Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Bericht van de verkoper: zij hadden van GLS alleen "einde transport" ontvangen en zijn na mijn mail verhaal gaan halen. Blijkbaar is door GLS zelf mijn pakket dermate beschadigd tijdens transport dat ze het maar gewoon vernietigd hebben, zonder iemand hierover te informerenHad ik niets nagevraagd, dan hadden we nog een tijd helemaal niks geweten.
Verkoper gaat het nu opnieuw verzenden
Steentje schreef:Ik denk dat mijn pakketje met losse thee verloren is gegaan.Op 2 mei is het pakketje vanuit Canada op de post gegaan (zonder track & trace, helaas) en het is vandaag 9 juni..
Zolang heeft een pakket er nog nooit over gedaan, zelfs niet vanuit Australië.
Zouden jullie nog wachten of de verkoper een berichtje sturen?
Banyu schreef:Misschien hoort het niet in dit topic thuis, maar sinds de (ver)nieuwde app, kan ik niet meer aangeven of ik de bezorgdatum wil veranderen of eventueel naar de avond, of een zelf gekozen postnl punt.
Is dit bij jullie ook?
Want ik wil niet dat het standaard elke keer naar een afhaalpunt gaat.
Biebz schreef:Toevallig meer mensen er last van dat pakketjes van AliExpress blijven hangen op post NL? De langste ligt er nu al bijna 2 maanden. Moeten nu 4 pakketten van mij liggen, maar komt niks meer binnen.
MyWishMax schreef:Ze mogen het 30 dagen bij douane houden, dus als je ervanuit gaat dat het eerst een paar dagen duurt voordat het in Nl is zou het nog binnen termijn zijn. Maar zonder track and trace weet je niks.
Hoe vaak is het normaal dat de post bezorgd wordt? Hier komen ze echt nog amper voor mijn gevoel, heb al vanaf maandag post in de app staan, maar er is niks bezorgd, de hele week niet? Heb er weinig vertrouwen in, want sinds ze niet meer elke dag komen zijn er al meerdere dingen kwijtgeraakt. Wel in de app, maar nooit bezorgd.