Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:52

Zonnetje81 schreef:
Zelf kan ik dat niet en zou ik andersom niet chill vinden.

En daarom is die communicatie zo belangrijk. Zonde om na een leuk gesprek erachter te komen dat jullie er toch anders in staan (heb het in mijn profiel staan).

Nu kan je ook aangeven op Tinder waarvoor je daar vnl op zit. Vond ik erg handig maar niet veel hebben het aangevinkt.

Afbeelding

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 23:22

Biks2 schreef:
_Mir schreef:
Nou.. inmiddels heel wat 'gesprekken' verder maar vooral veel wanhopige kerels op tinder die maar 1 ding zoeken. Nu al een tijdje met een 'normale' vent aan het kletsen, maar nog niet echt de behoefte voor een date.

Kan hopeloos zijn inderdaad..

Ik krijg ineens gemixte signalen van mijn date. Niet heel chill, ik denk ook dat ik me ook al iets teveel aan het hechten ben.
Ik ga morgen een tweede date houden met een andere man voor de afleiding en wellicht is het ook heel leuk :=

Daten jullie meerdere personen tegelijk?
Ik vind dat zelf wel kunnen mits je daar eerlijk over bent en met niemand afgesproken hebt om exclusief te zijn.

Het ligt eraan wat je zoekt. Als je zoekt voor een relatie dan zou ik dat als man echt niet chill vinden en ook afhaken. Ik wil geen optie zijn.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 23:44

Ik zou er niet zo moeilijk in zijn. Je bent alleen maar aan het daten.

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 00:17

Sorry dat ik zo kom binnen vallen. Maar dacht dat dit wel een goede plek was voor tips. Morgen heb ik een tweede date. Het plan is een film kijken. Maar dan nu, wat ga je kijken? (niet echt alleen maar romantiek, maar er mogen wel wat stukken inzitten. Alleen maar goed voor de sfeer haha)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 00:23

Gewoon een film die jouw smaak is?

Ik keek vaak Freddy Got Fingered. Beetje aftasten of iemand humor heeft, of Memento. Als zo'n jongen daar niks van snapte, liet ik het voorbij gaan.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 00:44

Firefly289 schreef:
Sorry dat ik zo kom binnen vallen. Maar dacht dat dit wel een goede plek was voor tips. Morgen heb ik een tweede date. Het plan is een film kijken. Maar dan nu, wat ga je kijken? (niet echt alleen maar romantiek, maar er mogen wel wat stukken inzitten. Alleen maar goed voor de sfeer haha)

Ik zou het luchtig houden. Een comedy kijken of een actiefilm ofzo...

Nou. Ik had vanavond mijn Slam speeddate. Mijn dates waren saaie brave Hendriken, waarvan één een incell als je het mij vraagt :') de opmerkingen logen er niet om.

Nouja. Ik ben een easytoys advent kalender rijden 8-)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 02:03

Firefly289 schreef:

Thuis of in de bios? Een wereld van verschil. Bios-dates zijn wat mij betreft een no-go, thuis zou ik het niet al te moeilijk maken maar wel iets kiezen waarvan jij denkt dat jij het leuk gaat vinden. Aan zijn reactie kun je heel goed polsen of hij wel of niet bij je past.

Biks2 schreef:
Ik vind dat zelf wel kunnen mits je daar eerlijk over bent en met niemand afgesproken hebt om exclusief te zijn.
Ja, maar tijdens het daten ben ik wel voorstander van 'don't ask, don't tell'. Als ik met je date heb ik duidelijk interesse, maar het interesseert me niet wie je nog meer date. Tegelijkertijd vertel ik niet dat ik nog anderen date maar als ik gevraagd word dan geef ik eerlijk antwoord. Ergens vind ik het een red flag als mensen aangeven dat ze 'opties' hebben naast jou en het voelt alsof ze jaloezie willen gebruiken om jou voor hun te laten kiezen. Dat werkt echt zó niet voor mij en ik haak dan juist sneller af.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 07:42

Qua film: iets kiezen wat jij graag kijkt! Dan kun je meteen zien of hij dezelfde smaak heeft. Het lijkt me wel ongemakkelijk om een film te hebben met seks scènes maar ja dat ben ik :+

Peelie, dat was niks dus, ook weer gehad!

