Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 19:04

Snoraly schreef:
Kreeg laatst appje van een nieuw stalgenootje dat ze me gevonden had in dit topic _O-

Ik had laatst gereageerd in een topic die van een irl vriendin bleek te zijn :')

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 19:04

fohadie schreef:
Ben ik nu hel egoïstisch dat ik dts niet langs de kist heb gelopen maar via de andere kant?

Heel veel sterkte!

En nee, je bent helemaal niet egoistisch.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 19:19

Ik ga net echt gigantisch door mijn rechterenkel heen met het van mijn fiets afstappen. Val vervolgens op mijn linkerknie. En probeer rechts van mij dus mijn fiets nog omhoog te houden. (Vol met boodschappen) En vervolgens is de enige manier om op te staan, door vol op mijn enkel te leunen. Met mijn toch al krakkemikkige lijf kijk ik nu al uit naar hoe ik morgen wakker word. -O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 19:25

fohadie schreef:
Dank jullie allemaal voor de lieve reacties. Nu op de weg terug.

Nog een ergernis: de (ingehuurde) fotograaf die erg ongepast fotos maakte tijdens de plechtigheid en het zakken van de kist. Nee, ik wil niet met mijn betraande gezicht op de foto tijdens mijn laatste groet, accepteer dat! Maar nee, iedereen werd op de foto gezet die langs de kist liep.

Ben ik nu heel egoïstisch dat ik dus niet langs de kist heb gelopen maar via de andere kant?

Nee, dat is niet egoïstisch. Wat raar dat daar op die manier foto's van gemaakt worden -O-

Heel veel sterkte Y;(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 19:33

wyoming schreef:
Ik ga net echt gigantisch door mijn rechterenkel heen met het van mijn fiets afstappen. Val vervolgens op mijn linkerknie. En probeer rechts van mij dus mijn fiets nog omhoog te houden. (Vol met boodschappen) En vervolgens is de enige manier om op te staan, door vol op mijn enkel te leunen. Met mijn toch al krakkemikkige lijf kijk ik nu al uit naar hoe ik morgen wakker word. -O-

Oei probeer vast een spiegel op te bouwen met pijnstillers.
Sterkte

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 19:43

Sterkte fohadie :(:)

Mijn moeder neemt het altijd op als een persoonlijke aanval als ik naar boven ga wanneer ik overprikkeld ben. Ik heb ondertussen al meerdere keren gezegd zoiets *mijn* probleem is en dat ik het ook zelf oplos door naar boven te gaan. Maar dan vat ze het op alsof het haar schuld is dat ik overprikkeld ben.
Ik ben gewoon autistisch :') heb vandaag voor een klas vol enthousiaste 8 jarige kinderen gestaan, laat mij overprikkeld zijn

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 21:11

Hele lichte keelpijn en hoofdpijn. Ik voel de bui alweer hangen. Gaat dan wel mild zijn anders werd het nu wel erger. Ik hang er net een beetje tegenaan. Was ook wel te verwachten mer al die zieke mensen op werk.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 21:43

Snoraly schreef:
Kreeg laatst appje van een nieuw stalgenootje dat ze me gevonden had in dit topic _O-

Oeps sorry :D

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 21:55

Heel veel sterkte fohadie!

Ik heb het ijs en ijskoud hele dag nergens last van gehad en nu zit ik te bibberen op de bank

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 22:49

Vent chagrijnig naar bed gegaan, echt doe normaal!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 00:39

Picnic bezorger die ik iets van potjes in een papier container zie stoppen.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 01:13

Voor het eerst sinds ik aan de pil ben gegaan weer eens gestopt ivm andere medicijnen die de werking verminderen. Waarom zou ik die zooi blijven slikken als t toch minder werkt. Nou ik weet wel waarom… Gisteren ongesteld geworden en damn wat heb ik er weer veel last van…

Kan moeder natuur niet gewoon met de tijd mee ofzo en gewoon gaan appen? Dankje :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 04:52

Dat we volgens mij te veel hebben betaald aan het "eten" gisteren.... We waren uiteten met een actie, dus het eten was al betaald. Terplekke moest alleen de drank nog worden betaald. Met 2 personen, 3 bier en 2 cola. Was €27,50 kwijt.... Als het wel klopt ga ik huilen in een hoekje dat drinken tegenwoordig dus gewoon vreselijk duur is in een restaurant.....

