Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:00

Verwijt jezelf niets, je lichaam geeft aan rust nodig te hebben dus.
Ga een ommetje lopen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:02

Gisteren mijn jonkie verhuisd naar 24/7 grasland.

Twee en een halve week geleden gekocht. Op de plek gezet waar ik mijn vorige ook had, en ze is in twee en een halve week 75 kilo minimaal kwijt geraakt.

Tandarts er bij, want ja, wisselen? Doppen? Nou dat was niet het enige probleem.
Toch maar de streep getrokken en op t land gegooid.

Dan maar dubbele stalling geld, mn ukje gaat wèl voorop.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:08

Jolliegirl schreef:
Verwijt jezelf niets, je lichaam geeft aan rust nodig te hebben dus.
Ga een ommetje lopen.

Je hebt gelijk, maar vind het rete moeilijk

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:09

Ik erger me momenteel aan... ja, wat niet eigenlijk? Zit er he-le-maal doorheen en dan ook nog constant van die kleine poedersuiker dingen erbij die m'n emmer nog sneller laten overlopen. Echt even klaar met alles |(

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:57

Sterkte Marcella :(:)

Ik heb een ergernis die omgekeerd is van wat ik hier af en toe lees: ik heb niets met mijn verjaardag, laat het ook niet op intranet zien, maar mijn collega's weten het kennelijk toch en komen me feliciteren :D. Ik zou het het liefst als een gewone dag beschouwen maar dat lukt niet. Nou ja, ik heb wel koeken neergezet (zonder de reden erbij), maar helaas ik ontkom er niet aan.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:12

Gisterenavond zo moe dat ik de paarden vroeg de laatste ronde hooi heb gegeven en op tijd naar bed was gegaan. Kon ik niet slapen, en word ik vervolgend om 1 uur en om 2 uur nog een keer wakker. Ook echt telkens rare dromen. Nu een uurtje later begonnen. Vraagt mijn zus of ik mee wil naar de Ikea. Uh ja eigenlijk wel lekker om ff van het terrein af te zijn, maar ik moet wel gewoon werken, en in combi met het middagslaapje van mijn neefje en de visite die ze nu heeft, gaat dat dus ook niet lukken :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:04

Afbeelding
Maat Shetlander en nog zo n stuk te groot voor onze pony van 115 cm :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:07

Aziatische hoornaar bij mijn bijen kasten. -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:08

Binnenstebuiten draaien, stiksel losmaken, stuk afknippen en terug dichtnaaien. Hier ook altijd problemen met de maten voor de ponies. Mijn Welsh had een ponymaat hoofdstel en een shetlander neusriem, en Amy heeft een cob maat hoofdstel met een paardenmaat frontriem :+

Nu zijn die oren altijd lastig. De Welsh en Amy hebben kleine oortjes. Mijn rijpaard is net een ezel en heeft het al gepresteerd van het vliegenmasker een oor te slopen _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:20

denisesilver schreef:
Binnenstebuiten draaien, stiksel losmaken, stuk afknippen en terug dichtnaaien. Hier ook altijd problemen met de maten voor de ponies. Mijn Welsh had een ponymaat hoofdstel en een shetlander neusriem, en Amy heeft een cob maat hoofdstel met een paardenmaat frontriem :+

Nu zijn die oren altijd lastig. De Welsh en Amy hebben kleine oortjes. Mijn rijpaard is net een ezel en heeft het al gepresteerd van het vliegenmasker een oor te slopen _O-

Ik ben niet zo handig en eigenlijk vind ik dat dan ook wel weer zonde bij een oornetje van 30 euro

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:31

Vriendin uit Engeland komt naar een evenement in "mijn" stad, vlakbij dus.
Helemaal leuk, gaan we lekker samen.
Nu vraagt ze meteen of ze ook bij mij kan verblijven. Ik heb alleen een graf hekel aan mensen die blijven logeren :=
Snap wel dat het makkelijk is voor haar en nee zeggen voelt echt banketstaaf.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:34

De veegmachine die hier al de hele ochtend bezig is. Op een gegeven moment is het wel schoon hoor :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:43

Nyaleti schreef:
Nu vraagt ze meteen of ze ook bij mij kan verblijven. Ik heb alleen een graf hekel aan mensen die blijven logeren :=

Dat is wel banketstaaf ja, als je daarheen gaat zou je het ook fijn vinden om bij een bekende te kunnen slapen en kosten te besparen neem ik aan?

