dieseltje09 schreef:Oow ik ben ook omkoopbaar hoor, nog steeds opzoek naar een zadel voor mn fjordenbeest model niet te gekke schoft maar wel plat er net achter, veel schouder en brede ruggengraad. Daarbij de bedoeling uiteraard dat het zadel niet aan de wandel gaat over de schouder of gaat "kwispelen" aan de achter kant... Voorlopig rij ik dus maar even zonder zadel
Maar hij is wel lief hoor(al zou ik op dit soort momenten en na bv een veearts bezoek toch zo blij zijn geweest als ik toch geen pony had gehad maar guppy's)
[ [url=m/vyJo4H.jpg]Afbeelding[/url] ]
al eens naar de BAtes zadels gekeken? ik zelf heb ook een breed gebouwede haflinger,weinig schoft. Fijne aan bates zadels vind ik dat ze zo makkelijk aanpasbaar zijn. Mijn zadel ging scheef trekken. Dus door zadelmaker brede boom in gedaan. HEt was wel wat verbeterd maar nog niet helemaal. Bleek hij zat tussen 2 boommaten in.. Soort pads in het zadel en zadel past en ligt weer mooi recht.
Bates is de dure versie van Wintec. Ik zou wel goed opzoek gaan naar een zadelmaker die echt gespcaliseerd is in dit soort zadels.