Secret Santa 2022

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lavitabella

Berichten: 1753
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 11:37

Ik vind harry Potter en de Hobbit echt super leuk. Kwa series gaat het alle kanten op. Nu kijk ik de serie van Lord of the Rings, maar ik heb ook la casa de papel geken. Of de Witcher vond ik ook tof. Selling Sunset is dan weer heerlijk voor de drama.

Roosch

Berichten: 36772
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 11:50

Detroit schreef:
Citaat:
Welk voorwerp in jou huis is je favoriet en waarom?


De bank en het dekentje <3 Ik leef daar echt voor.

En mijn Bona Dweil werkt chill. Mijn hele huis ligt wel ergens een lader voor de telefoon. Ben ik ook blij mee verslaafd? Misschien. .

Haha ja de bank en m'n dekentje. <3

Verder ben ik ook erg content met een verwarmingspad. Het is een klein dingetje en ik ben niet echt een koukleum maar ik leg hem dan onder m'n onderrug in bed en ik voel me dan heerlijk geborgen. :))

Films en series.. tsja, we zijn hier niet van de series, maar m'n vriend houdt wel erg van films. Ik ben er wat minder van, maar kijk uiteraard zo nu en dan mee. Ik ben vooral erg druk deze periode van een maand of 3, zeker met 5 keer per week sportschool erbij. Dus ik ben blij als ik even tijd heb op de bank te ploffen. :') ben ik alleen thuis en heb ik de vrije keuze qua films dan ga ik voor die zoetsappige romantische (kerst)films. :))

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78629
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 12:27

Geen films en series, meer van de documentaires.
Beste ding in huis? Buiten mijn man (die nu boven aan het poetsen is) en mijn hond de robot stofzuiger met dweilfunctie.

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 12:29

Mag ik jou man lenen?

marleen_88

Berichten: 14150
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 12:33

Ik kijk graag Disneyfilms, vooral als ik ziek ben: Aristokatten, Leeuwenkoning etc. Al vind ik Pixar dan vooral Minions en Despicable me ook fantastisch. Naar de bios ga ik voor een echte thriller, verder niet.
Ik ben totaal geen serie kijker, maar wel groot fan van "domme tv" dus Temptation Island, Ex on the beach en Married at first sight.

Mijn favoriete voorwerp? Vriend en poes tellen niet? Dan bank, kleedje, kop thee en Videoland. O:)

Sam_I_Am
Berichten: 188
Geregistreerd: 09-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 12:46

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Oeps, ik had elke vrijdag een nieuw onderwerp zullen posten... :')

Dus bij deze alsnog:

Films en Serie's, wat kijk je nu, wat is jou oldtime favorie, nostalgie maar vooral ook... Wat kijk je liever niet?


Leuke vraag! Ik kijk het liefst sci-fi en fantasy, maar verafschuw Game of Thrones. Ik vind dat echt een ontzettend slecht verhaal.

Momenteel kijk ik Ring of Power. Maar ik kijk erg weinig films en series omdat ik zeer slecht stil kan zitten. Qua films kijk ik hetzelfde genre, ik was ook altijd groot Harry Potter fan maar ik vind Rowling een naar mens. Vind het nu erg lastig of ik mijn liefde voor de HP films of mijn afkeer voor Rowling laat winnen.

Pauline
Berichten: 12191
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 12:52

Neonlight schreef:
Geen films en series, meer van de documentaires.
Beste ding in huis? Buiten mijn man (die nu boven aan het poetsen is) en mijn hond de robot stofzuiger met dweilfunctie.

Dit, qua series enzo, ik kijk eerder documentaires en zoiets als “ handen aan de couveuse”.
Films kijk ik ook echt zelden.

In huis hou ik van mijn bed. <3

hahahatsjoe

Berichten: 2417
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 13:08

De Pink Panther films met Peter Sellers en Kato, om te gieren. Dances with wolves, Dirty Dancing en de Fantastic Beast Films, machtig.

Flying_Angel

Berichten: 15747
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 13:11

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Oeps, ik had elke vrijdag een nieuw onderwerp zullen posten... :')

Dus bij deze alsnog:

Films en Serie's, wat kijk je nu, wat is jou oldtime favorie, nostalgie maar vooral ook... Wat kijk je liever niet?


Ik kijk niet echt series! Maar ik kijk veel programma’s via npostart (oogappels, handen aan de couveuse). Op Videoland kijk ik superveel (expeditie, Ewout, de vuilste jobs van Nederland en nog veel meer := )

capopjekop

Berichten: 30713
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 13:22

Ik ben gek op true crime, zowel docu als podcast. Horrorfilms vind ik dan weer te eng. En bepaalde series durf ik niet zo goed alleen te kijken :') verder ook dol op kerstfilms en romcoms. M'n altime favorite serie wordt binnenkort van netflix verwijderd. Dat is eigen kweek. Heerlijke humorvolle serie.

