveel.
Deze fout maken heel veel mensen (ik ook)![]()
Ik zou echt meer leren en meerdere oefenexamens maken om je kennis te testen (en zeker niet de vragen leren)
Men denkt vaak al de nodige kennis in huis te hebben maar dat valt op eens erg tegen als je het "echte" examen maakt.
De meeste mensen lopen dan tegen de lamp.
Je kunt beter leren voor een 10 dan voor een 6, dan heb je nog wat speling om jezelf veilig te stellen.
Je hebt ook maar heel kort de tijd om vragen te beantwoorden en dat valt echt tegen tijdens het echte examen er komt toch vaak wat druk/stress bij kijken.
Gemiddeld 45% slaagd maar per examen, dit omdat veel mensen het onderschatten
Succes met leren, wanneer moet je?
susanne_m schreef:rijden jullie vaak met de zelfde schoenen aan?