Firefly289 schreef:Sorry dat ik zo kom binnen vallen. Maar dacht dat dit wel een goede plek was voor tips. Morgen heb ik een tweede date. Het plan is een film kijken. Maar dan nu, wat ga je kijken? (niet echt alleen maar romantiek, maar er mogen wel wat stukken inzitten. Alleen maar goed voor de sfeer haha)
Thuis of in de bios? Een wereld van verschil. Bios-dates zijn wat mij betreft een no-go, thuis zou ik het niet al te moeilijk maken maar wel iets kiezen waarvan jij denkt dat jij het leuk gaat vinden. Aan zijn reactie kun je heel goed polsen of hij wel of niet bij je past.
Biks2 schreef:Daten jullie meerdere personen tegelijk?
Ik vind dat zelf wel kunnen mits je daar eerlijk over bent en met niemand afgesproken hebt om exclusief te zijn.
Ja, maar tijdens het daten ben ik wel voorstander van 'don't ask, don't tell'. Als ik met je date heb ik duidelijk interesse, maar het interesseert me niet wie je nog meer date. Tegelijkertijd vertel ik niet dat ik nog anderen date maar als ik gevraagd word dan geef ik eerlijk antwoord. Ergens vind ik het een red flag als mensen aangeven dat ze 'opties' hebben naast jou en het voelt alsof ze jaloezie willen gebruiken om jou voor hun te laten kiezen. Dat werkt echt zó niet voor mij en ik haak dan juist sneller af.