Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 10:00

Kairos schreef:
Ineke2 schreef:
Kairos vanwaar deze conclusie? Welk niveau dan ook, als je hulp vraagt krijg je die gewoon. Je moet het uiteraard zelf doen, maar je krijgt de tools zeker aangeboden.

Ja begeleiding wel, maar meer vakinhoudelijk, maar naar mijn ervaring krijg je echt geen 'hoe maak je een planning' of 'hoe stop je met deadlinewerken' meer. Ik heb in ieder geval beide HBO's daar niks over gehad, of het moet aan mijn school liggen?
Bij ons op de uni wel. In het eerste semester hadden we wekelijks een mentoraat waarbij dat soort dingen aan bod kwamen.

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 10:17

Op het HBO heb je SLB, studieloopbaan begeleiding.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 10:38

MarlindeRooz schreef:
Weer ergens gesolliciteerd, zo irritant ik heb geen extra werk nódig maar het zou wel handig zijn zeg maar. :+

(Dat wordt dan m’n 3e baantje haha)

Oke werd al gebeld en heb volgende week woensdag selectiedag + eventueel contract tekenen. Oeps. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 11:33

De buurman... >;)

Laat ik vooropstellen, wij hebben hele fijne buren! We hebben niet veel last van elkaar (wel van de krijsjes 1.0 en 2.0, maar bon, dat zijn de kleinkinderen en ze zijn er niet elke dag... Wat ze goed maken door als ze er zijn vervelend te zijn voor meerdere dagen).
We helpen elkaar als het nodig is, bespreken met elkaar wanneer we verbouwen etc, als iemand een volle auto heeft die uitgeladen moet worden zet de ander de auto weg en helpen we elkaar. Gewoon ondanks dat we weinig contact hebben, is het wel heel fijn contact.

Begin dit jaar hebben de buren echter hun overkapping vervangen door een nieuwe, stukje hoger als de oude, waardoor wij in het voorjaar aan het eind van de dag minder zon hebben, maar prima, komt kunnen.
Nu moet dat ding afgewerkt worden aan het stuk wat aan onze kant geplaatst is.
Buurman moet hiervoor in de tuin...
Overlegd met elkaar en hij zou dit om 10 uur doen...
Hij is er nog steeds niet bij mij geweest en ik hoor hem rommelen >;)

Ik heb er een hekel aan als afspraken niet nagekomen worden en ik daardoor in de wacht zit >;)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 11:45

Appeltje_1 schreef:
Fijn dat jullie denken dat mijn cijfers goed zijn :o . Maar ik sta nu voor 2 vakken een 5,4 en voor 1 een 4,2 -O- .
Ik had veel beter 7s kunnen halen, dan had ik daar namelijk compensatie punten voor gehad. Maar nu mis ik 2 punten doordat het dus helaas is gezakt. -O-

Hulp heb ik wel gekregen hoor. Maar pas op het laatste moment, waardoor ik nog niet genoeg tijd heb gehad om het te oefenen/toe te passen.

Zal ik je eventjes een schrale troost geven? Ik had een 3,2 op mijn eindexamen :') En toch geslaagd.
Het komt echt goed hoor :knuffel: misschien niet op deze school dan wel op de andere! Wij weten wel hoe erg jij je best hebt gedaan voor al je toetsen. En vergeet jezelf alsjeblieft niet, jij mag niet onder je cijfers lijden.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:01

Aan een bejaarde bij de Aldi.Ze scheurt de verpakking van vleeswaren open en steekt haar neus erin en ruikt en zet het terug :oo Ik was te verbaast om er wat van te zeggen.Ik heb de vleeswaren aan een medewerker gegeven ,ze zou het weggooien.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:21

Britta was een asociale klant.
Goed dat je de medewerker hebt aangesproken om het door te geven.

Kat hing paar dagen terug in mijn vinger.
Nagel zat onder mijn trouwring vast.
Voorzichtig de kat losgemaakt.
Vinger is ontstoken en dik.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-22 13:23

Kennis die op instagram een shoutout naar haar man doet omdat hij ook luiers verschoont, eten maakt, de kinderen naar school brengt etc.

Hallo, hij is verantwoordelijk voor 50% van de ingrediënten voor die koters dus dat is i.m.o. gewoon normaal? :')

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:23

De hond van de buren blaft al maanden elk weekend van 05:00 uur tot 10:00 uur 's ochtends en sinds kort ook door de week. Echt non-stop een blaf salvo van 8 blaffen 6 seconden stil en weer 8 blaffen. Ik HAAT die hond.
En ik erger me ook aan de buren dat die na 3 jaar nog steeds denken dat de hond negeren totdat hij stil is hier de oplossing voor is.
Ik heb al een paar keer 's ochtends rond 6 uur met mijn electrische gitaar in handen gestaan en binnenkort ga ik denk ik toch maar eens testen hoe hard de versterker eigenlijk kan. 6 uur 's ochtends lijkt me een prima tijdstip daarvoor iedereen is dan toch al wakker.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:27

Allemaal appjes over 'boeren en burgers verenig u! Op datum x gaan we actie y uitvoeren' in groepsapps die niet gaan over de agrarische sector.

