Paar minuten van de grens maar ook in Nl voldoende te zien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mvdende schreef:Keet schreef:Ben nog steeds met het besluit om in nl te blijven maar wel in de buurt van de grens.
Ik ook. Alleen zie steeds meer campings volgeboekt worden....
Tandenbijten dat er nog een last minuut plekje voor me is half juli als het weer het toelaat.
Zoals het de afgelopen dagen gaat, ga ik niet op vakantie, iedere dag dat noodweer.
Zo thuis dikke prima, overdag zon en mooi weer en aan het einde van de middag een bui, maar in een tentje gaat dat niet zo tof zijn.
mvdende schreef:Keet schreef:Ben nog steeds met het besluit om in nl te blijven maar wel in de buurt van de grens.
Ik ook. Alleen zie steeds meer campings volgeboekt worden....
Tandenbijten dat er nog een last minuut plekje voor me is half juli als het weer het toelaat.
Zoals het de afgelopen dagen gaat, ga ik niet op vakantie, iedere dag dat noodweer.
Zo thuis dikke prima, overdag zon en mooi weer en aan het einde van de middag een bui, maar in een tentje gaat dat niet zo tof zijn.
egnie schreef:Wij hebben bericht gekregen dat onze overnachtingsplek liever niet wil dat we komen...... Zijn dus aan het nadenken wat te doen. Gaan naar de Toscane en wij kunnen nog kosteloos omboeken. Misschien dat maar doen. Het was namelijk al een heel gezoek om een overnachting te vinden.
Ik hoop dat de besmettingen niet oplopen dan gaan misschien een aantal maatregelen ook nog wel anders worden. Vind een mondkapje namelijk niet echt een fijn voorruitzicht. (ook omdat het kennelijk niet zo veel doet en het dus meer schijnveiligheid is)
fohadie schreef:Ik weet niet waar in Toscane jullie wilden gaan, maar jullie weten dat de regio Toscane minder coronabesmettingen heeft
Dan Nederland? In Florence zijn al een aantal dagen op rij geen nieuwe besmettingen. Dus ie zou ook kunnen denken dat Toscane veiliger is dan Nederland op dit moment.
fohadie schreef:Ik weet niet waar in Toscane jullie wilden gaan, maar jullie weten dat de regio Toscane minder coronabesmettingen heeft
Dan Nederland? In Florence zijn al een aantal dagen op rij geen nieuwe besmettingen. Dus ie zou ook kunnen denken dat Toscane veiliger is dan Nederland op dit moment.
Varekaj schreef:Het is als bescherming van je medemens voor jou, zodat jij niks kan verspreiden.
En voor wie eraan twijfelt, ik draag ze constant op het werk en heb eveneens in die prachtige blauwe smurfenpakjes rondgelopen.
Als men je vraagt uit belang voor je medemens, dan is dat teveel gevraagd? Ook als dat enkel in de supermarkt is bijvoorbeeld?