Tussen de mazen van het net..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paars

Re: Tussen de mazen van het net..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 22:51

Veel sterkte voor wie haar gekend heeft. Wat een ontzettend zware tijd heeft deze dame gehad zeg.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 23:02

Wat kan het leven oneerlijk zijn. Rust zacht poetser.
Heel veel sterkte voor Florian en eenieder die haar lief heeft.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 23:16

Heel veel sterkte toegewenst!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 23:26

Ik las het topic elke dag bij. Vandaag een drukke dag dus lees net pas bij en woorden schieten tekort.
Fijn voor Poetser, verdrietig voor haar nabestaanden.

Veel sterkte gewenst voor hen.

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 23:51

Rust zacht, Poetser.

Darkangel, voor jou en je man onwijs veel sterkte.
Diep respect voor alles wat jullie voor haar gedaan hebben.

Wil je Florian ook veel sterkte wensen?
Heel veel sterkte voor een ieder die haar lief had

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 00:32

poetser schreef:
Moederdag hebben we niet gevierd. Ik zal vandaag nog sporadisch in het topic aanwezig zijn, maar het is de laatste keer... Vandaag om 17u krijg ik mijn euthanasie in het bijzijn van mijn dierbare. Ook mijn moeder zal aanwezig zijn, samen met mijn vriendin, Florian (tot ik in slaap ben, daarna wacht hij op de gang tot ik echt overleden ben) en mijn metekind en haar vriend.

Vandaag krijg ik dus mijn rust, de verlossing van de pijn.

Heel erg bedankt voor jullie steun in de moeilijke tijden, het advies en de raad die ik van jullie heb mogen krijgen.
Bedankt voor de prachtige kaartjes en andere attenties die ik heb mogen krijgen. De orka zal nog bij mij liggen tijdens mijn laatste reis en gaat daarna met Florian mee naar huis.

Rust zacht kanjer

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 02:14

Rust zacht, mooi lief mens….
Hier ook een stille meelezer, maar wat ging het ineens snel… geen woorden voor, weer veel te jong :(

Sterkte aan alle betrokkenen, met dit onwijs grote verlies..

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 05:51

Iedereen heel veel sterkte gewenst

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 07:25

Lieve Poetser, ik had je nog zoveel meer gegund.

Heel veel sterkte aan darkangel, Florian en alle andere betrokkenen. Jullie aandeel in de laatste fase van haar leven is zo te lezen onmiskenbaar mooi en belangrijk voor Poetser geweest. Diepe buiging daarvoor.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 08:00

Lieve poetser, hopelijk ben je nu op een hele mooie plek zonder pijn. <3

Lieve Darkangel, heel veel sterkte voor jou. Wat een ontzettend lief mens ben jij. Ook heel veel sterkte voor Florian. En de andere mensen die van haar houden. :knuffel:

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 08:21

Danielleeee_ schreef:
Lieve poetser, hopelijk ben je nu op een hele mooie plek zonder pijn. <3

Lieve Darkangel, heel veel sterkte voor jou. Wat een ontzettend lief mens ben jij. Ook heel veel sterkte voor Florian. En de andere mensen die van haar houden. :knuffel:

Ik kon zelf even geen woorden vinden. Ben nog beduusd over hoe snel dit gegaan is.

Ik sluit mij helemaal aan bij het bericht hier boven.

Sterkte voor alle mensen die haar lief hebben. Y;(

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 08:48

Gecondoleerd voor de nabestaanden. Ongelooflijk wat voor ellende iemand over zich heen kan krijgen.
Rust zacht, Poetser.

Darkangel, jullie ook veel sterkte. Dat iemand helpen zo’n intens traject wordt, verwacht je niet.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 09:30

Ik ben vast niet de enige die vannacht nog wakker heeft gelegen van het nieuws. :o
Was een stille meelezer, meerdere keren iets getypt, o.a toen de pijnmedicatie niet aansloeg, maar nooit het idee gehad dat ik écht iets bij kon dragen en er werd al zoveel gereageerd.

Vannacht dacht ik aan hoe anders haar leven had kunnen zijn nu, hoeveel mensen haar vreselijk gefaald hebben, als nummertje behandeld hebben.
Hoezo is zij niet opgeroepen voor onderzoek/behandeling na die uitslag? Hoezo wordt degene die de uitslag voor haar heeft verborgen gehouden hier niet voor gestraft?
Poetser heeft echt een onnodig zwaar leven en een onnodig zware tijd gehad en gewoon het feit dat ze misschien volledig hersteld was als ze de uitslag direct had geweten...

Er hoeft overigens geen antwoord op bovenstaande vragen te komen hoor, maar het was waar ik vannacht van wakker lag.
Ik vind het zo ontzettend oneerlijk allemaal... en hoe sterk heeft ze dit allemaal doorstaan, klap na klap na klap.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 09:32

Polar schreef:
Ik ben vast niet de enige die vannacht nog wakker heeft gelegen van het nieuws. :o
Was een stille meelezer, meerdere keren iets getypt, o.a toen de pijnmedicatie niet aansloeg, maar nooit het idee gehad dat ik écht iets bij kon dragen en er werd al zoveel gereageerd.

