Snoraly schreef:Kreeg laatst appje van een nieuw stalgenootje dat ze me gevonden had in dit topic
Ik had laatst gereageerd in een topic die van een irl vriendin bleek te zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Dank jullie allemaal voor de lieve reacties. Nu op de weg terug.
Nog een ergernis: de (ingehuurde) fotograaf die erg ongepast fotos maakte tijdens de plechtigheid en het zakken van de kist. Nee, ik wil niet met mijn betraande gezicht op de foto tijdens mijn laatste groet, accepteer dat! Maar nee, iedereen werd op de foto gezet die langs de kist liep.
Ben ik nu heel egoïstisch dat ik dus niet langs de kist heb gelopen maar via de andere kant?
wyoming schreef:Ik ga net echt gigantisch door mijn rechterenkel heen met het van mijn fiets afstappen. Val vervolgens op mijn linkerknie. En probeer rechts van mij dus mijn fiets nog omhoog te houden. (Vol met boodschappen) En vervolgens is de enige manier om op te staan, door vol op mijn enkel te leunen. Met mijn toch al krakkemikkige lijf kijk ik nu al uit naar hoe ik morgen wakker word.
iirrssjjee schreef:Dat we volgens mij te veel hebben betaald aan het "eten" gisteren.... We waren uiteten met een actie, dus het eten was al betaald. Terplekke moest alleen de drank nog worden betaald. Met 2 personen, 3 bier en 2 cola. Was €27,50 kwijt.... Als het wel klopt ga ik huilen in een hoekje dat drinken tegenwoordig dus gewoon vreselijk duur is in een restaurant.....
En ik erger me dus dat ik de bon heb geweigerd en het niet kan controleren. Dat ik er nu pas over na lig te denken dat het eigenlijk wel een heel hoog bedrag is voor 5 drankjes....
iirrssjjee schreef:Dat we volgens mij te veel hebben betaald aan het "eten" gisteren.... We waren uiteten met een actie, dus het eten was al betaald. Terplekke moest alleen de drank nog worden betaald. Met 2 personen, 3 bier en 2 cola. Was €27,50 kwijt.... Als het wel klopt ga ik huilen in een hoekje dat drinken tegenwoordig dus gewoon vreselijk duur is in een restaurant.....
En ik erger me dus dat ik de bon heb geweigerd en het niet kan controleren. Dat ik er nu pas over na lig te denken dat het eigenlijk wel een heel hoog bedrag is voor 5 drankjes....