Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citroen22 schreef:Ik heb voor mijn vriend aankomende vrijdag een verrassing, ik wil dan zijn kamer donker maken en kaarsjes aan steken, ik heb alleen zijn kamer omdat zijn broertje ook nog thuis is , alleen zijn ouders zijn weg.
Nu weet ik verder niet wat ik kan doen.. ik had eerst in gedachte om het hele huis donker te houden en in de gang met kaarsjes beginnen en dan een lijn naar boven maken, maar in de gang dan een kaartje met volg de lijn kaarsjes naar boven enzo maar dat gaat dus niet door.. iemand nog ideeen? help
Davinia_ schreef:Citroen22 schreef:Ik heb voor mijn vriend aankomende vrijdag een verrassing, ik wil dan zijn kamer donker maken en kaarsjes aan steken, ik heb alleen zijn kamer omdat zijn broertje ook nog thuis is , alleen zijn ouders zijn weg.
Nu weet ik verder niet wat ik kan doen.. ik had eerst in gedachte om het hele huis donker te houden en in de gang met kaarsjes beginnen en dan een lijn naar boven maken, maar in de gang dan een kaartje met volg de lijn kaarsjes naar boven enzo maar dat gaat dus niet door.. iemand nog ideeen? help
Kan je dat broertje niet eventjes weg sturen? Of het uitleggen dat je zoiets wilt doen en of ie eventjes op z'n kamer wilt blijven ofzo?
MacavityL schreef:Mijn lieve grootouders zijn volgende maand 65 (!) jaar getrouwd.
Een kado wil ik niet kopen, maar wel maken. Maar ja, wat?
Voor hun 50ste jubileum had ik een uitgebreide stamboom getekend met namen/geboorte data/etc. Dit vonden ze toen helemaal prachtig en sommige familie leden hebben het er nog steeds over. Ik wil dus eigenlijk iets soortgelijks maken... maar het ontbreekt me aan creative ideeën. Iemand?