Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:50

Lekker gereden. In de binnenbak, maar moet een paar meter buitenlangs om paard terug naar z'n stal te brengen (echt bijna niks, een inie mini stukje). Begint het echt nét op het moment dat we naar buiten stappen weer opeens hard te hagelen en dat is eng. Dus wat doen we? Stil staan in de hagelbui natuurlijk.

Snap dat dat paard dat niet zo ervaart, neem het hem echt niet kwalijk. Maar ik zou nou ook niet zeggen dat "stil staan in de hagelbui om meneer gerust te stellen dat we écht veilig door kunnen lopen" mijn voorkeur heeft over lekker droog gaan staan met hem :') .

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 21:14

JudithGigi schreef:
In onze buurtapp gaat het meestal over getinte mensen die over straat lopen :j welkom in een klein dorp

Hier is ooit een hele avond gespendeerd aan een grote bus die al de hele dag en nacht in de straat stond. Was gewoon onze bus die voor de verandering eens aan de straat stond ipv op de oprit. Inc foto's van kenteken enz. Heb mij stil gehouden en echt heerlijk gelachen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 21:17

Tigress schreef:
Vervelend Marcella! Ik heb om die reden de tussendeur naar de woonkamer zoveel mogelijk op een kleine kier, om inderdaad zoveel mogelijk met een tweede deur de kou te brokken. Maar ivm m'n kat kan ik die niet helemaal dicht doen (boven staat haar eten en bak).

Zo dan die wind waardeloos. Zo'n huurwoning hebben we ook ooit gehad. :=

Ik heb dan nog een beetje mazzel met de galerij. Heb 2 halletjes de eerste echt bij de voordeur en 2de is richting voordeur of hobby kamer. Dus heb iets meer buffer, maar deur woonkamer en hobby kamer staan open op kier inderdaad voor de katten. Is ook senioren woning en dus drempelloos.

Caira

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 22:14

Oh wij hadden laatst een foto van een ‘Oost-Europese vrouw’ met krant die rond ging. Bleek de nieuwe bezorgster die bij het verkeerde huis was omdat ze het huisnummer niet kon zien. Het arme mens was al bijna veroordeeld.

De wind komt met kracht 6 uit het noorden en dan slaat mijn verwarming dood. Tijd om naar mijn warme bedje te gaan denk ik zo, het is 16 graden binnen…

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 22:24

Tigress schreef:
[ Video ]

"Dan moet je de klink erop doen, dan sluit de deur beter aan".

Ja leuk, maar als ik er niet ben?
Ik heb weer handdoeken in m'n hal liggen als er wind en regen is. Want je ziet hier de hagel naar binnen geblazen worden door een kier tussen deur en kozijn heen :+
Ik ben ontzettend blij met m'n huis, maar die ruzie met m'n voordeur ben ik toch wel zo zat -O-
Naast dat ik gewoon niet blij ben van alle regen wat naar binnen komt i.c.m. laminaat, is het ook gewoon zonde van de warmte in huis.
Ik heb de deur driedubbel afgeplakt met tochtstrips, enkel daar wil het niet. Doe ik het op het middelste deel, dan sluit de deur niet meer.

Kun je niet zo'n dun tochtstripje plaatsen zodat de deur "vaster" klemt?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 22:31

Tigress zo dat is niet tof! :brr:

Hier wordt bijna wekelijks wel een melding verdacht persoon gemaakt in de groepsapp. Maar ik woon achteraf en onze doodlopende straat wordt wel eens gebruikt voor een vluggertje of dealtje := en vlakbij een wegrestaurant / truckers stop dus lopen regelmatig toch wel typische mensen door de straat. Die mogen daar lopen maar dan hoef je niet intens ons erf op te staren.
Beter te alert dan "Ohja ik zag gisteren avond wel iets verdachts"

Ergenis van vandaag: niks wordt mij gegund. Echt al-les zit tegen de laatste tijd en had een beetje hoop op wat leuks, maar nee hoor.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 23:04

Onze buurtapp gaat alleen maar over bij wie de wijn open staat :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 23:18

JudithGigi schreef:
Ik heb door black friday al 5 keer een winkelmandje gevuld om vervolgens te denken "ja maar wacht even, zo hard heb ik dit niet nodig en ik heb nieteens geld". Waarom laat ik me zo gek maken door kortingen die vaak nieteens kortingen zijn :')

Ik heb zo ook heel veel geshopt maar allemaal weer teruggelegd haha. Het zijn soms wel echt mooie kortingen, maar heb ik het ook echt nodig? Waarschijnlijk volgende week dingen kapot en heb ik het idd nodig ja maar dat zien we dan wel weer.

Heb alleen traditiegetrouw een jaar voorraad shampoo gehaald. Oh. En een jas van 250 naar 75 dat kon ik niet laten. Moest nog een warmere 100% waterdichte jas voor op stal.

