Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 12:56

JoviManoe schreef:
Ik hou gewoon heel veel van cadeautjes, kaarsen (love iT met kerst!!!) dekens, heerlijk. Iemand warme chocomelk? Hahahah

<3

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 12:57

ik ben waarschijnlijk ook 1 van de lootjes met weinig hints, maar ik ben ook gewoon blij met alles :D

warme sokken etc. heb ik afgelopen jaren veel gehad als koukleum, dus die heb ik niet meer nodig :')
ik heb 2 shetlanders die strontverwend zijn, ze hebben zo'n 20 halsters :)) ( je moet wát verzamelen als je geen dekjes kan verzamelen := )

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 13:03

Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
Linnie050 jou Secret Santa wil graag weten welke maat jij hebt in schoenen/sloffen en sokken.

robbie88

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 13:54

Jeuh, ik heb mijn lootje binnen, gelijk lekker lopen stalken, ben er wel blij mee en hopelijk vind die persoon dat straks ook.

Voor mijn ss leef je lekker uit hoor, mijn tops zijn richtlijnen ik laat mij graag verrassen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 13:58

IMAY1990 schreef:
Vorig jaar was het echt makkelijk om hints te bedenken. Hielp wel mee dat ik een kat van [naam] heb gekregen, die had ik op haar charmantst op de foto gezet als een van de hints...

Haha Muppet en charmant :P , unicorn ligt nog steeds bij mij in bed :P . Kitten van mijn ouders is enorm blij met het kattenspeeltje met de muis erin te draaien , en de tunnel is gesloopt door de konijnen :')

Was zeker een heel tof pakket vorig jaar :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 14:08

Ik heb maat 38 :D

M_D_H schreef:

Citaat:
Linnie050 jou Secret Santa wil graag weten welke maat jij hebt in schoenen/sloffen en sokken.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 14:11

Hint had ik vanochtend mega inspiratie voor :)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 14:21

JAAAA ik heb ook mijn lootje! *\o/*

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-18 14:28

Rebecca schreef:
IMAY1990 schreef:
Vorig jaar was het echt makkelijk om hints te bedenken. Hielp wel mee dat ik een kat van Rebecca heb gekregen, die had ik op haar charmantst op de foto gezet als een van de hints...

Haha Muppet en charmant :P , unicorn ligt nog steeds bij mij in bed :P . Kitten van mijn ouders is enorm blij met het kattenspeeltje met de muis erin te draaien , en de tunnel is gesloopt door de konijnen :')

Afbeelding

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 14:30

Ik denk dat ik wel een heel leuk lootje heb :-) Behalve dat er voldoende hints te vinden zijn kan ik ook wel wat met het werk en de paardensport die mijn lootje doet :-)

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 14:37

ynskek schreef:
Rebecca schreef:

[ [url=m/lCK287.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afbeelding

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 14:38

lifeofmarit schreef:
Oh god bij elje lastig lootje denk ik; dit ben ik :') maar ik laat mijn echt heel graag verrassen SS! Je mag je uitleven :')

Dit heb ik nu ook! Mijn top en flop lijstje had ik dan ook graag nog iets aan willen passen.
Het enige waar je mij echt niet blij mee maakt is make-up... :n
Voor de rest ben ik eigenlijk heel makkelijk. :j :j Al mijn beestjes leven onder het mom: beter verwend dan verwaarloosd. Dus iets voor hun komt ook altijd goed terecht!

Ik ben voor mijn lootje al gaan winkelen vanmorgen. Budget is ook dit jaar weer, niet echt mijn ding ben ik achter gekomen... _O-

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 14:46

Hahahaha, jaa dat is zeker dat Bella mij niet heeft dan! Jeetje wat gaan de pagina's ineens weer hard hier! Ben heel druk met veel, halve huis aan het verbouwen maar ik doe mn best weer goed mee te lezen en praten hier!

Ik heb mijn lootje ook, erg leuk! Heb er zin in, binnenkort eens gaan shoppen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 14:54

Citaat:
Banjer, jou Secret Santa zou graag je favoriete kleur willen weten en wat vind jij nou echt heel erg lekker?

Citaat:
AfricanLady, jou Secret Santa zou ook graag jou maat voor schoenen/sloffen en sokken willen weten

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 15:22

Ik heb mijn 1e kadootje al gehaald! *\o/*
Ben benieuwd wat mijn lootje ervan vind :))

Dus... wat vind je ervan??