En ik erger me dus dat ik de bon heb geweigerd en het niet kan controleren. Dat ik er nu pas over na lig te denken dat het eigenlijk wel een heel hoog bedrag is voor 5 drankjes....

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 06:17

Dat lijkt me aan de hoge kant ja. Tenzij speciaalbiertje oid. Maar vaak ook gerechten die dan toch toeslag hebben buiten de korting om is mijn ervaring.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 06:34

iirrssjjee schreef:
Dat we volgens mij te veel hebben betaald aan het "eten" gisteren.... We waren uiteten met een actie, dus het eten was al betaald. Terplekke moest alleen de drank nog worden betaald. Met 2 personen, 3 bier en 2 cola. Was €27,50 kwijt.... Als het wel klopt ga ik huilen in een hoekje dat drinken tegenwoordig dus gewoon vreselijk duur is in een restaurant.....

En ik erger me dus dat ik de bon heb geweigerd en het niet kan controleren. Dat ik er nu pas over na lig te denken dat het eigenlijk wel een heel hoog bedrag is voor 5 drankjes....

Hebben ze geen website met menukaart? Voor gewone biertjes en gewone cola lijkt mij de prijs idd hoog. Maar ligt aan de locatie ook denk ik.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 08:43

Dat is wel duur ja...

Aan de wekker. Komende week elke ochtend op tijd naar stal voor medicatie. En doe t met liefde. Maar ik had stiekem vandaag ook wel willen uitslapen en kom met moeite m'n bed uit nu :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 08:46

iirrssjjee schreef:

Dat is wel hoog ja. Tenzij de drie biertjes een speciaalbiertje waren, dan zit je al snel aan de 7 euro per glas.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 09:14

5,50 per drankje is wel duur idd maar het hangt ervan af waar je zat en wat voor biertjes het waren.

Ik heb spierpijn in mn benen van een dagje Efteling :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 12:13

Drankjes zijn ook ontzettend duur in de horeca en de flesjes frisdrank worden kleiner, maar €27,50 voor 5 drankjes lijkt me niet kloppen. Waren het vaasjes of grotere glazen bier? Pils of speciaalbier? Geen koffie na? En idd misschien toeslag bij een gerecht?

Zou idd de website proberen op te zoeken of je daar een drankkaart kan vinden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 12:27

Hier met kerst nog uit eten geweest cola ongeveer 3,50 en bier rond de 5 euro van de tap. Speciaal bier zit rond de 7 euro.

De rest van mijn eigen ellende vergeten we maar teveel om op te noemen.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 12:47

De parkeerkosten bij het ziekenhuis -O-
Mijn vader ligt inmiddels al tijdje in het ziekenhuis en dan wil ik er toch wel regelmatig even heen. Maar het ziekenhuis zelf heeft geen eigen parkeerplaats.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 13:12

Geen drankkaart te vinden online. En we hadden geen extra kosten voor de gerechten. We hadden alles van de menukaart gekozen die we voor onze neus kregen. Geen koffie of thee na...

Biertjes waren gewoon normale Heineken van de tap.

Oh bedenk me wel dat we een sausje bij hadden bijbesteld. Maar dat was 2x €1,-...

Agh, maakt niet uit, we hebben goed en lekker gegeten, dat is het belangrijkste.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 13:31

Dat het pakketje voor mijn vader steeds per 10min op werd geschoven vanmorgen.
En om 10.50u stond er bij dat het nog zeker tot 22u kon duren, heb al gezegd dat ie het kan verwachten dat het pas Maandag komt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 13:40

Precies vandaag wakker geworden met hoofdpijn die niet weggaat. Voel ook dat ik verkouden ga worden.
Net vandaag is mijn dochter jarig, 18 jaar is ze geworden! Wat een mijlpaal.
Dan moet ik ook denken aan Kitty. We waren tegelijk zwanger. Ik ben dan maar gezegend dat ik mijn dochter 18 mag zien worden.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 13:53

gefeliciteerd met je grote dochter Suzanne! en beterschap.