Flosje446 schreef:Ik baal!
Ik had van iemand gehoord dat er misschien extra treinen tussen nijmegen-arnhem-zwolle/utrecht zouden gaan rijden. Dus ik even zoeken. Nu kom ik er net achter dat er met de nieuwe dienstregeling geen rechtstreekse verbinding meer is tussen Gouda <-> Ede-Wageningen. De treinen rijden niet meer Den Haag <-> Arnhem (eerst 2 per uur, nu 0) maar Schiphol <-> Arnhem (eerst 2 per uur, nu 4). Ok, mijn reis gaat niet langer duren, maar ik vind het gewoon fijn als ik 50 min achter elkaar in de trein kan blijven zitten en niet in de kou op het perron sta te wachten.
Nu rijdt er niet tussen schiphol en arnhem
Alleen 2x per uur schiphol - Eindhoven. Voor mij wel lekker dat er 4x per uur een trein gaat rijen, als ik hem weer eens mis door een vertraagde stoptrein, hoef ik geen half uur te wachten.
roosje84 schreef:Ik heb altijd de trein van 6.48 vanaf Leiden
Die gaat toch rond 6.58 van nieuw-Vennep? Die heb ik ook wel eens als ik half 9 moet beginnen, morgen heb ik die weer en dinsdag en woensdag had ik die ook, maandag niet, toen had ie 10 min vertraging en ik had geen zin om in de kou te wachten, dus ben ik maar in de trein naar Leiden gestapt.