Vannacht dacht ik aan hoe anders haar leven had kunnen zijn nu, hoeveel mensen haar vreselijk gefaald hebben, als nummertje behandeld hebben.
Hoezo is zij niet opgeroepen voor onderzoek/behandeling na die uitslag? Hoezo wordt degene die de uitslag voor haar heeft verborgen gehouden hier niet voor gestraft?
Poetser heeft echt een onnodig zwaar leven en een onnodig zware tijd gehad en gewoon het feit dat ze misschien volledig hersteld was als ze de uitslag direct had geweten...

Er hoeft overigens geen antwoord op bovenstaande vragen te komen hoor, maar het was waar ik vannacht van wakker lag.
Ik vind het zo ontzettend oneerlijk allemaal... en hoe sterk heeft ze dit allemaal doorstaan, klap na klap na klap.

Zo dacht ik ook maar wilde dat niet in dit topic plaatsen, maar zou die ex niet vervolgd kunnen worden wegens achterhouden van zeer belangrijke informatie?

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 09:37

fjordjes schreef:
Polar schreef:

Zo dacht ik ook maar wilde dat niet in dit topic plaatsen, maar zou die ex niet vervolgd kunnen worden wegens achterhouden van zeer belangrijke informatie?

"Schuldvraag" zal moeilijk zijn.
Want wie heeft het gedaan?
De ex?
De huisarts? Die heeft de info niet gedeeld.
Poetser? Omdat ze zelf niet de info opgezocht heeft?
En wat is het doel? Poetser komt er niet door terug.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 09:42

Inderdaad Petpa en wanneer is die info verborgen gehouden. Poetser wist zelf jaren terug al dat ze toen ziek was.

Maar met die info kun je niks (meer). Je krijgt haar er niet mee terug. Florian krijgt er zijn moeder niet mee terug.

darkangel23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 09:47

Van de oneerlijkheid van de hele situatie heb ik ook lang wakker gelegen, maar vooral toen ze nog leefde. Nu ben ik vooral blij dat ze eindelijk rust en geen pijn meer heeft. Ik ben ook blij dat ik de kans heb gekregen haar te leren kennen en een lichtpuntje te kunnen zijn in de laatste maanden van haar leven. Ze zal altijd in mijn herinnering blijven.
Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen en het medeleven, dat wordt zeker gewaardeerd.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 09:49

Wat ongelooflijk verdrietig allemaal. Rust zacht

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 10:02

Temidden van al die oneerlijkheid, vond ik het enorm bewonderingswaardig dat Poetser haar veel te korte tijd en energie heel bewust leek te steken in alles wat voor haar nog belangrijk was.

Hier op Bokt kreeg ik niet het idee dat zij haar laatste tijd vol wrok of wraak zat. Ze koos voor de mooie dingen die ze nog kon meemaken, stilstaan bij de kleine dingen, de belangrijke mensen om haar heen.

Een betere keus had ze niet kunnen maken.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 10:09

Darkangel jullie hebben echt zoveel verschil voor Christi kunnen maken, hoeveel slechter was het wel niet gegaan als jullie haar geen hulp hadden geboden.. nu heeft ze gelukkig nog kunnen ervaren dat er ook goede mensen zijn en kon ze in een veilige omgeving met haar dierbaren omringd heengaan. En ze heeft nog mooie herinneringen met Fabian kunnen maken. Zo waardevol.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 10:28

Wat een verhaal en wat verdrietig dat de plek waar je je zorg krijgt dan nog het meest als thuis voelt. Maar wel fijn dat ze op haar gemak was in de laatste fase van haar leven. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden en ook voor darkangel, wat mooi wat je voor haar hebt gedaan.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 10:55

Jemig krijg hier tranen in mijn ogen van.
Wat een dappere vrouw was jij

Rust zacht Y;(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 11:03

darkangel23 schreef:
Van de oneerlijkheid van de hele situatie heb ik ook lang wakker gelegen, maar vooral toen ze nog leefde. Nu ben ik vooral blij dat ze eindelijk rust en geen pijn meer heeft. Ik ben ook blij dat ik de kans heb gekregen haar te leren kennen en een lichtpuntje te kunnen zijn in de laatste maanden van haar leven. Ze zal altijd in mijn herinnering blijven.
Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen en het medeleven, dat wordt zeker gewaardeerd.

Jij en je man heel erg bedankt voor de inzet voor poetser en florian.
Hopelijk krijgt ze een uitvaart die ze graag wilde

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 11:17

Ach jeetje, ik lees net het bericht over het overlijden, ik was ook een stille meelezer.. Sterkte voor iedereen die haar lief had :knuffel:

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 11:58

Wat ontzettend verdrietig.

Sterkte voor iedereen die haar zo gaat missen

Afbeelding