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:46

Eerste werkdag na de vakantie en ik had er al geen zin in.
Een van de eerste dingen die ik hoor is, "we moeten straks met jou en een andere collega gaan zitten nav een last minute vergadering tijdens jullie vakantie".
Iets met tegenvallende cijfers het eerste half jaar, no sh*t, ik heb ook gezien hoe weinig bezoekers we hadden, dus dat is niks vreemds.

Maar ja, vorig jaar hebben ze mijn uren echter al gekort, en ik ben dus een beetje bang dat ze dat weer gaan doen.

Leidinggevende zei dat er nog geen reorganisatie nodig was, maar ik ben er niet gerust op. Mijn contract moet eind dit jaar eigenlijk verlengd worden maar ik heb er weinig vertrouwen meer in.

Denk dat ik serieus rekening moet gaan houden met het ergste... op naar de vacaturesites :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:58

Captain schreef:
Nyaleti schreef:

Dat is wel banketstaaf ja, als je daarheen gaat zou je het ook fijn vinden om bij een bekende te kunnen slapen en kosten te besparen neem ik aan?

Ze wist niet dat het vlakbij mij was dus ze heeft het niet geboekt met de intentie om samen te gaan of om bij mij te verblijven.
Toen ik zei hey dat is super dicht bij mij, vroeg ze of ik mee wilde.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:00

Maakt niet uit toch? :)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:05

Alja schreef:
[ Afbeelding ]
Maat Shetlander en nog zo n stuk te groot voor onze pony van 115 cm :(

Shetlanders hebben vaak grotere dan een welsh a. Niks schattigers dan kleine welsh oortjes :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:11

Alja schreef:
denisesilver schreef:

Ik ben niet zo handig en eigenlijk vind ik dat dan ook wel weer zonde bij een oornetje van 30 euro

Dat is waar. Bij de Epplejeck hadden ze oornetjes met kleine oortjes. Misschien passen die wel? Of het moeten dezelfde zijn als de je nu hebt :+

Oei Pluisje, dan zou ik inderdaad ook voorzichtig gaan solliciteren. Zou daar niet gerust om zijn.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:42

Ik heb een buurvrouw die is ergens in de 70, en die wilt altijd even kletsen, nou prima..
Kwam aanlopen vanuit het winkelcentrum, meteen aan de klets.. prima..

Tot ze weer eens over mijn bouw begint, ben niet de slankste maar om nou daar meteen over te hebben..
En later ziet ze een vrouw voorbij lopen met een wat wijdere broek meteen van dat zou jouw ook goed staan..,
moet je ook aan beginnen zou beter bij je bouw staan.

Want de broeken die jij nu draagt worden je benen alleen maar dikker van, werd toch een partij pissig.
Heb der toen wel duidelijk gezegd die ga ik nooit dragen, en wat ik nu draag vind ik lekkerder zitten.
Jaa jaa, dat is ook weer zo je moet vooral dragen wat je lekker vind zitten,
en dan begint ze weeeer over ja ja maar het zou je echt goed staan..

Het eerste wat ik graag wou was naar binnen....laat mij met rust mens..
Het is niet de eerste keer dat ze over mijn bouw begint en over de broeken die ik moet dragen.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:48

Zondag uit eten geweest na een super leuke dag in Deventer (Deventer boekenmarkt bezocht) met een hele hoop leuke mensen. We hebben ons uitstekend vermaakt in het zusje, maar jeetje wat een ervaring...

