Willl65 schreef:Gisteren 7 kapjes uit lab in Israel besteld. Optimale bescherming. Een mondkapje die niet tegenhoudt maar die virus bij contact met mondkapje meteen dood. Je hebt dus maar 1 kapje om beschermd te blijven. Meteen voor al mijn naasten gekocht. Iets zegt mij dat we hem hard nodig gaan hebben de komende tijd. En als ik iets geleerd heb van dit gebeuren is het wel op mijn eigen gevoel af te gaan Ipv naar de vage cijfers en verwachtingrn van @rivm. Ik geloof namelijk niet in die anderhalve meter, ik geloof niet in groeps immuniteit en ik geloof ook niet dat iedereen symptomen moet hebben om te kunnen besmetten. Ik geloof in meten is weten. En Nederland meet niet. Met andere woorden. Ik vertrouw niet meer op @rivm en zeker niet op onze leider die bij iedere moeilijke vraag antwoord af te gaan op wat de deskundigen hem adviseren.
Noem mij maar paranoide het zij zo.
Ik ben wel benieuwd naar een linkje ook, mag in pb. Niet omdat ik die kapjes wil gaan bestellen maar vooral omdat ik er echt niets van geloof. Kapjes die het virus meteen dood maken, hoe dan?