Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 19:10

[/quote]

Yes pakket vandaag toch gekomen, dat wel zonder track and trace code.

Nou dan vraag ik me af of het niet daar fout gaat ipv Postnl.[/quote]

Exitium

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 19:44

Varekaj schreef:
Bericht van de verkoper: zij hadden van GLS alleen "einde transport" ontvangen en zijn na mijn mail verhaal gaan halen. Blijkbaar is door GLS zelf mijn pakket dermate beschadigd tijdens transport dat ze het maar gewoon vernietigd hebben, zonder iemand hierover te informeren := Had ik niets nagevraagd, dan hadden we nog een tijd helemaal niks geweten.

Verkoper gaat het nu opnieuw verzenden :)

Hoe dan :') Je zal als GLS zijnde dan in ieder geval de verzender moeten compenseren lijkt me :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 22:13

Je moet hun FAQ eens nalezen. Als je levering aan huis hebt en je bent niet thuis, dan bewaren ze het 10 dagen (geen idee of dat kalenderdagen of werkdagen zijn) in hun centrale depot en nadien gaat het retour afzender. Dat depot ligt voor mij op 45min enkele rit en hoofdzakelijk autostrade.

Dat ze überhaupt de opdrachtgever (verkoper) nog geeneens zelf bericht hadden vind ik best wel erg.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 10:47

Wauw.... Toppunt van Postnl; NOT...
Ik ben hele ochtend thuis, pakketje zou geleverd worden tussen 10.20 / 12.20.
Ineens melding; we hebben u gemist, gaat naar postnl punt...
Is gewoon f*cking niemand in de straat geweest... Als ze mijn straat niet kunnen vinden, gebruik dan navigatie.

Nu kan ik dinsdag pakketje ophalen, terwijl ik ḿ dit weekend nodig heb, en lastig op te halen is vanwege mijn werk! GGGRRR

Nieuwe app kan ik niet eens bezorgtijd meer wijzigen..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 11:11

Gls wel in dezelfde straat, maar even 2 km verderop. :') En dat zou bij de buren zijn. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 12:05

Mijn pakje is opnieuw onderweg, dus zoals vorige keer aangeduid dat ze het mogen leveren in de postbussen-box. Benieuwd of het dit keer wel heelhuids aan gaat komen.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 12:12

Hier gisteren een keer een topervaring met PostNL. Had een nieuwe wasmachine besteld die met PostNL Extra@Home kwam, blijkbaar een bezorgdienst voor zware, grote dingen. Wasmachine werd buiten uitgepakt, naar boven getild, oude naar beneden getild en afgevoerd, en boven hebben ze de nieuwe op z'n plek gezet, aangesloten en een spoelprogramma aangezet. Verpakkingsmaterialen hebben ze ook meegenomen. Was echt meer dan prima :)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 23:41

Nou hier weer drama met DHL. Kreeg vanmiddag al mail dat m'n pakket bezorgd was, terwijl ik helemaal niet thuis was. Ik woon in een flat en het gebeurt haast iedere keer dat ze het gewoon voor de deur zetten zonder te checken of iemand überhaupt wel thuis is. We hebben er ook al meerdere keren over geklaagd maar ze doen er niks mee, het gaat nou al ruim anderhalf jaar zo.. Vanavond kwam ik dus thuis en is m'n pakket er niet -O- Ben al bij de buren geweest maar die hebben het ook niet. We halen op de galerij namelijk de pakketten van elkaar in huis zodat het niet gestolen kan worden als het weer eens achtergelaten wordt. Ben het zo spuugzat, was een bestelling van bijna 60 euro bij elkaar _-:(

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 18:47

Hier een pakket dat via DHL is gegaag is vandaag bezorgt, staat ook in de mail dat pakket bezorgt is maar waar hele huis afgezocht garage ook niks om het huis ook niks...
Bij de buren gevraagt ook niks overburen nog niks...
Dit is wel vreemd hebben dit nog nooit gahad..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 19:51

Ik vind het best wel irritant dat post hier niet meer bezorgd wordt elke dag. En vooral dat je wel meldingen krijgt wat er allemaal moet komen, maar dat dat echt dagen kan duren. Sinds dat zo is gaat het hier ook vaker fout dat iets helemaal niet komt.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 20:19

Hier had de avondbezorger het pakket laatst in de blauwe container gelegd. Heel fijn.. NOT want die zat dus gewoon ook vol met vuilnis. Het was ook nog eens een behoorlijk zwaar pakket dus eruit halen zonder de container om te kiepen was bijna niet te doen.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:44

Vandaag maakte de pakketbezorger van PostNL het wel een beetje bont.
Drukt op de bel, mijn man was boven was aan het uitzoeken, dus duurt even eer hij beneden is.
En ondertussen ging de bel van dingdongdingdongdingdongdingdong, achter elkaar ingedrukt.

Mijn man heeft daar uiteraard wat van gezegd, want je moet toch de tijd krijgen om naar beneden te kunnen lopen zonder gezeur.

Had de bezorger ook alleen maar 2 pakketjes voor de (over)buren, niet eens voor ons.

