Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dollyspikkel schreef:Ik denk dat je deze bedoelt: memberlist.php?mode=viewprofile&u=337947
Emmaa_ schreef:Danique schreef:Hoe kan het dat Dubai zoo maar 2 dirham (0,50 eurocent) kost? Waar onderhouden ze die dieren van?
Ik ben er zelf (nog?) niet geweest maar kan me bij zo'n lage prijs alleen maar dieren achter tralies en beton voorstellen.
Ik denk dat ze misschien ook super veel donaties krijgen?
Danique schreef:Hoe kan het dat Dubai zoo maar 2 dirham (0,50 eurocent) kost? Waar onderhouden ze die dieren van?
Ik ben er zelf (nog?) niet geweest maar kan me bij zo'n lage prijs alleen maar dieren achter tralies en beton voorstellen.
Memories schreef:Vraag: waarom hebben de zwaluwen hier in de stal 2 nestjes pal naast elkaar gebouwd? Zit echt nog geen 15 cm afstand tussen. Ik dacht toch altijd te menen dat die vogeltjes een stukje eigen territorium hebben rond hun nestje waar ze geen andere vogels in toestaan. Heb ook echt op beide nestjes een vogeltje zien zitten.
Zitten al 10 jaar zwaluwen hier in de stal maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien zijn ze een soort haremstructuur begonnen
SavannahNx schreef:Allebei mn mondhoeken doen vet zeer met het open doen van mn mond. Ik heb niets raars gedaan of naar de tandarts geweest maar ze zijn wel pijnlijk.. alsof ze zijn gescheurd.. hoe kan dit en wat kan ik, naast Labello, nog meer erop smeren ?