Rawr, ik ben het helemaal eens met jouw don’t ask, don’t tell. Maar ik vind het ergens ook een red flag als iemand al al zijn pijlen op mij zou richten, en niet goed rondkijkt. Ik wil uiteindelijk dat iemand 100% voor mij kiest en niet omdat ik toevallig beschikbaar ben en we elkaar wel leuk vinden

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:13

Film maakt toch niet uit? Althans ik kan me niet herinneren ooit meer dan 10 minuten gekeken te hebben :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:37

Wij begonnen op date 3 met een 1 of andere actie film _O- tot op de dag van vandaag weet ik niet hoe die af loopt. Dus iets met actie is geen garantie tot bepaalde situaties :')

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 10:14

Biks2 schreef:

Ja hoor, ik ga mij niet vastpinnen op 1 persoon. Helemaal als ik pas 1 eerste date heb gehad.
Vind het ook altijd zo vaag als mensen zeggen dat ze al iemand anders daten en ze hebben 1-2 dates gehad met die persoon. Kan je makkelijk nog iemand anders erbij daten XD

Maar goed dat is hoe ik erin sta.

Misschien a.s zondag een date met iemand.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 10:15

Jammer Peelie!

Meerdere tegelijk daten prima. Ik vind dat veel te veel energie kosten wel :'), maar geen probleem. Wel graag eerlijk erover zijn als er naar gevraagd wordt of het onderwerp er op komt, niet per se als random feitje dat je nog vijf anderen date.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 10:17

Ik date maar één iemand tegelijk, en verwacht ook dat de ander na 1 á 2 dates geen anderen meer date.

Graag of niet :))

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 10:42

MarjanB schreef:
Wij begonnen op date 3 met een 1 of andere actie film _O- tot op de dag van vandaag weet ik niet hoe die af loopt. Dus iets met actie is geen garantie tot bepaalde situaties :')

Dat kan van alles betekenen! Bijvoorbeeld dat jullie druk waren met andere dingen, maar ook dat je in slaap gevallen bent :+

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:36

Bij mij is nou nooit wat gebeurd tijdens een film kijken. Ik raak er veel te veel op gefocussed, vooral als het een goeie is :')
Als je echt "gewoon" een film wilt kijken zou ik er dus eentje uitzoeken die je echt goed vind. Als je ook een beetje wilt "aftasten" (letterlijk en figuurlijk) zou ik een random cheapo comedy pakken :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:11

Wij hebben naar Ted gekeken (die teddybeer :') ) op onze 2de of 3de date. De hele film lang is er niets gebeurd, pas als die gedaan was heeft hij me voor het eerst gekust :+ Hij moest "eventjes" moed verzamelen :D
Maargoed, ondertussen zijn we al meer dan 5 jaar samen

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 18:13

Ik ben een beetje klaar met swipen. Krijg elke keer dezelfde die voorbij komen. De gesprekken die lopen die gaan nergens concreet heen, dus die kap ik af. Dan nog een paar die geen geduld hebben en de hele dag door vragen... ben je er nog ? Krijg ik nog antwoord? Wat ben je aan het doen? Pff get a life.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 18:59

charootje schreef:
Ik ben een beetje klaar met swipen. Krijg elke keer dezelfde die voorbij komen. De gesprekken die lopen die gaan nergens concreet heen, dus die kap ik af. Dan nog een paar die geen geduld hebben en de hele dag door vragen... ben je er nog ? Krijg ik nog antwoord? Wat ben je aan het doen? Pff get a life.

Ja dat is echt heel hinderlijk..!!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 21:06

Daarom ben ik ook wat klaar met tinder. Wil nu mn pijlen richten op innercircle. Maar daar moet je ineens dik voor betalen of 2 mensen op de app krijgen via jouw link. Die eerste optie lukt niet (niemand in mijn groep is vrijgezel). Hier nog mensen die mij uit de brand willen helpen? :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 21:13

Je mag mij een linkje doen hoor :)) Of moet ik dan dik betalen?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 21:19

Hahah nja als je schijnbaar wil kijken wie jou liked of wil praten moet je betalen. Tot die tijd is t gratis

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 21:21

Ik antwoord m'n matches toch nooit :') Dus als het jou helpt als ik me alleen maar registreer dan no problem, haha.

Jungles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 21:34

Ik wil ook op Inner Circle!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 21:41

Hahah ik zal m'n linkje even pben. Thankssss!

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 23:13

Iemand hier die op happn zit? is dat iets?