Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:ik ken persoonlijk geen vega's die drammen, maar ook geen vleeseters die drammen over vegetariërs. We moeten niet vergeten dat er heel veel mensen zijn die hun boosheid over van alles en nog wat op sociale media gooien en dat lijkt dan ook al snel een meerderheid.
Waar ik wel problemen mee zou hebben is als m'n werkgever zou besluiten al het eten vegetarisch te maken. Dan kies je dus voor de opvattingen van een enorme minderheid, daar zou ik niet mee akkoord gaan. Geef gewoon iedereen een keuze en verder leven en laten leven, isse simpel
Niobe schreef:Beetje offtopic weer, maar ik vind het ook wel grappig dat de term "woke" vaak negatief wordt gebruikt door mensen die zichzelf dan weer "wakker" noemen
DuoPenotti schreef:Kinke schreef:ik ken persoonlijk geen vega's die drammen, maar ook geen vleeseters die drammen over vegetariërs. We moeten niet vergeten dat er heel veel mensen zijn die hun boosheid over van alles en nog wat op sociale media gooien en dat lijkt dan ook al snel een meerderheid.
Waar ik wel problemen mee zou hebben is als m'n werkgever zou besluiten al het eten vegetarisch te maken. Dan kies je dus voor de opvattingen van een enorme minderheid, daar zou ik niet mee akkoord gaan. Geef gewoon iedereen een keuze en verder leven en laten leven, isse simpel
Dat dus...
De gemeente Eindhoven is er dus op terug gekomen. Terwijl ze hadden kunnen weten dat de meerderheid vlees eet.
Wat veel slimmer was geweest, de vleesgerechten laten voor wat het is.
Maar veel meer hele lekkere vega gerechten toevoegen. Als die lekker zijn eten mensen dat vanzelf wel.
Want elke dag dat broodje kroket is ook maar saai. Bij wijze van.
DuoPenotti schreef:dat van de mac is dat niet gewoon Valles?
En ja valles smaakt prima.
Alleen als ik iets als vlees wil, pak ik ook gewoon vlees.
Dan hoeft het voor mij niet namaak.
Maar ik snap prima als je met een groepje gaat dat het fijn is dat iedereen te eten heeft
DuoPenotti schreef:Kinke schreef:ik ken persoonlijk geen vega's die drammen, maar ook geen vleeseters die drammen over vegetariërs. We moeten niet vergeten dat er heel veel mensen zijn die hun boosheid over van alles en nog wat op sociale media gooien en dat lijkt dan ook al snel een meerderheid.
Dat dus...
De gemeente Eindhoven is er dus op terug gekomen. Terwijl ze hadden kunnen weten dat de meerderheid vlees eet.
Wat veel slimmer was geweest, de vleesgerechten laten voor wat het is.
Maar veel meer hele lekkere vega gerechten toevoegen. Als die lekker zijn eten mensen dat vanzelf wel.
Want elke dag dat broodje kroket is ook maar saai. Bij wijze van.
Niobe schreef:Beetje offtopic weer, maar ik vind het ook wel grappig dat de term "woke" vaak negatief wordt gebruikt door mensen die zichzelf dan weer "wakker" noemen
Raineri schreef:Niobe schreef:Beetje offtopic weer, maar ik vind het ook wel grappig dat de term "woke" vaak negatief wordt gebruikt door mensen die zichzelf dan weer "wakker" noemen
Tegenwoordig ben je al “een vuile linkse woke” als je spreekt over de bedreigingen voor de rechtsstaat en de democratie
Snap sowieso de obsessie niet iedereen en jezelf steeds zo te labelen.
Avalanche schreef:Wat een allergische reactie op iemand die aangeeft dat geen vlees eten ook een optie is.
Het is toch geen persoonlijke aanval? Ik eet wel vlees, maar er zijn vanuit mileu-optiek heel goede argumenten te maken om geen vlees te eten. Vanuit dierenwelzijn oogpunt overigens ook.
En dan zijn er ook nog mogelijkheden om vlees te eten die respectvol zijn naar dier en natuur.