Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Binnenstebuiten draaien, stiksel losmaken, stuk afknippen en terug dichtnaaien. Hier ook altijd problemen met de maten voor de ponies. Mijn Welsh had een ponymaat hoofdstel en een shetlander neusriem, en Amy heeft een cob maat hoofdstel met een paardenmaat frontriem![]()
Nu zijn die oren altijd lastig. De Welsh en Amy hebben kleine oortjes. Mijn rijpaard is net een ezel en heeft het al gepresteerd van het vliegenmasker een oor te slopen
Nyaleti schreef:Vriendin uit Engeland komt naar een evenement in "mijn" stad, vlakbij dus.
Helemaal leuk, gaan we lekker samen.
Nu vraagt ze meteen of ze ook bij mij kan verblijven. Ik heb alleen een graf hekel aan mensen die blijven logeren
Snap wel dat het makkelijk is voor haar en nee zeggen voelt echt banketstaaf.
Captain schreef:Nyaleti schreef:Vriendin uit Engeland komt naar een evenement in "mijn" stad, vlakbij dus.
Helemaal leuk, gaan we lekker samen.
Nu vraagt ze meteen of ze ook bij mij kan verblijven. Ik heb alleen een graf hekel aan mensen die blijven logeren
Snap wel dat het makkelijk is voor haar en nee zeggen voelt echt banketstaaf.
Dat is wel banketstaaf ja, als je daarheen gaat zou je het ook fijn vinden om bij een bekende te kunnen slapen en kosten te besparen neem ik aan?
Alja schreef:denisesilver schreef:Binnenstebuiten draaien, stiksel losmaken, stuk afknippen en terug dichtnaaien. Hier ook altijd problemen met de maten voor de ponies. Mijn Welsh had een ponymaat hoofdstel en een shetlander neusriem, en Amy heeft een cob maat hoofdstel met een paardenmaat frontriem![]()
Nu zijn die oren altijd lastig. De Welsh en Amy hebben kleine oortjes. Mijn rijpaard is net een ezel en heeft het al gepresteerd van het vliegenmasker een oor te slopen
Ik ben niet zo handig en eigenlijk vind ik dat dan ook wel weer zonde bij een oornetje van 30 euro