Programma's als ewoud, eod, politie hofstad etc zijn ook favoriet. En guilty pleasure zijn temptation island en bnb vol liefde

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 13:36

Hmm series volg ik niet. Films: love Harry Potter en goede horror/thrillers. Oh wacht in het najaar zijn er vaak ook wel goede thriller series. Maar geen jump scares of onnodige smerige dingen, dat vind ik ordinair. Een goed verhaal kan ik wel waarderen. En dan toch een zwak hebben voor kerstfilms en grease. :D

Favoriete voorwerp in huis...ik zou het niet weten eigenlijk? :') Misschien mijn rode Smeg koelkast? Of mijn bed, dat is inderdaad ook wel een goede kanshebber. :+

Lavitabella

Berichten: 1753
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 13:53

pimaude schreef:
Ik wil ook wel een vraag in de groep gooien als dat mag?

Welk voorwerp in jou huis is je favoriet en waarom?

Ik trap wel af..

Onze pizzasnijder is ge-wel-dig! Kan niet meer zonder, snijd heerlijk scherp en zonder gezeur ! Evenals onze kaasschaaf van de kaasboer. Lekkere dunne plakjes, geen gehannes. Ideaal. Die zou ik direct opnieuw kopen of meenemen naar een onbewoond eiland. :D


Dik gedrukt en nog missen..
Het is dat de hond geen voorwerp is maar daar ben ik echt verliefd op. :') Verder dan kwa voorwerp toch wel mijn Rituals collectie!

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78629
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 13:54

Bed is ook wel een topper, net als de bank. :j

Jorex

Berichten: 10024
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 14:27

Nostalgie qua series dan kom ik bij Pokemon, Winx club, totally spies girls, victorious, True Jackson en meer zoals dat terecht. Ik ben nog niet zo oud. _O-
Verder zijn wij fan van Marvel, maar dat is bij mij meer recent gekomen omdat vriendlief dat is. Ik ben ook Harry Potter en lotr fan. Legolas :~

Mijn favo object in huis is nu het langwerpig kussen van de Ikea voor mijn arm. Maar verder was ik altijd getrouwd met mijn laptop, maar ik zit momenteel meer op de tablet.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48726
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 14:33

Welk voorwerp in jou huis is je favoriet en waarom?
Zonder twijfel onze bank… die is lekker groot.. en hij zit en ligt heerlijk! We hebben eigenlijk niet eens een bed meer nodig :))

En eigenlijk is mn paal ook wel favoriet… lekker ff trainen wanneer ik wil :D

Films en Serie's, wat kijk je nu, wat is jou oldtime favorie, nostalgie maar vooral ook... Wat kijk je liever niet?
Brooklyn 99, Locke & Key, Bones, Charmed, dat zijn mn favoriete series… verder kijk ik ook graag Jachtseizoen, Lachen om Homevideo’s, Dallas Cowboys Cheerleaders Making the Team, Spongebob, Fairly Odd Parents… en Sesamstraat… Bert (van Ernie) is mijn held <3

EedihcrO

Berichten: 789
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 15:28

Zo, goedemiddag!

Hier ook gevloerd. Na 2,5 jaar de dans ontsprongen te hebben sloeg Corona ineens toch toe helaas. Voel me niet echt top.

Voor wat betreft films en series, samen met mijn man kijk ik sowieso alles van Marvel en Lord of the rings/hobbit/Harry Potter. In mijn eentje ook de nodige romcoms en kerstfilms. En mijn all time favorite is nog steeds Greyse anatomy.

Favoriet ding in huis is idd wel mijn bed. Sinds we de nieuwe hebben slaap ik zoveel beter <3 . En nu met koorts en bibbert ook mijn dekentjes en fluffy sokken. Die laatste is wel enorm de rek uit merkte ik… <<)

MaNdiii

Berichten: 1771
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 16:05

Welk voorwerp in huis is favoriet.

Met voorkeur eigenlijk bank tv en een dekentje zeker in de winter. Heeft denk geen uitleg nodig.

Films: ik vond/vind the hunger games echt geweldig. Daarnaast vind ik best veel leuk maar liever geen horror.

Nala

Berichten: 8215
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Landgraaf

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 16:16

Zo, ff 10 pagina’s bij te lezen, bijna niet te doen zo _O-

Hier is het lievelingsvoorwerp in huis het tosti ijzer :Y) kort gevolgd door inderdaad de bank haha.

Ik kijk graag sitcoms als modern family, the goldbergs, b99, the middle, etc.

Misschien een leuke nieuwe vraag: wat is iets dat je altijd al interessant vond, en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 16:50

Ik kijk graag documentaires, Netflix heeft leuke over huisdieren en dierenleven in Engelse achtertuinen etc. En alles met dieren vind onze kat ook leuk om mee te kijken :')

M_D_H
Berichten: 17484
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 16:59

Nala schreef:
Zo, ff 10 pagina’s bij te lezen, bijna niet te doen zo _O-

Hier is het lievelingsvoorwerp in huis het tosti ijzer :Y) kort gevolgd door inderdaad de bank haha.

