Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 14:40

Jawel want hun bouwbedrijf zat twee straten verderop.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 14:43

Tja doe ik ook. Ex heeft er een handje van wanneer ie dochter terug brengt dan naar de wc te gaan. Heb gezegd dat ik dit niet meer wil hebben: mijn huis en ik maak het schoon.

Hij woont op 20 minuten lopen, dan loopt ie maar wat harder door.

Snippergroen

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 14:46

Haha ja ik ging echt geen 'nee' zeggen toen de vraag kwam. Als je moet, dan moet je. Maar als het niet hoeft, ben ik blij :D

Zo maar met een grote fles bleek in de aanslag aan de slag. Zijn overigens hartstikke nette jongens en het was alleen een nummer 1 dus kon super veel erger, maar ik hou hier gewoon niet van :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 14:49

Wij hadden ook een tijdje werklui in huis waarvan er 1 volgens mij iedere keer zijn ochtend poep bij ons deed -O- dat vind ik toch wel echt een beetje naar.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 14:50

_O-
Volgens collega's moet je altijd gaan poepen in de baas zijn tijd....

Want dan krijg je ervoor betaald

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 15:04

hagelslag schreef:
_O-

Afbeelding

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 15:14

Ik was net bij de karwei en de jongen achter de balie deed het verkeerd. Nu heb ik 8 euro ipv 11 betaald voor een kussen

Mijn vriend zei ook niks

Sastaic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 15:25

Amber_anne schreef:
Ik was net bij de karwei en de jongen achter de balie deed het verkeerd. Nu heb ik 8 euro ipv 11 betaald voor een kussen

Mijn vriend zei ook niks

Ik zou daar echt niet mee kunnen leven haha. Ik heb eens 100 euro meer betaald voor laarzen toen de verkoper zich vergiste, kreeg geen eens dankjewel toen ik hem daarop attendeerde. Toen had ik ook weer spijt :+

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 15:25

Jildau schreef:
Wauw ik heb de meid van Tiktok opgezocht en ik vind het best wel triest. Maar ik ga stiekem wel helemaal stuk om de reacties. :')

Ben ik de enige die probeert alle bestelde pakketjes naar binnen te loodsen zonder dat m'n vriend het elke keer ziet?

Ik probeer mezelf te beheersen maar nu wil ik de naam ook weten :7

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 15:40

jadeken schreef:
Jildau schreef:
Wauw ik heb de meid van Tiktok opgezocht en ik vind het best wel triest. Maar ik ga stiekem wel helemaal stuk om de reacties. :')

Ben ik de enige die probeert alle bestelde pakketjes naar binnen te loodsen zonder dat m'n vriend het elke keer ziet?

Ik probeer mezelf te beheersen maar nu wil ik de naam ook weten :7

Ze is echt zo gevonden als je op tiktok zoekt op presikhaaf ;)

Sastaic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 16:50

Biecht: als ik een appje binnen zie komen wacht ik bewust met lezen zodat de verstuurder niet denkt dat ik verslaafd ben aan m'n telefoon. Wat ik dus wel ben :Y)

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 16:52

Sastaic schreef:
Biecht: als ik een appje binnen zie komen wacht ik bewust met lezen zodat de verstuurder niet denkt dat ik verslaafd ben aan m'n telefoon. Wat ik dus wel ben :Y)

Doe ik ook _O- En als iemand pas 3 uur later reageert en ze zijn daarvoor wel online geweest, wacht ik minimaal 4 uur ~~}>

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:13

Ik heb net 2 paar dr martens gekocht....

Eerste gehaald met 15% studentenkorting en toen liep ik een andere winkel in en hadden ze 25% dus kon het niet laten...

Heb tegen moeder gezegd dat het een investering voor de toekomst is en zij past ze ook. Wel gauw op kamer gezet zodat vader het niet ziet :=

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:19

Appeltje_1 schreef:
Sastaic schreef:

Doe ik ook _O- En als iemand pas 3 uur later reageert en ze zijn daarvoor wel online geweest, wacht ik minimaal 4 uur ~~}>

Ik heb de blauwe vinkjes uit staan, dus mensen kunnen sowieso niet zien wanneer ik online ben geweest of wanneer ik een bericht gelezen heb.

