Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Ik was net bij de karwei en de jongen achter de balie deed het verkeerd. Nu heb ik 8 euro ipv 11 betaald voor een kussen
Mijn vriend zei ook niks
Jildau schreef:Wauw ik heb de meid van Tiktok opgezocht en ik vind het best wel triest. Maar ik ga stiekem wel helemaal stuk om de reacties.
Ben ik de enige die probeert alle bestelde pakketjes naar binnen te loodsen zonder dat m'n vriend het elke keer ziet?
jadeken schreef:Jildau schreef:Wauw ik heb de meid van Tiktok opgezocht en ik vind het best wel triest. Maar ik ga stiekem wel helemaal stuk om de reacties.
Ben ik de enige die probeert alle bestelde pakketjes naar binnen te loodsen zonder dat m'n vriend het elke keer ziet?
Ik probeer mezelf te beheersen maar nu wil ik de naam ook weten
Appeltje_1 schreef:Sastaic schreef:Biecht: als ik een appje binnen zie komen wacht ik bewust met lezen zodat de verstuurder niet denkt dat ik verslaafd ben aan m'n telefoon. Wat ik dus wel ben
Doe ik ookEn als iemand pas 3 uur later reageert en ze zijn daarvoor wel online geweest, wacht ik minimaal 4 uur
hagelslag schreef:Ik had een collega die altijd opstond, over zijn dikke buik wreef en vervolgens verkondige even een bruine pater te gaan draaien.
Volgens collega's moet je altijd gaan poepen in de baas zijn tijd....
Want dan krijg je ervoor betaald
Ailill schreef:hagelslag schreef:Ik had een collega die altijd opstond, over zijn dikke buik wreef en vervolgens verkondige even een bruine pater te gaan draaien.
Volgens collega's moet je altijd gaan poepen in de baas zijn tijd....
Want dan krijg je ervoor betaald
Toen ie een tijd later ook nog het lef had om, terwijl hij mij aankeek, opzij te schuiven en een knoepert van een scheet te laten, heb ik een melding bij HR gemaakt.
marleen_88 schreef:Ik zit te genieten van Waylon zijn "ik ben vreemdgegaan biecht" op Insta. Al die reacties, daar ga ik zo goed op.
Overigens vind ik dit een vuile, poedersuiker van hem. Heb ook echt te doen met Bibi en de kinderen.
chanicha schreef:Je kunt het woord ‘poepen’ toch gewoon schrijven?Ik heb, toen de weeklui het aan mij vroegen, gezegd dat ze om te plassen naar de wc mochten maar niet om te p**pen, mijn man dook gelijk weg in de woonkamer.
Heb er echt een schurft aan, ze kwamen net van het bedrijf af dan p**pen ze maar lekker daar.
Mkango schreef:chanicha schreef:Je kunt het woord ‘poepen’ toch gewoon schrijven?Ik heb, toen de weeklui het aan mij vroegen, gezegd dat ze om te plassen naar de wc mochten maar niet om te p**pen, mijn man dook gelijk weg in de woonkamer.
Heb er echt een schurft aan, ze kwamen net van het bedrijf af dan p**pen ze maar lekker daar.
Mkango schreef:chanicha schreef:Je kunt het woord ‘poepen’ toch gewoon schrijven?Ik heb, toen de weeklui het aan mij vroegen, gezegd dat ze om te plassen naar de wc mochten maar niet om te p**pen, mijn man dook gelijk weg in de woonkamer.
Suzanne F. schreef:chanicha schreef:Ik heb, toen de weeklui het aan mij vroegen, gezegd dat ze om te plassen naar de wc mochten maar niet om te p**pen, mijn man dook gelijk weg in de woonkamer.
Ik las pijpen en ik snapte het al niet.