[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wartertje

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 12:46

Misschien iets met drank dat hij lekker vind? Ergens bij de bierkuier zo'n set laten samenstellen? En anders een leuke gadget voor hem? mini-pool of mini-kikkertafel ofzo :)

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:00

hooihooi

ik heb echt een hele lieve oud tante waar we altijd heel veel van krijgen en nu wilde ik graag iets leuks voor haar gaan kopen. Ze is rond de 65 geloof ik maar houd wel van wat makeup maar vooral van wandelen, de natuur. Ze was vroeger biologiedocent. Ik dacht zelf aan een mooie nagellak, donkerrood of zoiets maar ik weet alleen niet of dat iets voor die leeftijd is haha. Alvast bedankt voor de reacties!

xwendy

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:41

Hallo
Ik ga na jaaaren stoppen op de manege en rij over 2 weken mn laatste les.
Ik heb altijd erg verl plezier gehad bij mn instructrice en zou haar dus graag iets leuks willen geven.
Ik vind een doos merci zo onpersoonlijk en heb verder geen idee eigemlijk.
Liever niet te duur ofzo en iets simpels.
Weet er iemand iets?

Groetjes laura

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:42

Geef haar anders een leuke hanger met een paardje op of zo? En anders gewoon een bos bloemen en zo'n ultragrote kaart met bedankt (heb ooit een kaart gekocht die zo groot was als 4 A4's tegen elkaar).

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:39

Hoiii

Ik ga morgen bij iemand op bezoek (een oude vriendin)
Contact is verwaterd laatste 1.5 -2jaar.
Beetje mijn schuld
Ondertussen heeft ze een dochtertje.
Haar dochtertije is nu 1 jaar
Wat zal ik meenemen voor vriendin en dochtertje?

iemand leuke ideeen?

Ik heb zelf geen kids enz dus vind dat altijd erg moeilijk.
of beste ergens waardebonnen komen?

Ze heeft niks met paarden (voor als mensen daarmee komen) :)

gr

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:44

Een boeketje bloemen of parfum voor haar, en een leuke knuffel voor haar dochtertje, zoiets?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:22

Dankjewel voor je reactie :)
Ik ben bang dat kids al zat poppen en knuffels hebben op die leeftijd en vaak heb ze toch hun favoriet... of niet?

ik bedacht net je hebt misschien die mandjes ook wel weer met die bollen erin die gaan uitkomen...of nog tevroeg daarvoor? en iemand voor de kids leuke dingen?

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 14:02

Mijn lieve grootouders zijn volgende maand 65 (!) jaar getrouwd.

Een kado wil ik niet kopen, maar wel maken. Maar ja, wat?

Voor hun 50ste jubileum had ik een uitgebreide stamboom getekend met namen/geboorte data/etc. Dit vonden ze toen helemaal prachtig en sommige familie leden hebben het er nog steeds over. Ik wil dus eigenlijk iets soortgelijks maken... maar het ontbreekt me aan creative ideeën. Iemand?

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:40

Een fotolijstje met chronologisch alle generaties mannen en apart alle generaties vrouwen. Tot aan de kindjes die er zijn. Heb ik eens cadeau gedaan in ieder geval.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:23

Kan je niet een foto laten maken van de hele familie, behalve je grootouders? En die dan in een grote fotolijst doen?

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:19

Kan je niet oude foto's zoeken en daar een collage van maken? dat ze jong waren en wie er in de loop van de jaren allemaal bij gekomen zijn en hoe de familie nu is?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 18:06

Hallo,

Ik heb sinds 2 maanden nu een vriend en valentijn komt dichterbij en ik heb geen idee wat voor leuks.
Voor mijn verjaardag heb ik een luchtje gehad en hij krijgt dat luchtje(maar dan voor mannen natuurlijk) al van mij voor zijn verjaardag.

Wie heeft er een leuk ideetje??

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 18:33

Een leuk dagje weg met z'n tweeën (uit eten, pretpark, sauna, goedkoop hotelletje), een lief kaartje, een mooie foto van jullie?

Arafiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:33

Het is bijna weer zover, me vriendin word 16 februari 14 jaar.
Elk jaar weer probeer ik een orgineel leuk cadeau te bedenken.
ik heb al een aantal dingen gedaan.

-een doos met daarin allemaal kleine dingetjes dat ze als ware moest ''grabbelen''
-een pot sandwichspread met daarin muntgeld verstopt
- een aantal ballonnen met daarin geld en confettie zodat ze het lek moest prikken.

Alleen dit jaar kan ik niets leuks meer verzinnen , ik vind het een beetje saai om gewoon een cadotje te kopen en hem zo te geven dus wil ik weer iets speciaals.

Weten jullie mischien iets leuks te verzinnen?
Wat mischien handig is om te weten dat ze fan is van one direction en Justin Bieber is en verder niet zo veel hobby's heeft.

Ik dacht aan een quiz over van alles en nog wat en bij elk goed antwoord mag ze een cadeautje maar ik weet nog niet helemaal hoe ik dat wil gaan doen en mischien weten jullie wel iets anders leuks

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:45

M'n vriend en ik zijn bijna een jaar bij elkaar en ik wil iets speciaals geven ! Armbandje had die al is alleen stuk gegaan, ring is die niet van en ketting ook niet foto van ons 2e in een lijstje heeft die al ! Luchje is zow standaard en een weekendje weg gaan we al binnenkort! Weten jullie wat leuks ? Hij is 20 en ik 16! Buget is rond de 30 euro

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 20:44

Flowerhorses, misschien 14 kadootjes geven? Je hebt best wel veel leuke dingen voor niet zo veel geld!

