JoviManoe schreef:Ik hou gewoon heel veel van cadeautjes, kaarsen (love iT met kerst!!!) dekens, heerlijk. Iemand warme chocomelk? Hahahah

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMAY1990 schreef:Vorig jaar was het echt makkelijk om hints te bedenken. Hielp wel mee dat ik een kat van [naam] heb gekregen, die had ik op haar charmantst op de foto gezet als een van de hints...
Rebecca schreef:IMAY1990 schreef:Vorig jaar was het echt makkelijk om hints te bedenken. Hielp wel mee dat ik een kat van Rebecca heb gekregen, die had ik op haar charmantst op de foto gezet als een van de hints...
Haha Muppet en charmant, unicorn ligt nog steeds bij mij in bed
. Kitten van mijn ouders is enorm blij met het kattenspeeltje met de muis erin te draaien , en de tunnel is gesloopt door de konijnen
Was zeker een heel tof pakket vorig jaar
ynskek schreef:Rebecca schreef:Haha Muppet en charmant, unicorn ligt nog steeds bij mij in bed
. Kitten van mijn ouders is enorm blij met het kattenspeeltje met de muis erin te draaien , en de tunnel is gesloopt door de konijnen
Was zeker een heel tof pakket vorig jaar
[ [url=m/lCK287.jpg]Afbeelding[/url] ]
lifeofmarit schreef:Oh god bij elje lastig lootje denk ik; dit ben ikmaar ik laat mijn echt heel graag verrassen SS! Je mag je uitleven
KimD schreef:Citaat:@KimD, jou Secret Santa wil graag weten wat jou favoriete kleuren zijn en of je een liefhebber bent van Unicorns
Geen favoriete kleur, wel fleurig. Unicorns vind ik wel grappig, maar als het niet voor in en om huis is dan nee. Ik heb niks van decoratie in en om huis.
Ook sleutelhangers en dergelijke zijn een no-go, dat gebruik ik allemaal niet.
Voor mijn SS, het is vrij snel duidelijk dat mijn honden mijn liefde en mijn leven zijn, maar koop er asjeblieft niks voor in de vorm van voer. Wij maken alles zelf.Enige wat van zoiets welkom is zijn de échte Markies van Pedigree. Omdat die de absolute lievelingssnack van onze sheltie zijn krijgen ze er iedere avond een.