Jongens, ik snap de frustratie, maar ik zit niet in de appgroep voor allemaal appjes daarover.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:28

xPabloBokt schreef:
Kennis die op instagram een shoutout naar haar man doet omdat hij ook luiers verschoont, eten maakt, de kinderen naar school brengt etc.

Hallo, hij is verantwoordelijk voor 50% van de ingrediënten voor die koters dus dat is i.m.o. gewoon normaal? :')

Dat zou je denken, maar in werkelijkheid zijn er een heleboel vaders die niet tot nauwelijks bijdragen aan de opvoeding van de kinderen.

Ik wilde nog een opmerking maken over papadag, maar laat ik die beerput maar niet open maken :n

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:28

Eventjes voor degene die mijn jurk hebben gezien, staat zilveren sieraden daar het mooist op of weer gouden sieraden? Ik weet het echt niet.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:30

fotolijstje schreef:
Eventjes voor degene die mijn jurk hebben gezien, staat zilveren sieraden daar het mooist op of weer gouden sieraden? Ik weet het echt niet.

Wil je mij een foto sturen? Kijk ik met je mee :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:33

fotolijstje schreef:

Heb je groene of blauwe aderen op je polsen?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:40

Urbanus schreef:
fotolijstje schreef:

>;)

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:44

Kookaburra schreef:
Urbanus schreef:

>;)

Heeft te maken met je huidskleur :)
Heb je blauwe aderen, past zilver beter. En als je groene aderen heb past goud beter.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:45

Dat heeft met de ondertoon van huid te maken. Of je koel, warm of neutraal bent. Bij de ene staat zilver beter en bij de ander goud. Dat is vaak belangrijker dan of het bij kleding past. Kan heel raar staan als je de verkeerde kleur pakt, dan kan je heel flets worden.

Neutraal is het makkelijkste, want dan kan beide :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:47

MyWishMax schreef:
Dat heeft met de ondertoon van huid te maken. Of je koel, warm of neutraal bent. Bij de ene staat zilver beter en bij de ander goud. Dat is vaak belangrijker dan of het bij kleding past. Kan heel raar staan als je de verkeerde kleur pakt, dan kan je heel flets worden.

Neutraal is het makkelijkste, want dan kan beide :')

Ik heb neutraal 8-)
Erg fijn idd

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:48

Ik ook, dus ik draag het zelfs door elkaar :') (oke niet altijd, maar heb aantal dingen die sowieso al zilver en goed zijn in 1 sierraad dus dat is makkelijk)

Ik heb meestal voorkeur voor zilver, maar dat is smaak en niet omdat het niet staat.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 29-06-22 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:50

Ik ook, maar ik heb eigenlijk alleen witgoud :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:50

Nou dan ligt dat aan mijn school dat ze daar nooit dat soort dingen doen dus :') Fijn om te weten dat het op andere scholen beter geregeld is.

Ik haat dit warme weer -O- Ik hou niet van stilzitten, maar het is te warm wat te doen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-22 13:51

Ik draag alles door elkaar. Heb een zilveren armband, een zilver met gouden ketting, een goudkleurige horloge, goudkleurige oorbellen en mijn verlovingsring is witgoud. Oh ja en nog een goud armbandje dat ik altijd om heb.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:53

MyWishMax schreef:
Ik ook, dus ik draag het zelfs door elkaar :') (oke niet altijd, maar heb aantal dingen die sowieso al zilver en goed zijn in 1 sierraad dus dat is makkelijk)

Ik heb meestal voorkeur voor zilver, maar dat is smaak en niet omdat het niet staat.

Ja same :Y) Het staat ook gewoon goed!
Mijn voorkeur is goud. Maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten :)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 14:25

Ik heb blauwe aderen, dus dan neem ik aan dat zilver het best past?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 14:26

Mijn ene pols heeft blauwe aderen en mijn andere groene :') _O-

Ik draag gewoon alles door elkaar, favoriete ketting is wel zilver, als is mijn trouwring goud en mijn horloge rosegoud...
Dus ja...
Ik laat het afhangen van de kleur van de kleding en mijn humeur, op mijn huid kan eigenlijk alles wel, maar mijn humeur is vaak ook erg van invloed op welke sieraden er uit de kluis gehaald worden :j