Mijn baas heeft om half 5 een uitnodiging voor een meeting ingeschoten voor aankomende maandag, met onder andere de zin 'en ik moet je nog iets vertellen' en nu mag mijn fantasie de hele weekend hier allemaal dingen van gaan maken :)) -O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 23:29

Niobe schreef:
Onze buurtapp is alleen bedoeld voor eventuele criminele activiteit. Verder mag er niks gezegd worden. Super saai

Zo mogen wij in onze familieapp alleen gefeliciteerd zeggen of wanneer er iemand dood is

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 01:07

Ik wordt opeens GEK van de jeuk. Geen idee waarom maar op mijn armen en benen helemaal naar wordt ik ervan.
Dokter google geeft altijd charmante oorzaken :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 02:16

Dat ik nog steeds wakker lig door de keiharde poedersuiker ergens uit de buurt (buitengebied). Het gaat om snoeiharde muziek.
Moet er morgen wel vroeg uit om weer te werken.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 05:08

Afbeelding

Hoe krijg ik dit toch altijd voor elkaar

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 09:36

Niobe schreef:
[ [url=m/00j5oZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haal je de werkdraad van binnenuit of van buitenaf?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 09:36

De énige dag in de week dat ik kan uitslapen en ik ben om 8 uur wakker

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:04

Niobe schreef:
Onze buurtapp is alleen bedoeld voor eventuele criminele activiteit. Verder mag er niks gezegd worden. Super saai

Wij hebben er 2, 1 waar alleen voor criminele activiteit bedoeld is.
En de andere mag je troep aanbieden als je iets kwijt wilt, of je zoekt wat dan kan je het daar ook kwijt.

Maar we hebben wel de regel het is na 22:00u of 23:00u tot 08:00u volgende ochtend stil op de app.
Laatst bijgewerkt door Siggislief op 25-11-23 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:06

Dat ik ineens een mail krijg als ik een reactie heb in dit topic

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:40

JudithGigi schreef:
De énige dag in de week dat ik kan uitslapen en ik ben om 8 uur wakker

Sinds ik een stabiel werkrooster heb waarbij ik om 05.00 op moet slaap ik ook nooit later dan 06.00… soms snooze ik dan nog eventjes, maar om 07.30 op z’n allerlaatst zit ik aan de koffie :')

Op zich geen probleem, ben echt een ochtendmens. Hiervoor had ik een heel wisselend rooster — de ene dag stond ik om 03.00 naast m’n bed en werkte tot 14.00, de andere dag was het pas om 14.00 beginnen en sliep ik pas rond middernacht. Toen kon ik altijd wel slapen zolang ik wilde op m’n vrije dagen. Weet nou niet wat ik liever heb haha

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:47

purny schreef:

Dan zul je zelf wel per ongeluk een vinkje hebben gezet.

Hier onder dit venster waar ik in schrijf.
Staat onder de verzend knop een optie : Stuur mij een e-mail als er een reactie geplaatst is

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:57

Niobe schreef:

Wat voor dingen doe jij om 4u 's nachts? :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 11:31

DuoPenotti schreef:
purny schreef:

Dan zul je zelf wel per ongeluk een vinkje hebben gezet.

Hier onder dit venster waar ik in schrijf.
Staat onder de verzend knop een optie : Stuur mij een e-mail als er een reactie geplaatst is

Denk het ook, ik heb het weg gehaald.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 11:40

Niobe schreef:

En hoe krijg je het daarna weer uit elkaar :') succes!

Gisteren wat gekocht in een BF aanbieding welke tot 0:00 geldig zou zijn. Ik vanochtend checken, en jahoor, dezelfde prijs voor hetzelfde product, met dezelfde timer, maar dan voor vanavond 0:00.
Ik heb echt zin om het ergens te gaan melden en tegelijkertijd voel ik mij dan ook weer zo'n trut. Het is een Nederlandse webshop.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 11:55

Ik probeer mijn Uggs verkocht te krijgen (verkeerde maat geleverd door Frans bedrijf maar retourneren kost me twintig euro), en ben al flink gezakt in prijs. Alsnog durven mensen te bieden voor net de helft van de prijs. Vraag me dan echt af welke breincel denkt dat het een goed idee is :') Raak er echt een beetje geïrriteerd door.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 11:59

Dan ben je denk ik met terug sturen beter af.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 12:08

Ja dat denk ik ook :') Blijkt alleen dat retourneren bij dat bedrijf überhaupt veel gedoe is naast de enorme kosten, dus moet nog even goed overdenken of ik dat aan durf haha

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 12:36

Mijn ex die net doodleuk zit te vertellen dat hij dochter niet meer in een autostoel in de auto heeft, want de gordel is toch laag genoeg. (Naar zijn mening) Dochter is 1.12m. Ik kan nu dus alleen maar hopen dat hij nooit in een ongeluk terecht komt als zij in de auto zit of dat hij eens een keer wordt aangehouden. (Hem vertellen dat ze in een autostoel moet, heeft hij toch maling aan)