Stond eens bij de primark te vragen of ze ze ook langer hadden. De verkoopster was 1.60 denk ik, ze zullen voor haar wel veel te lang geweest zijn haha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

friesam schreef:Bij zalando kan je ook op tall filteren!
. Niet alle merken hebben lengte maten dus dan zijn ze lang. T-shirts enzo vaak ook, maar dat vind ik niet heel erg. Ik stop de voorkant vaak in m'n broek ivm riem en bol het vaak iets op. Valt het toch mee met de lengte! Emmaa_ schreef:Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is om vrouwelijke kleding te vinden? Ik koop alles bij Asos Tall en Boohoo. Alleen dat ik niet zomaar de eerste beste kledingwinkel binnen kan lopen en verwachten dat ik er passende kleding kan vinden.
germie schreef:Kinke schreef:Dat is natuurlijk dikke onzin germie, er is genoeg mooie dameskleding voor langere maten.
Bijvoorbeeld: http://www.prettytall.com/kleding-voor-lange-dames.html
Nee dat vind ik niet mooi. Ik wil niet overgehaald worden. Het is er gewoon niet. Amen.
lieveli schreef:Van een gebed ja.

lieveli schreef:Het valt me op Germie, dat je wel graag met een vingertje wijst naar anderen maar zelf geen feedback kan ontvangen. Superjammer want daardoor loopt het topic steeds mis.
Emmaa_ schreef:Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is om vrouwelijke kleding te vinden? Ik koop alles bij Asos Tall en Boohoo. Alleen dat ik niet zomaar de eerste beste kledingwinkel binnen kan lopen en verwachten dat ik er passende kleding kan vinden.
dromertje2 schreef:Ik heb overlaatst een tiener naar school zien gaan in een zwarte onderbroek, zwarte, doorzichtige panty's en zwarte kniekousen.
Lees je iets wat er in mijn opsomming mist?
Dat dacht ik ook, een rok of short zal te veel geweest zijn om aan te doen.