Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Tja, dat is inderdaad niet niks, Badeendje, zeker omdat het gaat om de vriendengroep van je vriend. Je vriend kan wel overdag? Gaat hij toch gewoon, kom jij zodra je kan. En niks aantrekken van de reactie van de ceremoniemeester, hoor!
Lichtpuntje tussen deze ergernissen: ik kreeg via een lieve bokker al een galajurk te leen aangeboden voor de dubbeledresscode-bruiloft!Echt lief.
Zebrastreep schreef:Mijn jonge paard , gisteren leek het nog een vrij klein onschuldig klein abcesje en viel het echt wel mee.
Hele dag ging prima tot net vanavond , de troep moet eruit maar het ziet er heftig uit! Ik kan er nu niks mee ik mag er niet aan zitten... Wordt feest morgen met de dierenarts , ze kan geen halster mee om baal echt het hele inrijden kan ik nu wel vergeten![]()
Ik doe nu ook bewust geen halster om zodat het geen negatieve ervaring wordt. Echt lekker slapen zal ik nu echt niet doen vannacht zit mij enorm druk te maken. En dat terwijl iedereen om mij heen zegt joh het lijkt heel ernstig , maar dat komt door het bloed en pus en dat moet er echt uit.
Nou ja maar vertrouwen op de staleigenaar met meer ervaring op dit gebied. Maar ben bang dat het nu enorm gaat ontsteken terwijl morgen de dierenarts wel gaat langskomen.
Zebrastreep schreef:Mijn jonge paard , gisteren leek het nog een vrij klein onschuldig klein abcesje en viel het echt wel mee.
Hele dag ging prima tot net vanavond , de troep moet eruit maar het ziet er heftig uit! Ik kan er nu niks mee ik mag er niet aan zitten... Wordt feest morgen met de dierenarts , ze kan geen halster mee om baal echt het hele inrijden kan ik nu wel vergeten![]()
Ik doe nu ook bewust geen halster om zodat het geen negatieve ervaring wordt. Echt lekker slapen zal ik nu echt niet doen vannacht zit mij enorm druk te maken. En dat terwijl iedereen om mij heen zegt joh het lijkt heel ernstig , maar dat komt door het bloed en pus en dat moet er echt uit.
Nou ja maar vertrouwen op de staleigenaar met meer ervaring op dit gebied. Maar ben bang dat het nu enorm gaat ontsteken terwijl morgen de dierenarts wel gaat langskomen.
tirzasarah10 schreef:Zebrastreep schreef:Mijn jonge paard , gisteren leek het nog een vrij klein onschuldig klein abcesje en viel het echt wel mee.
Mag hopen dat je hiermee niet bedoeld dat je het alleen daar voor erg vind? Lijkt mij dat het vervelender is dat je paard iets heeft waar je hem niet mee kan helpen.
Sorry schiet even in het verkeerde keelgat hier.
lenaa_tje schreef:MarlindeRooz schreef:Best zin om samen te gaan wonen met mijn vriend... maarrrrrr de hoeveelheid afwas, was en afval die je met 2 produceeert moet ik wel even aan wennen.
Daarvoor bestaan vaatwassers
We hebben een jaar volgehouden zonder
Telpeva schreef:Er loopt momenteel een vrij recent topic over maar deze ergernis gaat daar niet specifiek over, dit is gewoon iets wat ik de laatste tijd vaker zie waar ik mij aan erger.
De term gedragstherapeut, maar dan niet gebruikt voor mensen maar voor probleemgedrag bij dieren. Door het een gedragstherapeut te noemen wordt de oorzaak van het probleem imo gewoon vol naar het dier geschoven, alsof het dier een steek los heeft. Ik weet niet hoor, in mijn beleving heet zoiets gewoon les nemen... En dus leren hoe je als eigenaar het beste met het dier om kan gaan, omdat daar blijkbaar iets verkeerd gaat.
lenaa_tje schreef:Daarvoor bestaan vaatwassers
MarlindeRooz schreef:lenaa_tje schreef:
Daarvoor bestaan vaatwassers
Die keuze heb je niet altijd in een huurhuis haha.
MarlindeRooz schreef:Dat Die keuze heb je niet altijd in een huurhuis haha.