Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sabbientje schreef:kittens die "aan" zijn op het moment dat je je bed uit stapt.
En je gaan "helpen" met het schoonmaken van de kattenbak. Als in, in de kattenbak liggen, want aandacht.
Baby's, ik moet even wakker worden en alle klusjes doen, daarna heb ik knuffel tijd....
Kirrietje schreef:Sabbientje schreef:kittens die "aan" zijn op het moment dat je je bed uit stapt.
En je gaan "helpen" met het schoonmaken van de kattenbak. Als in, in de kattenbak liggen, want aandacht.
Baby's, ik moet even wakker worden en alle klusjes doen, daarna heb ik knuffel tijd....
Wees blij dat ze pas aangaan als je uit bed stapt, hier werd ik de hele ochtend vroeg geterroriseerd![]()
Laten we zeggen dat ze haar tandjes goed scherp houdt
MyWishMax schreef:Mensen in wachtkamers die naast je gaan zitten terwijl het toch heel duidelijk is dat je er dan niet meer langs kan. En de rest van de wachtruimte leeg is. Ze gaan ook geen mm opzij als je er dan langs moet, waarom ga je dan hier zitten ipv verderop waar er en ruimte is om om elkaar heen te gaan en alle stoelen leeg waren.
Zijn altijd oudere mensen die er dan vanuit gaan of zelfs aangeven dat jij jong bent en dat dus wel kan. Ik zit niet voor niets in de wachtruimte van zorg he.
Sabbientje schreef:Ze zijn rond 3.30u ook vaak even wakker.
Maar als we ze voor het naar bed gaan even flink moe maken, komen ze om 3.30u alleen maar een knuffel halen. Wel wat dwingend. Maar het is geen groot feest met rennen over het bed in in de gordijnen klimmen.
_San87_ schreef:iirrssjjee schreef:Dat er morgen zo enorm veel regen word voorspeld... Plan was om morgen een fietstocht te gaan doen van Breda naar Utrecht. Ongeveer 125km. Maar met 10mm gaat dat m niet echt worden zeg maar. Alhoewel vorspelling eerst 16mm was, dus er zit al verbetering in. Wachten morgenochtend maar even af.....
Huur een kano.
iirrssjjee schreef:Dat er morgen zo enorm veel regen word voorspeld... Plan was om morgen een fietstocht te gaan doen van Breda naar Utrecht. Ongeveer 125km. Maar met 10mm gaat dat m niet echt worden zeg maar. Alhoewel vorspelling eerst 16mm was, dus er zit al verbetering in. Wachten morgenochtend maar even af.....
Hieperdi schreef:Ik vond hem ook niks. Terwijl ik dus wel van de historische dramashows ben. Ben echt fan van Downton Abbey en Gilded Cage, en zelfs een hoop Chinese historische shows. Maar vond bij Bridgerton het acteerwerk zo slecht en de hele setting en plotlijn sloeg nergens op. Niet fantasy genoeg voor fantasy, te onzin voor historisch. Niet mijn ding.Met veel goede moed en op aanraden van veel vriendinnen begonnen met Bridgerton. Net klaar met aflevering 1. Wat slecht!! Ik snap deze hele hijp niet. Er wordt zoveel gezegd maar er gebeurt weinig, het is saai en kan het amper volgen. Slecht acteerwerk en die voice die elke keer er doorheen praat, mega irritant. Die hertog is wel echt super knap, maar dat is het wel een beetje. Echt een geitenwolle tuttenserie. Daar zat ik dan met mijn bak popcorn
![]()
Ik ga weer lekker verder met House of the Dragon. Beterrrrrr
MyWishMax schreef:Waarom zijn er überhaupt zitplekken die de doorgang blokkeren als ze gebruikt worden? Maar ja, da's best vervelend. Sowieso ga niet direct naast iemand zitten als er zo veel plek is.Mensen in wachtkamers die naast je gaan zitten terwijl het toch heel duidelijk is dat je er dan niet meer langs kan. En de rest van de wachtruimte leeg is. Ze gaan ook geen mm opzij als je er dan langs moet, waarom ga je dan hier zitten ipv verderop waar er en ruimte is om om elkaar heen te gaan en alle stoelen leeg waren.
Zijn altijd oudere mensen die er dan vanuit gaan of zelfs aangeven dat jij jong bent en dat dus wel kan. Ik zit niet voor niets in de wachtruimte van zorg he.
Tancreda4 schreef:In de metro een doos die tegen een incheck ding staat geleund en me vervolgens vuil aan kijkt en geen stap verzet als ik probeer in te checken. Uh ik moet er even bij?? Leun je luie reet lekker tegen de deur ofzo. Lui varken..... niet hardop gezegd. Wel met m'n ogen en d'r weggeduwd
Kom ik nu in iemands ergenis dat et 'een achterlijke vrouw was die perse bij dit poortje moest inchecken' ?
Roosch schreef:Stond er net een in de metro me toch een partij vuil aan te kijken joh..