Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosie

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 23:30

Aaah wat goed Unwritten! Wat had je erop geschreven??

Vandaag dacht ik dat alles goed zou gaan...
Toen ik op amsterdam centraal kwam, zou de trein van 17:22 halen. En wat denk je? WEER VERTRAGING! Ik zweer het, die intercity rijdt NOOIT op tijd. Boos!
Toen maar de stoptrein gepakt, heerlijk liggen slapen de hele reis Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:32

Mailadres
'Het meisje uit de trein'

Meer niet Clown

Morgen weer om 7:36 de trein in

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:34

Ik had vandaag een rare trein, zo'n oostblokding met blauwe stoelen en coupé's. In de helft van de trein was niet eens licht...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:36

roosje84 schreef:
Misschien heb ik je dan wel gezien haha Knipoog
Ik ga altijd met de stopper...er zijn weinige andere treinen die vanaf Duivendrecht rechtsstreeks naar Leiden gaan

Ik stap meestal voorin op Schiphol.
Momenteel heb ik zwart - witte jas aan met een rode sjaal en een donkerblauwe schoudertas.
Morgen de trein van 8.58 van Nw-Vennep naar Schiphol, als ie op tijd rijdt Knipoog

Bij ons deden ze bij binnenkomst op Schiphol het licht alvast uit, gelukkig deden ze het weer aan, stapt toch makkelijker uit met licht.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:37

Unwritten schreef:
Mailadres

Meer niet Clown

Goed van je Haha!

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:38

Unwritten schreef:
Mailadres

Meer niet Clown

Spannend! Haha! Ik hoop niet voor je dat hij is zoals ik ben, ik gooi namelijk dingen die onder mn ruitenwisser zitten meteen weg Clown.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:39

Misser, voormalige duitse trein, het ICK materiaal, hokjestrein, ik zag er laatst ook eentje waar maar voor de helft licht brandt, wel lekker als je wilt slapen Ja

Linda, t zat niet onder zn ruitenwisser maar zichtbaar tussen zn deurklink Schijnheilig

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:40

Unwritten schreef:
Misser, voormalige duitse trein, het ICK materiaal, hokjestrein, ik zag er laatst ook eentje waar maar voor de helft licht brandt, wel lekker als je wilt slapen Ja

Linda, t zat niet onder zn ruitenwisser maar zichtbaar tussen zn deurklink Schijnheilig

Wat gaaf en spannend Haha! .

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:43

Misser schreef:
Ik had vandaag een rare trein, zo'n oostblokding met blauwe stoelen en coupé's. In de helft van de trein was niet eens licht...

Welk traject? Ik reis tussen Gouda en Ede-Wageningen en zit vaak in een trein met een gedeelte coupé's (2e klas) en er zijn maar aan 1 kant stoelen, het is een onwijze rotuitstap, er hangen heel vieze gordijntjes en de deuren moet je met een soort draaihand opendoen (wat heel moeilijk gaat en mensen staan altijd even te pielen voordat het lukt). Het zijn gewoon zulke rottreinen en ze zitten bijna altijd vol (weinig zitplekken)

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:46

@unwritten, goed gedaan, ik duim voor je dat je een leuke reactie terug krijgt.
Heb ik ook steeds vaker met de duitse treinen dat er geen licht brandt of de deuren kapot zijn.
Laatst was het in mijn duitse hokjestrein ook best wel donker, maar toen konden we zelf met knopjes meer licht maken. Een aardige conducteur wees ons erop.
Vandaag ook nog een conducteur afgeluisterd die samen met een collega niet zo positief was over de ns.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 23:59

Spannend hoor Unwritten! Ik moest nog aan je denken vanmiddag toen ik op Rembrandtplein was, haha Tong uitsteken

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 00:02

Ik baal!
Ik had van iemand gehoord dat er misschien extra treinen tussen nijmegen-arnhem-zwolle/utrecht zouden gaan rijden. Dus ik even zoeken. Nu kom ik er net achter dat er met de nieuwe dienstregeling geen rechtstreekse verbinding meer is tussen Gouda <-> Ede-Wageningen. De treinen rijden niet meer Den Haag <-> Arnhem (eerst 2 per uur, nu 0) maar Schiphol <-> Arnhem (eerst 2 per uur, nu 4). Ok, mijn reis gaat niet langer duren, maar ik vind het gewoon fijn als ik 50 min achter elkaar in de trein kan blijven zitten en niet in de kou op het perron sta te wachten.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 00:07

van de week had ik t weer eens de deuren van die stomme intercity gingen weer eens niet open..
tegenwoordig ben ik dan geneigd er een trap tegen t geven(vaak gaan ze dan wel open Bloos )

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 00:08

xMendy schreef:
Spannend hoor Unwritten! Ik moest nog aan je denken vanmiddag toen ik op Rembrandtplein was, haha Tong uitsteken

Ik zit ook bij jouw traject! Haha!
Stap soms in grootebroek op en soms in Hoorn.
En dan tot Centraal. Haha!