Nu pakken we die onderling wel voor elkaar aan, maar op deze manier zou je het toch wel gaan laten, zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 07:01

Mijn eerste pakje van GLS is nu wel aangekomen. Zit vloeibaar product in. Dat was in zowat het kleinste postvak van de postvakkenbox gepropt dat er was, goddanks zat het stevig verpakt. Ik moet eruit gezien hebben als een cartoon met 1 voet tegen de wand en trekken maar om het eruit te krijgen _O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 09:30

Gisteren kwam er een nieuwe bankpas met de post, stond in de brief dat de oude vernietigd moet worden en je de nieuwe zo snel mogelijk moet gebruiken want de oude wordt na een paar dagen geblokkeerd. Datum brief: 20 mei. Nu hebben wij die oude pas niet gebruikt, geen idee of die al geblokkeerd is, maar vind het toch knap laat dat de pas is aangekomen.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 09:50

Ik denk dat mijn pakketje met losse thee verloren is gegaan. :\ Op 2 mei is het pakketje vanuit Canada op de post gegaan (zonder track & trace, helaas) en het is vandaag 9 juni..

Zolang heeft een pakket er nog nooit over gedaan, zelfs niet vanuit Australië.

Zouden jullie nog wachten of de verkoper een berichtje sturen?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 18:48

Ze mogen het 30 dagen bij douane houden, dus als je ervanuit gaat dat het eerst een paar dagen duurt voordat het in Nl is zou het nog binnen termijn zijn. Maar zonder track and trace weet je niks.

Hoe vaak is het normaal dat de post bezorgd wordt? Hier komen ze echt nog amper voor mijn gevoel, heb al vanaf maandag post in de app staan, maar er is niks bezorgd, de hele week niet? Heb er weinig vertrouwen in, want sinds ze niet meer elke dag komen zijn er al meerdere dingen kwijtgeraakt. Wel in de app, maar nooit bezorgd.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 21:16

Net werkoverleg gehad en blijkbaar is er dik personeelstekort. Dus dalwijken worden dan doorgeschoven naar de pieklopen. De ene wijk heeft 3 pieklopen in de week en de andere 2.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 22:14

Misschien hoort het niet in dit topic thuis, maar sinds de (ver)nieuwde app, kan ik niet meer aangeven of ik de bezorgdatum wil veranderen of eventueel naar de avond, of een zelf gekozen postnl punt.

Is dit bij jullie ook?
Want ik wil niet dat het standaard elke keer naar een afhaalpunt gaat.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:56

Steentje schreef:
Ik denk dat mijn pakketje met losse thee verloren is gegaan. : Op 2 mei is het pakketje vanuit Canada op de post gegaan (zonder track & trace, helaas) en het is vandaag 9 juni..

Zolang heeft een pakket er nog nooit over gedaan, zelfs niet vanuit Australië.

Zouden jullie nog wachten of de verkoper een berichtje sturen?

Onze pakket uit australia is vorige week na bijna 6 weken aangekomen hadden daar gezegd Max 10 dagen …

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 06:08

Banyu schreef:
Misschien hoort het niet in dit topic thuis, maar sinds de (ver)nieuwde app, kan ik niet meer aangeven of ik de bezorgdatum wil veranderen of eventueel naar de avond, of een zelf gekozen postnl punt.

Is dit bij jullie ook?
Want ik wil niet dat het standaard elke keer naar een afhaalpunt gaat.

Dat heb ik ook! Echt vervelend.
Ik heb in mijn bezorgvoorkeuren ingesteld dat de bezorger pakketjes in de achtertuin mag zetten dus PostNL gaat 9 van de 10 keer goed maar pakketjes waarvoor getekend moet worden zet hij logischerwijs niet neer.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 07:57

Biebz schreef:
Toevallig meer mensen er last van dat pakketjes van AliExpress blijven hangen op post NL? De langste ligt er nu al bijna 2 maanden. Moeten nu 4 pakketten van mij liggen, maar komt niks meer binnen.

Ik heb hier ook last van! Mijn 1e bestelling ligt daar al sinds 27-04. Pakketjes die ik later heb besteld heb ik wel al binnen. Wachten is moeilijk :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 00:05

Derde keer in anderhalve maand tijd, dit keer heeft 't tien uur voor de voordeur gelegen :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 08:07

Oeh waar woon je? Rij ik even een paar keer per week langs :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 08:58

Staat in m'n profiel, zo groot is het dorp niet :') Was wel een pakketje met een waarde van € 80 overigens :x

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 09:13

MyWishMax schreef:
Ze mogen het 30 dagen bij douane houden, dus als je ervanuit gaat dat het eerst een paar dagen duurt voordat het in Nl is zou het nog binnen termijn zijn. Maar zonder track and trace weet je niks.

Hoe vaak is het normaal dat de post bezorgd wordt? Hier komen ze echt nog amper voor mijn gevoel, heb al vanaf maandag post in de app staan, maar er is niks bezorgd, de hele week niet? Heb er weinig vertrouwen in, want sinds ze niet meer elke dag komen zijn er al meerdere dingen kwijtgeraakt. Wel in de app, maar nooit bezorgd.

Ma 30 dagen? Pakket van mijn dochter liggen er al 2 pakketjes bijna 6 weken. Komt niet door de douane heen. Nu is het niks bijzonders waar ze op zit te wachten, maar toch.
Komt bij 2 verschillende vandaan.