Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xEliesx schreef:@ Lieveli, haha inderdaad, playsuit bedoel ik natuurlijk, is wel degelijk iets anders.. foutje van mijn kant
xxcleoo, supergave schoenen!![]()
Dizzy505, die broek!prachtig, waar heb je die gekocht? Staat je ook echt super trouwens! (je figuur wil ik er wel bij..
![]()
Fair, hele mooie outfit. Stijlvol, maar toch ook relaxed ofzo.
Dit heb ik aan vandaag! Ik ben een beetje onzeker of ik zo'n broek kan hebben.. Hij zit wel erg lekker én hij was in de sale![]()
[ Afbeelding ]
Shirt = onbekend merk
Broek = van Pieces
Sleehakken zijn van terStal
lieveli schreef:Helemaal eens met Friem. Ligt niet aan jou, ligt aan de broek!
Morgen date night dus ik mag me weer in een panty en een jurkje hijsen. Zit toch minder lekker dan de herenshirts waar ik me tegenwoordig in vertoon. Op de bank. Met Netflix.
EmptyWords schreef:die jurkjes vind ik ook zo leuk! zit allen met ong maat 48...
linoleum schreef:Van wat voor stof is dat jurkje eigenlijk? Vind hem erg leuk, maar heb liever wat 'zwaardere' stof waarin je niet alle lijntjes en hobbels ziet.
_Friemel schreef:Het wel bekende strikjurkje is nu bij een winkel ook in plus size te krijgen, zo blij want ik was al eeuwen erop aan t jagen, gelijk 3 besteld en die bevielen zo goed dat er nu nog 2 onderweg zijn, helaas zijn de leuke printjes nog niet te krijgen hoop dat ze die wil kunnen leveren, met flamingo's enzo
Voor vandaag donker rood:
[ [url=m/LO4pU2.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nieuwe spiegel
T zijn trouwens one size jurken maar met stretch maar ben van mening dat ze er tussen in denk ik t mooist zitten. De normale variant is maat S tm een kleine L en de plussize maat 40 tm 48 maar denk dat ie bij 40 te los zit en 48 te strak waardoor t model eruit valt.