Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Hahaha oh wat erg. Ik ben lekker bezigDoor de bomen het bos niet meer zien is de juiste versie van de uitdrukking hoor..
Wat het beste hondenvoer is voor jou hond is van verschillende dingen afhankelijk, waaronder jou eigen mening.
Zo ben ik heel erg anti Royal Canin, en eet mijn hond ook niet alle merken, maakt het lastig maar ik heb het goed eten maar los gelaten. Ik heb nu voer van de dierenarts omdat onze hond snel last van tandsteen heeft en verder ook geen gebitsstaafjes lust.. Of ze het lekker vind zal me een worst wezen, ze doet het er maar mee..
Nadine_S schreef:Shanna schreef:Hahaha oh wat erg. Ik ben lekker bezigDoor de bomen het bos niet meer zien is de juiste versie van de uitdrukking hoor..
Wat het beste hondenvoer is voor jou hond is van verschillende dingen afhankelijk, waaronder jou eigen mening.
Zo ben ik heel erg anti Royal Canin, en eet mijn hond ook niet alle merken, maakt het lastig maar ik heb het goed eten maar los gelaten. Ik heb nu voer van de dierenarts omdat onze hond snel last van tandsteen heeft en verder ook geen gebitsstaafjes lust.. Of ze het lekker vind zal me een worst wezen, ze doet het er maar mee..![]()
Ik word echt horendol van alle merken en zo. Royal Canin vind ik ook niks.
Emmaa_ schreef:NNikki schreef:Krijg je bij een deeltijd MBO opleiding ook een studie financiering?
Als je dat bij bijvoorbeeld Schoevers doet?
Nee. Deeltijd HBO krijg je ook geen studiefinanciering voor.
theadora99 schreef:Is het mogelijk om een (beter) aircosysteem in mijn auto tr laten zetten (ford fiesta uit 2007) en hoe duur zou dit zijn... er komt wel koele lucht uit mijn ventilatieroosters als ik m op airco zet, zolang de buitentemperatuur onder de 15 graden is. Daarboven is het warme lucht.
NoTwixLeft schreef:theadora99 schreef:Is het mogelijk om een (beter) aircosysteem in mijn auto tr laten zetten (ford fiesta uit 2007) en hoe duur zou dit zijn... er komt wel koele lucht uit mijn ventilatieroosters als ik m op airco zet, zolang de buitentemperatuur onder de 15 graden is. Daarboven is het warme lucht.
Wanneer is er voor het laatst onderhoud aan je airco uitgevoerd?