Bonny, pff lastig zeg! Dagje weg of uit eten ofzo? Of naar een voetbalwedstrijd van z'n favo ploeg?

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:13

Ik heb voor mijn vriend aankomende vrijdag een verrassing, ik wil dan zijn kamer donker maken en kaarsjes aan steken, ik heb alleen zijn kamer omdat zijn broertje ook nog thuis is , alleen zijn ouders zijn weg.
Nu weet ik verder niet wat ik kan doen.. ik had eerst in gedachte om het hele huis donker te houden en in de gang met kaarsjes beginnen en dan een lijn naar boven maken, maar in de gang dan een kaartje met volg de lijn kaarsjes naar boven enzo maar dat gaat dus niet door.. iemand nog ideeen? help :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:07

Jep jep valentijn komt eraan,
en ik moet voor het eerst in mijn leven iets gaan kopen..
Geen idee wat dus! Weet iemand een leuk maar origineel valentijnscadeautje?
Luchtjes heeft hij genoeg, ketting of armbandje is niet zo zijn stijl,...

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 07:41

Ik heb waarschijnlijk wel een leuk cadeautje gevonden :D.
Vriend houd van apart bier, maar daar heb ik geen verstand van. Maar via internet kan je bierglazen bestellen en dan er wat in laten graferen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 09:06

Citroen22 schreef:
Ik heb voor mijn vriend aankomende vrijdag een verrassing, ik wil dan zijn kamer donker maken en kaarsjes aan steken, ik heb alleen zijn kamer omdat zijn broertje ook nog thuis is , alleen zijn ouders zijn weg.
Nu weet ik verder niet wat ik kan doen.. ik had eerst in gedachte om het hele huis donker te houden en in de gang met kaarsjes beginnen en dan een lijn naar boven maken, maar in de gang dan een kaartje met volg de lijn kaarsjes naar boven enzo maar dat gaat dus niet door.. iemand nog ideeen? help :')

Kan je dat broertje niet eventjes weg sturen? Of het uitleggen dat je zoiets wilt doen en of ie eventjes op z'n kamer wilt blijven ofzo? :o

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 11:53

Davinia_ schreef:
Citroen22 schreef:

Kan je dat broertje niet eventjes weg sturen? Of het uitleggen dat je zoiets wilt doen en of ie eventjes op z'n kamer wilt blijven ofzo? :o

Hij zal vast wel op zijn kamer zitten. Denk niet dat het een probleem word, maar jammer dat ik niet het hele huis heb en dat we dus stilletjes moeten zijn.. :') Verder iemand nog tips?

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 12:25

@davinia we zijn kort geleden nog naar een az wedstrijd gegaan en hij heeft nog kadokaart ervoor haha, echt verschrikkelijk!
Iets met kaarsjes ofzo wilde ik ook maar hij woont in zaandam en ik bij enkhuizen dus dat is erg lastig!

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 17:35

Lastig he, Valentijn! Ik heb een shirt besteld op www.spreadshirt.nl Allerlei dingen die je met een bestaand onderwerp of eigen zin/foto kan bewerken in verschillende prijzen. En dan wil ik nog een brownie bakken met een tekstje erop.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 17:40

MacavityL schreef:
Mijn lieve grootouders zijn volgende maand 65 (!) jaar getrouwd.

Een kado wil ik niet kopen, maar wel maken. Maar ja, wat?

Voor hun 50ste jubileum had ik een uitgebreide stamboom getekend met namen/geboorte data/etc. Dit vonden ze toen helemaal prachtig en sommige familie leden hebben het er nog steeds over. Ik wil dus eigenlijk iets soortgelijks maken... maar het ontbreekt me aan creative ideeën. Iemand?

Wat ik heb gedaan toen mijn opa en oma 60 jaar getrouwd waren:
-Fotoalbum gemaakt (digitaal af laten drukken) met ingescande foto's van vroeger en foto's van nu. Ik heb aan heel de familie foto's gevraagd en stiekem foto's uit albums bij mijn opa en oma gepikt en toen dat album gemaakt. Er staan foto's in van de verkeringstijd van opa en oma, van de kinderen enz. Ook heb ik van elk gezin (van mijn ooms en tantes) pagina's gemaakt met hun foto's. Ook staat er een pagina in van alle kinderen, een pagina van alle kleinkinderen en een pagina van alle achterkleinkinderen en dan nog wat pagina's met foto's van feestjes enzo met de familie :)
-Mand met 60 cadeaus. Was heel moeilijk, maar wel heel leuk om te doen. Regelmatig hoor ik nog: "Ooooh, en dit uit de mand gebruiken we en dit uit de mand gebruiken we"

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:53

Ik ben 6 maart jarig maar geen enig idee wat ik moet vragen!!
Ik heb een shetlander en ik men met hem, hij is ook ohz.
Wat kan ik vragen, graag paardenspullen ofzo
Budget is denk rond de 200,- met geld van familie, misschien iets meer...