Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JAHAA ik wéét dat het is aangekomen. En ik heb meer te doen in mijn leven dus ik heb 1000 redenen waarom het nog niet gehaald is.
Jouw gedram zorgt niet dat ik het eerder ga halen. 

xTammyy schreef:Kan iemand hier met het volgende helpen?
Ik heb een zadel op Vinted gezet en al 2 geïnteresseerden uit het buitenland.
Ze geven allebei aan dat ze het niet kunnen kopen omdat verzenden geen optie is terwijl ik wel heb aangevinkt welk formaat het pakket zou zijn.
Bij mij staan alle verzend mogelijkheden aan.
Help, wat gaat er mis?

upendo schreef:Alja schreef:Weet iemand wanneer een Mondial pakje terug gestuurd wordt?
Sneller dan Vinted go iig. Ik had het een keer na 5 dagen al.
xTammyy schreef:Bedankt voor jullie reacties, wat jammer zeg, enkel Duitsland en België is een optie dus..
andere landen kan natuurlijk wel maar dan moet het buitenom Vinted.
Blue_flower schreef:In veel landen wordt dus door de aanbieders niet bezorgd. Zie de foto's die ik heb toegevoegd. Heeft niks met afmeting te maken.

Tieme schreef:Even advies nodig. Ik heb heel veel kinderkleren in verschillende maten te koop. Deze verschillende maten staan allemaal op m'n vinted pagina maar ook deels door elkaar. Ik heb het idee dat het zo onoverzichtelijk wordt en nog niet alles staat erop. Ik heb echt een paar honderd stuks aan kleding![]()
Wat is handig? Beter gewoon 1 maat erop zetten en wachten tot dat loopt en dan de volgende maat? Andere tips?
Alja schreef:Op maat selecteren met een hashtag
Als iemand er 100den dingen op heeft staan en het is niet geselecteerd zakt mij de moed in de schoenen en kijk ik niet eens verder.
Zelf heb ik ook 1000 dingen erop staan maar op maat en jongetje / meisje geselecteerd