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 15:25

Leuk :j Super tof :j

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 15:33

_KiMbErLeY_ schreef:
Ik heb mijn 1e kadootje al gehaald! *\o/*
Ben benieuwd wat mijn lootje ervan vind :))

Dus... wat vind je ervan??

Aaah jee... Net of je me kent, precies wat ik wilde :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 15:34

KimD schreef:
Citaat:
@KimD, jou Secret Santa wil graag weten wat jou favoriete kleuren zijn en of je een liefhebber bent van Unicorns

Geen favoriete kleur, wel fleurig. Unicorns vind ik wel grappig, maar als het niet voor in en om huis is dan nee. Ik heb niks van decoratie in en om huis.

Ook sleutelhangers en dergelijke zijn een no-go, dat gebruik ik allemaal niet.

Voor mijn SS, het is vrij snel duidelijk dat mijn honden mijn liefde en mijn leven zijn, maar koop er asjeblieft niks voor in de vorm van voer. Wij maken alles zelf. :j Enige wat van zoiets welkom is zijn de échte Markies van Pedigree. Omdat die de absolute lievelingssnack van onze sheltie zijn krijgen ze er iedere avond een. :+

Ik heb trouwens wel een roze alpaca en flamingo in de auto! :+

Dus eigenlijk is het roze en bovenstaande beestjes.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 15:44

Als we het nu toch over beestjes hebben, favorieten dieren hier, zebra, giraf, otter, ezel en koeien. In ieder geval om te zien haha.

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 15:47

Excuus voor het niet actief zijn, dit in verband met het plotselinge overlijden van mijn oma.., ;(

Vanaf nu zal ik actiever mee gaan praten, zag dat ik mijn lootje ook heb gekregen, superleuk!! Heb er al veel zin in om te gaan shoppen, eerste kado'tjes liggen al klaar!!! :):)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 15:53

dieseltje09 schreef:
Als we het nu toch over beestjes hebben, favorieten dieren hier, zebra, giraf, otter, ezel en koeien. In ieder geval om te zien haha.

KOEIEN! Hoe kan ik ze vergeten! <3 Ik heb zelfs een tattoo van een koe. :=

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 16:06

Oeh Ja bedenk me nog iets :+
Het servies van wiebe van der zee vind ik ook heel tof :)) met name de mokken en kommen... Maar volgens mij is dat wel redelijk duur?!

Maar misschien kan mijn Ss er wat mee :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 16:10

Aangezien ik denk dat ik anders ook een "lastig lootje" ben..

Even wat tips voor mijn SS:
Ik heb alleen nog maar een hond als huisdier, de laatste kat is helaas ook recentelijk overleden.
Ik heb ook geen paard meer en ik doe ook vrijwel niets meer met paarden, daar heb ik dus niets voor nodig.

Flops:
Sieraden, make-up, knutselspullen.

Tops:
Dingen die met fotografie/fotografen te maken hebben, (geur)kaarsen, chocolade.

Ik vind eigenlijk vrijwel alles prima, vind voornamelijk het hele verrassingseffect namelijk super tof!
Dus leef je lekker uit en voel je vrij...
Verder heb ik schoenmaat 38, mocht mijn SS dat willen weten ;)

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 16:27

Ldev schreef:
Excuus voor het niet actief zijn, dit in verband met het plotselinge overlijden van mijn oma.., ;(

Vanaf nu zal ik actiever mee gaan praten, zag dat ik mijn lootje ook heb gekregen, superleuk!! Heb er al veel zin in om te gaan shoppen, eerste kado'tjes liggen al klaar!!! :):)

Sterkte :(:)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 16:41

Ik heb mijn lootje ook, het leek me eerst een heel moeilijk lootje, maar nu ik eenmaal aan het bedenken ben, denk ik dat het wel goed gaat komen!

Voor mij nog een top, alles van Friese paarden. Ik ben echt friezen gek. Horsemanship en grondwerk boeken zijn ook top! En natuurlijk is 2e hands geen probleem.

Maar vooral, niks moet, ik ben echt al blij met de moeite die je doet. Mijn tops zijn vooral om je ideeën te geven voor als je het lastig vind.