Ik heb er zo’n piep hekel aan dat het een soort van verplichting is om meteen te reageren. Soms reageer ik gewoon een paar dagen niet. Als het echt belangrijk is dan bellen ze maar, daar is een telefoon voor bedoeld denk ik dan.

Overigens reageer ik doorgaans altijd wel zo snel mogelijk op mijn stalbaas en mijn bijrijders, maar ook zij weten dat ze moeten bellen als ze meteen reactie willen/nodig hebben. Bijvoorbeeld als één van mijn bijrijders een buitenrit wil maken, dan wil ik dat van tevoren weten, ook hoe laat ongeveer, waar ze heen willen gaan en met welk paard of paarden (als ze met z’n tweeën gaan) Dus als ze lastminute bedenken een buitenrit te willen doen, dan moeten ze bellen.

Biegt: ik heb trackers in mijn zadels zitten en controleer ook regelmatig waar ze uithangen.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:54

Wij hebben net bij het zwembad 3 tosti’s, 4 ice tea, 1 frietje en 1 broodje kroket afgerekend voor 10€.. ze hadden alleen het drinken geteld. Hebben wij iets gezegd… soms moet je als arme student jezelf helpen :+ en we hadden volle mep entree betaald terwijl het hele grote zwembad onder onderhoud was.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:57

Ik zit te genieten van Waylon zijn "ik ben vreemdgegaan biecht" op Insta. Al die reacties, daar ga ik zo goed op.
Overigens vind ik dit een vuile, poedersuiker van hem. Heb ook echt te doen met Bibi en de kinderen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 18:03

hagelslag schreef:
_O-

Ik had een collega die altijd opstond, over zijn dikke buik wreef en vervolgens verkondige even een bruine pater te gaan draaien.

Toen ie een tijd later ook nog het lef had om, terwijl hij mij aankeek, opzij te schuiven en een knoepert van een scheet te laten, heb ik een melding bij HR gemaakt.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 19:44

Ailill schreef:
hagelslag schreef:
_O-

Ik had een collega die altijd opstond, over zijn dikke buik wreef en vervolgens verkondige even een bruine pater te gaan draaien.

Toen ie een tijd later ook nog het lef had om, terwijl hij mij aankeek, opzij te schuiven en een knoepert van een scheet te laten, heb ik een melding bij HR gemaakt.

:(:)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:21

marleen_88 schreef:
Ik zit te genieten van Waylon zijn "ik ben vreemdgegaan biecht" op Insta. Al die reacties, daar ga ik zo goed op.
Overigens vind ik dit een vuile, poedersuiker van hem. Heb ook echt te doen met Bibi en de kinderen.

Sowieso al die vreemdgaande BN'ers en hun zogenaamde demonen en huiliehuiliegedrag. Genieten, wat een knurften, hoop dat die vrouwen ze aan kop en kont allemaal buiten smijten :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:30

Dat is niet alleen voorbehouden aan BN’ers hoor. Alleen dat hoor je omdat het in het nieuws komt.
Er wordt vreemdgegaan bij het leven.
Misschien is het een interessantere vraag om te vragen waarom mensen zichzelf zulke monogame relaties opleggen. Mensen zijn daar helemaal niet voor gemaakt denk ik. Maar dat is weer iets voor een ander topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:34

chanicha schreef:
Ik heb, toen de weeklui het aan mij vroegen, gezegd dat ze om te plassen naar de wc mochten maar niet om te p**pen, mijn man dook gelijk weg in de woonkamer.
Heb er echt een schurft aan, ze kwamen net van het bedrijf af dan p**pen ze maar lekker daar.
Je kunt het woord ‘poepen’ toch gewoon schrijven? :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:34

Als je denkt dat je geen monogaam persoon bent prima, maar doe je dan gewoon niet zo voor..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:36

Mkango schreef:
chanicha schreef:
Ik heb, toen de weeklui het aan mij vroegen, gezegd dat ze om te plassen naar de wc mochten maar niet om te p**pen, mijn man dook gelijk weg in de woonkamer.
Heb er echt een schurft aan, ze kwamen net van het bedrijf af dan p**pen ze maar lekker daar.

Ik las pijpen en ik snapte het al niet.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:38

Mkango schreef:
chanicha schreef:

Misschien is het een Belg :=

Dan snap ik dat je niet wilt dat er gepoept wordt op je wc.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:42

Suzanne F. schreef:
chanicha schreef:

Ik las pijpen en ik snapte het al niet.

_O- _O-