Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 21:45

Waxen werkt voor mij het best, de resterende haartjes scheer ik wel of trek ik met een pincet weg. Even doorbijten maar dan ben je er weer voor een paar weken van af, in de zomer vind ik dat wel echt de moeite waard! :D

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 22:01

Gewoon met een scheermesje, onder de douche, kost niet meer dan een paar seconden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 06:33

Hoe kan het dat Dubai zoo maar 2 dirham (0,50 eurocent) kost? Waar onderhouden ze die dieren van?
Ik ben er zelf (nog?) niet geweest maar kan me bij zo'n lage prijs alleen maar dieren achter tralies en beton voorstellen.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 07:09

Maar idd, met een scheermesje blijf ik ook altijd zwarte stipjes zien bij mijn oksel.
En dan zijn het de volgende dag al weer stoppels

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 08:54

Kan je iets van prikweg of azaron onder je oog smeren? Ik ben daar geprikt en het jeukt maar ben bang dat het dik wordt als ik er aanzit maar ook dat prikweg of azaron ontzettend gaat prikken.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 09:39

Weet niet of het een vraag voor dit topic is, maar na tijd googlen kan ik het niet vinden.

Er was een tijd geleden een man op bokt die blogde. Hij had geen eigen paard en blogde over de paardenwereld. Hoe heet deze blog? Ik kan hem niet vinden.

D__S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 09:50

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 09:56

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 14:39

Danique schreef:
Hoe kan het dat Dubai zoo maar 2 dirham (0,50 eurocent) kost? Waar onderhouden ze die dieren van?
Ik ben er zelf (nog?) niet geweest maar kan me bij zo'n lage prijs alleen maar dieren achter tralies en beton voorstellen.

Ik denk dat ze misschien ook super veel donaties krijgen?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 15:12

Emmaa_ schreef:
Danique schreef:

Ik denk dat ze misschien ook super veel donaties krijgen?

Of het is gewoon een prestigeding van de lokale sjeik die wil laten zien wat hij voor collectie kan betalen en onderhouden?

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 15:28

Danique schreef:

Lahore Zoo (in Pakistan) kost omgerekend ook maar iets van dertig cent. Geld heeft daar een enorm andere waarde waardoor het voor ons Europeans zo goedkoop is, voor daar is het hetzelfde geld als wij voor de zoo betalen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 15:56

Maar de dirham staat gelijk aan euro's (dus x3,70 en een brood is dus ook 3,70x zo duur als in Nederland)

Misschien die Sheikh inderdaad! Kan er op google niks van vinden.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 16:28

Iemand een idee hoeveel geld ik moet geven voor een bruiloft (alleen de avond). Mensen ken ik niet echt goed. :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 16:31

Love_Laugh schreef:
Iemand een idee hoeveel geld ik moet geven voor een bruiloft (alleen de avond). Mensen ken ik niet echt goed. :')

25,- zoiets? Als je ze niet goed kent.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 16:32

...je hoeft geen entree te betalen, naar ik aanneem. ;)

Een aardigheidje van 10 euro oid zou ik doen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 19:02

Allebei mn mondhoeken doen vet zeer met het open doen van mn mond. Ik heb niets raars gedaan of naar de tandarts geweest maar ze zijn wel pijnlijk.. alsof ze zijn gescheurd.. hoe kan dit en wat kan ik, naast Labello, nog meer erop smeren ?

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 20:52

Ik wil niet zeuren, maar dat is opnieuw niet echt een vraag voor dit topic :x

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 20:55

Ik vraag me af of dit het enige topic op bokt is waarbij off topic gaan zo goed als onmogelijk is... :D

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:00

Maar het is toch gewoon "dingen die je je afvraagt" nouja, ik vraag me dat af. Denk dat er wel meer mensen zijn die simpele vragen hebben ipv hoe de wereld is ontstaan en waarom gras groen is enzo :)

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:05

Het is toch ook een beetje zonde om voor zulke eenvoudige vragen steeds een nieuw topic te openen, ook omdat dit wel iets is wat iemand zich afvraagt dus dan is het niet echt offtopic lijkt mij?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:21

_Anke schreef:
Kortom, stel je vraag, geeneen vraag is dom!

Quote uit de OP

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:37

Vraag: waarom hebben de zwaluwen hier in de stal 2 nestjes pal naast elkaar gebouwd? Zit echt nog geen 15 cm afstand tussen. Ik dacht toch altijd te menen dat die vogeltjes een stukje eigen territorium hebben rond hun nestje waar ze geen andere vogels in toestaan. Heb ook echt op beide nestjes een vogeltje zien zitten.
Zitten al 10 jaar zwaluwen hier in de stal maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien zijn ze een soort haremstructuur begonnen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:42

Memories schreef:
Vraag: waarom hebben de zwaluwen hier in de stal 2 nestjes pal naast elkaar gebouwd? Zit echt nog geen 15 cm afstand tussen. Ik dacht toch altijd te menen dat die vogeltjes een stukje eigen territorium hebben rond hun nestje waar ze geen andere vogels in toestaan. Heb ook echt op beide nestjes een vogeltje zien zitten.
Zitten al 10 jaar zwaluwen hier in de stal maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien zijn ze een soort haremstructuur begonnen :))

Zwaluwen broeden vaak dicht bij elkaar, in zwaluwwanden maar ook in schuren of vogelkijkhutten broeden ze gewoon vlakbij elkaar net als mussen bijvoorbeeld.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:03

SavannahNx schreef:
Allebei mn mondhoeken doen vet zeer met het open doen van mn mond. Ik heb niets raars gedaan of naar de tandarts geweest maar ze zijn wel pijnlijk.. alsof ze zijn gescheurd.. hoe kan dit en wat kan ik, naast Labello, nog meer erop smeren ?

Labello voedt niet, maar legt een laagje op je huid (i know het voelt zo fijjnnnn) net als vaseline.
Je kunt beter een hydraterende crème gaan smeren, voor je gaat slapen opsmeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:09

Wat gebeurd er met spullen die retour gebracht worden?