Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dees_daan schreef:Nog een niet zo'n populaire mening: Er zijn al te veel mensen op de wereld en daarom vind ik de "zorg" soms te ver gaan. Als iemand graag euthanasie wil dan zou dat niet zo moeilijk moeten zijn als dat het nu is, en er zou niet alles aan gedaan moeten worden om meer kinderen op de wereld te zetten als het niet op de natuurlijke manier wil. Ook vind ik dat mensen met erfelijke afwijkingen beter zouden moeten nadenken voordat ze kinderen op de wereld zetten.
Magrathea schreef:pmarena schreef:De èchte wetenschap wel. Maar er wordt bijzonder veel gerommeld met allerlei testresultaten, die voor "wetenschappelijk" worden weggezet...tegen betaling natuurlijk. Misschien is een betere stelling dat de naam van de wetenschap wordt misbruikt voor zaken die helemaal niet ècht onbezoedeld wetenschappelijk onderzocht zijn
Gut dat nou uitgerekend jij dit zegtIk denk bij dit stukje tekst namelijk gelijk aan die idioot die een keer heeft verkondigd dat je autisme krijgt van vaccinaties, maar dat is volgens mij niet iemand die jij erg in twijfel trekt.
Shenavallie schreef:Klopt. Vanwege de voorovergang blijf ik aan de gang met bedden verschonen, dus dit is voor mij handiger. En ik hoef geen witte hoes te kopen: zo is het ook al wit.
Shenavallie schreef:Giolli schreef:Ik lig in bed en ik bedacht me een paar nieuwe, dus speciaal daarvoor mijn telefoon gepakt.
1) Een niet-pas gewassen dekbed is heerlijk want het ruikt naar je man en fiets dat is lekker.
2) ik slaap op een molton, zo’n witte, want die zijn heel zacht en van badstof ofzo. En dan is je leven 10% beter gok ik. Dus op een molton slapen kan best en is niet smerig (~ Mijn moeder.)
3) als je geen hoeslakens gebruikt ben je gewoon een varken en raak ik je niet aan.
Punt 3, ha ha ha! Ik slaap nooit met dekbedhoezen, maar was mijn dekbed elke week, zo niet twee keer per week. Iets wat dekbedhoes-gebruikers veelal niet doen. Die wassen hun hoes misschien één keer per 2 weken of misschien wel wekelijks, maar hun dekbedden zelf zo goed als nooit. Dat vind ik juist weer ranzig.
Mijn kussen gaat ook regelmatig de wasmachine in. Daarna met een paar tennisballen in de droger en hij ligt weer heerlijk!
Sizzle schreef:Ik heb nooit koffie en bier hoeven leren drinken hoor. Vond het meteen prima.
Ik haal niets door elkaar.
Zo haten sommige mensen asperges vanwege de geur in de urine daarna, maar niet iedereen kan dat ruiken, dat is genetisch bepaald. Sommige etenswaren worden bijv ook door de aan/afwezigheid van een bepaald gen als bitter of juist niet bitter waargenomen. Smaken zijn ook sterk onderhevig aan hormonale toestand.
Uiteraard kun je sommige dingen leren waarderen maar niet alles.
Lets agree to disagree
Shaggy09 schreef:Nee want iets niet lekker vinden is niet hetzelfde als een heftige lichamelijke reactie. Vandaar dat je ook bepaalde dranken moet leren drinken [...]
pmarena schreef:Shaggy09 schreef:Nee want iets niet lekker vinden is niet hetzelfde als een heftige lichamelijke reactie. Vandaar dat je ook bepaalde dranken moet leren drinken [...]
Dat vind ik ook zoiets trouwens....waarom zou je koffie, bier, andere alcohol moeten leren drinken?
Niet dat jij persoonlijk het als MOETEN bedoeltmaar ik vind dat toch wel vaak de indruk gewekt wordt dat het "moet".
Dikke fiets, ik vind het niet lekker, dat is toch gewoon prima
Of "moet" je het leren drinken om er bij te horen ofzo, als bewijs dat je volwassen bent of iets
Waarom is er die behoefte om te leren iets dat je smerig vindt, toch binnen te houden...en dan zelfs soms een verslaving op te bouwen? Laat het gewoon zijn wat je het van nature vindt: wel of niet lekker
pmarena schreef:Shenavallie schreef:Klopt. Vanwege de voorovergang blijf ik aan de gang met bedden verschonen, dus dit is voor mij handiger. En ik hoef geen witte hoes te kopen: zo is het ook al wit.
Ja als je sowieso graag een wit bed wilt dan heb je nog dik gelijk ook
Ik vind wit echt vreselijk. Bijna net zo erg als wit met zwart
Van die wit met zwart geblokte keukenvloeren ofzo....dat mensen daar zelf niet gèk van worden
pmarena schreef:Tja, ach, ik heb eigenlijk niet zo veel met Sinterklaas en vind het dikke prima als ze voor een roetveegpiet kiezen, past logischer in het verhaal van "zwart door de schoorsteen" ook.
Het is alleen denk ik errug onpraktisch dat je met alleen een paar vegen gewoon ziet wie die Pieten zijn
pmarena schreef:Tja, ach, ik heb eigenlijk niet zo veel met Sinterklaas en vind het dikke prima als ze voor een roetveegpiet kiezen, past logischer in het verhaal van "zwart door de schoorsteen" ook.
Het is alleen denk ik errug onpraktisch dat je met alleen een paar vegen gewoon ziet wie die Pieten zijn
pmarena schreef:Shenavallie schreef:Klopt. Vanwege de voorovergang blijf ik aan de gang met bedden verschonen, dus dit is voor mij handiger. En ik hoef geen witte hoes te kopen: zo is het ook al wit.
Ja als je sowieso graag een wit bed wilt dan heb je nog dik gelijk ook
Ik vind wit echt vreselijk. Bijna net zo erg als wit met zwart
Van die wit met zwart geblokte keukenvloeren ofzo....dat mensen daar zelf niet gèk van worden
enzino schreef:Shenavallie schreef:
Helemaal mee eens. Vooral voor ouderen moet het makkelijker zijn om ermee te stoppen.
liekec schreef:Nog eentje: ik vind dat moeders met kinderen die niet kunnen fietsen lekker op een pleintje bezig moeten. Dat gekut op die fietspaden buiten de bebouwde kom is levensgevaarlijk, zeker als je op een scooter zit en er langs moet.
SusanH schreef:liekec schreef:Nog eentje: ik vind dat moeders met kinderen die niet kunnen fietsen lekker op een pleintje bezig moeten. Dat gekut op die fietspaden buiten de bebouwde kom is levensgevaarlijk, zeker als je op een scooter zit en er langs moet.
Ik wil hem wel omdraaien, scooters horen imo niet op het fietspad. De scheidslijn tussen scooters tot 25 km/u en 45 km/u zou er af moeten. Allemaal 45 km/u en allemaal een helm. Oja, en dan ook allemaal de weg op in de bebouwde kom. Je schrikt je echt lam op het fietspad af en toe. Afremmen om even rustig in te halen is er niet bij.