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 00:17

dat zit ik ook half bij jullie in de trein, ik ga van obdam naar alkmaar Knipoog!

woow vandaag wou ik de trein uitlopen bij alkmaar, en hij ree net het station op, maar ik moest een vriendin zoeken die stond op het station, dus ik wou daar heen lopen, nou werd eerst echt tig keer door elkaar geschud.. normaal heb ik het niet zo heel erg door maar vandaag.. Scheve mond

gaaf unwritten! Haha!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 00:22

Flosje446 schreef:
Misser schreef:

Welk traject? Ik reis tussen Gouda en Ede-Wageningen en zit vaak in een trein met een gedeelte coupé's (2e klas) en er zijn maar aan 1 kant stoelen, het is een onwijze rotuitstap, er hangen heel vieze gordijntjes en de deuren moet je met een soort draaihand opendoen (wat heel moeilijk gaat en mensen staan altijd even te pielen voordat het lukt). Het zijn gewoon zulke rottreinen en ze zitten bijna altijd vol (weinig zitplekken)

Hij lijkt erop, maar is anders Knipoog.
Ik vind het geen prettige treinen om 's avonds laat alleen mee te reizen, veel te weinig overzicht!
(ik was vandaag vroeg Knipoog).

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 01:38

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
JAAAAAAA Eindelijk Jans!!!! Haha! Ben benieuwd of ie gaat reageren (misschien morgenochtend al!! Tong uitsteken )

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:07

Horsefreak schreef:
roosje84 schreef:
Misschien heb ik je dan wel gezien haha Knipoog
Ik ga altijd met de stopper...er zijn weinige andere treinen die vanaf Duivendrecht rechtsstreeks naar Leiden gaan

Ik stap meestal voorin op Schiphol.
Momenteel heb ik zwart - witte jas aan met een rode sjaal en een donkerblauwe schoudertas.
Morgen de trein van 8.58 van Nw-Vennep naar Schiphol, als ie op tijd rijdt Knipoog

Bij ons deden ze bij binnenkomst op Schiphol het licht alvast uit, gelukkig deden ze het weer aan, stapt toch makkelijker uit met licht.

Ik heb altijd de trein van 6.48 vanaf Leiden

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:12

Vet hey Unwritten, en nu wachten op een reactie. Haha!

Ik had vandaag expres een trein later genomen, was ik alsnog om 9u op school. ROFL

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:13

Pinootje schreef:
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
JAAAAAAA Eindelijk Jans!!!! Haha! Ben benieuwd of ie gaat reageren (misschien morgenochtend al!! Tong uitsteken )

Verslag haha Clown

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:19

AAAH UW. Bloos!
Ik ben benieuwd! Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:43

Ik ging vandaag 5 minuten eerder ivm anders iuk mij zo moet haasten.. heeftie 20 minuten vertraging en vervolgens bij gouda roepen ze om dattie niet verder ging ROFL maar erwas een lege trein voor ons onderweg Clown

Hij zat er niet in, maar toen ik net op de tram wachtte (waar er ook 2 niet op kwamen dagen Sigaar ) kwam hij ineens langs, dus hij had wss een trein later Sigaar

Heb nog geen reactie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:43

Pinootje schreef:
JAAAAAAA Eindelijk [***]!!!! Haha! Ben benieuwd of ie gaat reageren (misschien morgenochtend al!! Tong uitsteken )

Haha Pien wordt enthousiast Haha!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:33

Flosje446 schreef:
Ik baal!
Ik had van iemand gehoord dat er misschien extra treinen tussen nijmegen-arnhem-zwolle/utrecht zouden gaan rijden. Dus ik even zoeken. Nu kom ik er net achter dat er met de nieuwe dienstregeling geen rechtstreekse verbinding meer is tussen Gouda <-> Ede-Wageningen. De treinen rijden niet meer Den Haag <-> Arnhem (eerst 2 per uur, nu 0) maar Schiphol <-> Arnhem (eerst 2 per uur, nu 4). Ok, mijn reis gaat niet langer duren, maar ik vind het gewoon fijn als ik 50 min achter elkaar in de trein kan blijven zitten en niet in de kou op het perron sta te wachten.

Nu rijdt er niet tussen schiphol en arnhem Knipoog Alleen 2x per uur schiphol - Eindhoven. Voor mij wel lekker dat er 4x per uur een trein gaat rijen, als ik hem weer eens mis door een vertraagde stoptrein, hoef ik geen half uur te wachten.

roosje84 schreef:
Ik heb altijd de trein van 6.48 vanaf Leiden

Die gaat toch rond 6.58 van nieuw-Vennep? Die heb ik ook wel eens als ik half 9 moet beginnen, morgen heb ik die weer en dinsdag en woensdag had ik die ook, maandag niet, toen had ie 10 min vertraging en ik had geen zin om in de kou te wachten, dus ben ik maar in de trein naar Leiden gestapt.

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 12:11

mijne gaat maar 2 keer in een uur, en dat is soms best hinderlijk.. heel vaak laat een docent van ons ons kwart voor of kwart over gaan, of 5 minuten dr voor dan heb ik de trein sowieso al niet en moeten we weer wachten Scheve mond