Justme_Lisaa schreef:michelle___ schreef:Wil een nieuwe telefoon maar ik kan niet kiezen
Sowieso de iPhone 12 pro
Nee!!! Motorola!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Precies, en zeker voor buitensporten. Veel van deze regels zijn ook heel arbitrair: een vriendin van mij mag wel met zes mensen vrijrijden op de manege, maar les krijgen mogen ze niet, want dan is het ineens een groep en sporten in een groep is verboden.__Sannne schreef:Ze moeten toch ergens de lijn trekken? Volgens mij is dit vooral bedoeld om de studerende jongeren wat te ontlasten.
Die lijn is steeds zo arbitrair, voor mijn gevoel. Laat iedereen die daar behoefte aan heeft lekker sporten, er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om afstand te houden of risico's te beperken.
Castilja schreef:Oh? Bij mij ligt de hele boel wel stil?!
Castilja schreef:Alleen gingen ze er bij die anderhalve meter vanuit dat dat is als je meer dan een kwartier in iemands buurt staat. Op den duur werd het "altijd anderhalve meter," maar de initiële onderzoeken gingen uit van dat kwartier. Waaruit ik dan concludeer dat sporten als voetbal, hockey, etc., waarbij die anderhalve meter maar heel kort en ook nog eens in beweging wordt doorbroken, an sich niet per se gevaarlijk(er) zijn. Bovendien staat iedereen wel in elkaars nek te hijgen in de supermarkt en op de markt, en toch zien we geen drastische stijging in het aantal besmettingen.Oh ik lees nu dat er bij het buitensporten ook de 1,5 meter afstand vervalt, ik had die klik in m'n hoofd nog niet gemaakt dat dat er natuurlijk bij komt kijken als je voetbalt of iets dergelijks. Nee dan is het inderdaad niet preventief; moet er wel bij zeggen dat ik van mening blijf dat fitness (of andere sporten die je 'alleen doet') imo wel weer toegestaan zouden moeten zijn op buitenterrein voor iedereen. Dat zou al een zet in de goede richting zijn.
Nabster schreef:Dat ouders denken dat iedereen het maar leuk vindt om naar fotorapportages van de net uitgekakte larf te kijken. En dan 20 dezelfde foto's met net even de arm iets anders of van die vieze spuugbubbels.
Geldt ook voor paardenmensen trouwens. Zoek gewoon 3 mooie foto's uit ipv een hele serie nagenoeg hetzelfde.