Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poetser schreef:Moederdag hebben we niet gevierd. Ik zal vandaag nog sporadisch in het topic aanwezig zijn, maar het is de laatste keer... Vandaag om 17u krijg ik mijn euthanasie in het bijzijn van mijn dierbare. Ook mijn moeder zal aanwezig zijn, samen met mijn vriendin, Florian (tot ik in slaap ben, daarna wacht hij op de gang tot ik echt overleden ben) en mijn metekind en haar vriend.
Vandaag krijg ik dus mijn rust, de verlossing van de pijn.
Heel erg bedankt voor jullie steun in de moeilijke tijden, het advies en de raad die ik van jullie heb mogen krijgen.
Bedankt voor de prachtige kaartjes en andere attenties die ik heb mogen krijgen. De orka zal nog bij mij liggen tijdens mijn laatste reis en gaat daarna met Florian mee naar huis.
Danielleeee_ schreef:Lieve poetser, hopelijk ben je nu op een hele mooie plek zonder pijn.![]()
Lieve Darkangel, heel veel sterkte voor jou. Wat een ontzettend lief mens ben jij. Ook heel veel sterkte voor Florian. En de andere mensen die van haar houden.
Polar schreef:Ik ben vast niet de enige die vannacht nog wakker heeft gelegen van het nieuws.
Was een stille meelezer, meerdere keren iets getypt, o.a toen de pijnmedicatie niet aansloeg, maar nooit het idee gehad dat ik écht iets bij kon dragen en er werd al zoveel gereageerd.
Vannacht dacht ik aan hoe anders haar leven had kunnen zijn nu, hoeveel mensen haar vreselijk gefaald hebben, als nummertje behandeld hebben.
Hoezo is zij niet opgeroepen voor onderzoek/behandeling na die uitslag? Hoezo wordt degene die de uitslag voor haar heeft verborgen gehouden hier niet voor gestraft?
Poetser heeft echt een onnodig zwaar leven en een onnodig zware tijd gehad en gewoon het feit dat ze misschien volledig hersteld was als ze de uitslag direct had geweten...
Er hoeft overigens geen antwoord op bovenstaande vragen te komen hoor, maar het was waar ik vannacht van wakker lag.
Ik vind het zo ontzettend oneerlijk allemaal... en hoe sterk heeft ze dit allemaal doorstaan, klap na klap na klap.
fjordjes schreef:Polar schreef:Ik ben vast niet de enige die vannacht nog wakker heeft gelegen van het nieuws.
Was een stille meelezer, meerdere keren iets getypt, o.a toen de pijnmedicatie niet aansloeg, maar nooit het idee gehad dat ik écht iets bij kon dragen en er werd al zoveel gereageerd.
Vannacht dacht ik aan hoe anders haar leven had kunnen zijn nu, hoeveel mensen haar vreselijk gefaald hebben, als nummertje behandeld hebben.
Hoezo is zij niet opgeroepen voor onderzoek/behandeling na die uitslag? Hoezo wordt degene die de uitslag voor haar heeft verborgen gehouden hier niet voor gestraft?
Poetser heeft echt een onnodig zwaar leven en een onnodig zware tijd gehad en gewoon het feit dat ze misschien volledig hersteld was als ze de uitslag direct had geweten...
Er hoeft overigens geen antwoord op bovenstaande vragen te komen hoor, maar het was waar ik vannacht van wakker lag.
Ik vind het zo ontzettend oneerlijk allemaal... en hoe sterk heeft ze dit allemaal doorstaan, klap na klap na klap.
Zo dacht ik ook maar wilde dat niet in dit topic plaatsen, maar zou die ex niet vervolgd kunnen worden wegens achterhouden van zeer belangrijke informatie?
darkangel23 schreef:Van de oneerlijkheid van de hele situatie heb ik ook lang wakker gelegen, maar vooral toen ze nog leefde. Nu ben ik vooral blij dat ze eindelijk rust en geen pijn meer heeft. Ik ben ook blij dat ik de kans heb gekregen haar te leren kennen en een lichtpuntje te kunnen zijn in de laatste maanden van haar leven. Ze zal altijd in mijn herinnering blijven.
Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen en het medeleven, dat wordt zeker gewaardeerd.