Ik heb Coeliakie, dus ik mag absoluut geen gluten. We hadden op tijd gereserveerd, we waren er ook iets eerder en wij waren op die verdieping een gezelschap met nog 3 andere gevulde tafels. Ik heb netjes gevraagd of ik een glutenvrije kaart mocht, zou gebracht worden. De rest had allemaal al ingevuld wat ze wilden en ik had nog steeds geen kaartje. Nogmaals gevraagd en toen kwam het toch wel, wilden ze tegelijkertijd de bestelling van de rest al meenemen terwijl ik net aan het kijken was wat ik wilde, dus gezegd, wacht nog maar even. Vervolgens duurde het echt 20 minuten voor ze de kaartjes op haalden.
Eerste gang kwam na een poosje, was wat langer wachten maar we hadden de grootste lol met elkaar dus het was niet erg dat we wat langer moesten wachten, lekker eten, lekker kletsen, lekker lachen.
Op een gegeven moment willen een aantal van ons weer een drankje bestellen, dus maar gevraagd of dat kon aan de serveerster. Ze zou zo bij ons terug komen. Half uur later nog niemand geweest voor een drankje dus een andere serveerster maar aangeschoten, iedereen kon drinken bestellen en we kregen eindelijk onze 2e ronde drinken.
Vervolgens bestel ik iets waar normaal gesproken een broodje bij zit, maar glutenvrij dus geen broodje. En wat denk je, er zit een broodje IN het schaaltje met mijn eten terwijl er een glutenvrije prikker in zit. HOE DAN. Ik heb gelukkig wel altijd "anti gluten pillen" mee voor dit soort omstandigheden, dat ik in ieder geval niet ziek wordt als ergens per ongeluk toch gluten in belanden, maar dit was wel bijzonder. Uiteindelijk wel gegeten, maar netjes was het niet. Daarnaast hoorden we het personeel wel vaak zeggen dat ze onderbemand waren, maar vervolgens zagen we ze echt grotendeels van de tijd gewoon rondom de bar staan kletsen. En dan gewoon lange stukken aaneen. Ja, dan snap ik dat je het druk hebt.

En als kers op de taart zijn hebben 3 mensen (waaronder ik) voedselvergiftiging opgelopen door dubieuze carpaccio (ik heb zelf niet eens echt opgelet op de kleur van de carpaccio want het hele bord was bedekt met een berg rucola, waardoor ik niet goed heb opgelet).

Ik ben echt fan van het zusje, maar ik ga nooit meer naar locatie Deventer. En dat is echt zonde, want het is een super mooi pand.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:06

PostNL bezorging naar vandaag aangepast, want dan ben ik thuis. Pas post.nl het aan naar morgen en ja dan ben ik niet thuis. 8)7

Heb gelijk klacht naar verzender gedaan over post.nl dat er mogelijkheid is dat pakket retour afzender gaat.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:13

@taartjee, ik doe het niet snel maar dat is echt wel iets waarvan even een flinke mail of iig recensie naar het restaurant toe ging. Nu kon jij met die pillen nog tegen de kruisbesmetting die door het broodje kwam, maar niet iedereen kan dat, en als zoiets gebeurt vrees ik ook voor kruisbesmetting bij alles. En dan die voedselvergiftiging er ook nog eens bovenop...

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:13

Vandaag mijn topper binnen gekregen maar kan er pas morgen op liggen omdat die moet uitluchten. Begrijpelijk maar wil hem zo graag testen :') ;(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:27

Ik zou maar een klacht indienen Taartje want dit kan niet natuurlijk.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:50

Waarom zeggen mensen tegenwoordig dat ze heen gaan? Als ze bedoelen er heen gaan.
Toch een totaal andere betekenis zou ik zeggen. _O-