Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Absolem schreef:Xanthippe schreef:Hier nog eentje die wil afdingen omdat hij er zelf 30km voor moet rijden. Wat denk je nu? Zoek dan niet zo ver uit de richting
Bij sommige dingen kun je niet anders
_Penotti schreef:Ik bied altijd lager, standaard. Of er moet bij staan vaste prijs.
Dat vind ik handelen
Ik ga er geen zielige reden bij zetten.
Meestal krijg je wel een tegenbod.
En ik heb ook wel eens zo laag geboden bij een item dat ik wel graag wilde, maar voor nu eigenlijk niet zo goed uitkwam, dat ik dacht die zullen me wel onbeschoft vinden.
Maar toch heb het dan ook al een paar keer gehad voor die prijs
Niet geschoten is altijd mis blijkt dan wel.
Zelf heb ik mijn spullen er ook altijd wat duurder op staan dan ik er voor wil hebben.
De meeste willen er toch wat af hebben
_Penotti schreef:Ik bied altijd lager, standaard. Of er moet bij staan vaste prijs.
Dat vind ik handelen
Ik ga er geen zielige reden bij zetten.
Meestal krijg je wel een tegenbod.
En ik heb ook wel eens zo laag geboden bij een item dat ik wel graag wilde, maar voor nu eigenlijk niet zo goed uitkwam, dat ik dacht die zullen me wel onbeschoft vinden.
Maar toch heb het dan ook al een paar keer gehad voor die prijs
Niet geschoten is altijd mis blijkt dan wel.
Zelf heb ik mijn spullen er ook altijd wat duurder op staan dan ik er voor wil hebben.
De meeste willen er toch wat af hebben
cobiie schreef:Bieden op marktplaats doe ik ook, zeker als een adv al langer staat en ik geen “dringend” verlangen naar het product hebt maar het wel leuk zou zijn om te hebben of wanneer ik nog tijd genoeg hebt voordat ik het product echt nodig hebt. Dan kan je altijd een poging wagen.
Bij producten die ik wel graag wil en al voordelig geprijsd vind, daar wil ik nog wel eens vraagprijs + gedeelde verzendkosten bieden.
Ook kijk ik vaak of verkoper nog meer producten heeft die ik interessant vindt om zo een gezamenlijk bod op meerdere producten tegelijk te kunnen doen.
janna schreef:Ik vind het wel irritant als ik er iets op zet voor bijv 350 euro, wat echt een nette prijs is en er biedt dan iemand 75 euro. De volgende gaat dan 80 bieden etc. Zo kom je dus nooit in de buurt van een fatsoenlijke prijs. En dan is het echt niet dat ik veel te veel vraag of zo.
BopjeBo schreef:Wil wat overnemen van een Belgische verkoper op marktplaats, deze zegt zich niet te kunnen verifiëren via marktplaats vanwege Belgische telefoon nummer en gegevens en daarom geen betaalverzoek/gelijk oversteken via marktplaats kan doen. Geen probleem want maak het toch liever over via bankrekening, maar is het een logisch verhaal, klopt dat?