Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DoretteK schreef:Er zit inderdaad een maximum aan het aantal keer verlengen. Maar dat is echt altijd al zo geweest. Ik kopieerden altijd de advertentie tekst naar een nieuwe advertentie, en daarna gooide ik de oude eraf.
StalNollie schreef:DoretteK schreef:Er zit inderdaad een maximum aan het aantal keer verlengen. Maar dat is echt altijd al zo geweest. Ik kopieerden altijd de advertentie tekst naar een nieuwe advertentie, en daarna gooide ik de oude eraf.
Vreemd ik heb fiets ,lampje , stripboeken, konijn al enkele keer verwijderd en opnieuw geplaatst kosteloos
2dehands.be zitten ook Nederlanders op dat is gratis.
Net als me een bericht sturen dat ie verwijderd gaat worden zodat ik de tekst nog even kan kopieëren en een nieuwe plaatsen.
Tink89 schreef:Dan is het toch niet zo moeilijk op marktplaats om dat te omzeilen? Geen marktplaats betaalverzoek versturen, maar een tikkie. En dan je advertentie verwijderen met aangeven 'niet verkocht via marktplaats'. Of denk ik dan te makkelijk?
Bij Vinted is het lastiger, daar zitten veel verzendopties echt zo ingebouwd dat je niet om betalen via vinted heen kunt...
foxy80 schreef:Saul, ik begrijp je compleet wat die erfenis betreft. Hier gelijkaardig verhaal.
Je kan perfect buiten vinted om verkopen/ betalen hoor. Je spreekt gewoon af, reserveert het item desnoods, betaalt cash of via tikkie, en zet op vinted dat er geen interesse was voor het artikel en haalt het weg (op die 3 puntjes rechts boven klikken).
) een bankstel halen. Hij wilde via mp betalen.
Kijken of ik een volgende keer nog bekende spullen tegenkom. Ik had nu geen zin om de winkel door te lopen wacht het licht deed het niet, dus je zal niet zoveel
(er werd een nieuwe elektriciteitskast geplaatst).
.