Ik kijk graag sitcoms als modern family, the goldbergs, b99, the middle, etc.

Misschien een leuke nieuwe vraag: wat is iets dat je altijd al interessant vond, en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?

Ik zal hem onthouden

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 17:42

Qua series ben ik dol op crime series (csi en alle varianten, bones, castle)

Verder ook met veel plezier vampire diaries, the originals, legacies, teenwolf, orphan Black, the grimm, the hollow, the witcher, bridgerton, emily in paris,once upon a time en pretty little liars gekeken (en vast nog veel meer).

Ook veel series niet afgekeken... Game of trones(kijk nu wel house of the dragons) the 100 en walking dead. Op een gegeven moment is mijn spanningsboog soms gewoon op.

Films kijk ik van alles maar niet echt horror of comedy fan. Harry Potter, the hungergames en jumanji zijn films die ik wel leuk vond.

Jodym

Berichten: 4938
Geregistreerd: 19-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 17:47

Een framboos vind ik wel weer leuk!
En aardbeien etc.

Harry Potter ook dikke hit :j

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 17:50

Disney films zijn hier favoriet. Ik kijk veel Netflix films/series, wat ik erg leuk vond om te zien was, the Witcher, the 100, the order, flash, virgin river, vampire diaries, the last kingdom en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.

Hou ook van documentaires en waargebeurde verhalen, ben nu toevallig de amerikaanse wie is de mol aan het kijken.
Wie is de mol en expeditie robinson blijven me twee favoriete op de tv.

Thats_Me

Berichten: 10959
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 18:15

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Oeps, ik had elke vrijdag een nieuw onderwerp zullen posten... :')

Dus bij deze alsnog:

Films en Serie's, wat kijk je nu, wat is jou oldtime favorie, nostalgie maar vooral ook... Wat kijk je liever niet?


Wij zijn net begonnen met Game of Thrones. Had nooit de mogelijkheid om te kijken en nu in ons nieuwe huis zijn we daar net aan begonnen.

Daarnaast kijken we Masterchef Australië. Super leuk om te zien wat voor lekkers ze maken en ook om inspiratie op te doen in de keuken.

Qua films ben ik een groot actieliefhebber. James Bond, Batman maar humor zoals de Jumanji en nieuwe Dr. Dolittle vind ik ook erg leuk. Series als The Witcher, The Crown, The Umbrella Acadamy, Lock and Key etc. vallen hier ook in de smaak.

Kaatastrof

Berichten: 6279
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 18:28

pimaude schreef:
Ik wil ook wel een vraag in de groep gooien als dat mag?

Welk voorwerp in jou huis is je favoriet en waarom?


Deze vraag vind ik echt een lastige.. Ik heb echt onnozel rondom me zitten staren en er is niet echt één ding waarvan ik denk 'Dat is het'. Ik ben wel heel blij met mijn collectie schedeltjes en objecten die natuurgerelateerd zijn (mijn geweitje, gevilte vacht van mijn eigen schapen, ..) <3 Overigens zou ik ook niet meer zonder mijn zachte dekentjes en pyjamabroek kunnen.

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Dus bij deze alsnog:

Films en Series, wat kijk je nu, wat is jou oldtime favorie, nostalgie maar vooral ook... Wat kijk je liever niet?


Pfoe, ik kijk zo veel :')

Momenteel ben ik House of the Dragon, Rings of Power en nog enkele anime series aan het (af)kijken (Monster, Made in Abyss: The Golden City - en het herfstseizoen start momenteel dus dan komen Mob Psycho 100 III, Chainsaw Man en To Your Eternity s2 er ook nog bij). Films kijk ik eigenlijk niet meer zo vaak, tenzij er echt iets interessant is dat ik moet gezien hebben.

Mijn oldtime favoriet qua series is ook een anime en dat is Wolf's Rain. Deels voor de nostalgie gezien het de eerste anime was dat ik serieus begon te kijken. Ik was toen 12 jaar en dat deden we op youtube :') Ik herinner me nog hoe we tot mijn vader's ergernis al onze maandelijkse internet download data eraan verkwistten. Binnen de klassieke TV-series vind ik Outlander ook erg gaaf. <3 Maar ik moet bekennen dat ik de laatste seizoenen nog moet bekijken. En His Dark Materials uiteraard ook. Die krijgt in december het laatste seizoen waar ik erg naar uit kijk.

Waar ik liever niet naar kijk is horror (met jumpscares ed). Ik ben niet squeemish maar ik verschiet erg snel en vind er dus helemaal niets aan. Ook rom-coms vind ik weinig aan. De modernere Disney films vind ik hit or miss. De laatste die ik wel nog tof vond was Coco. Binnen anime kijk ik geen high school stuff.