Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 16:48

GamblersCup schreef:
renskesanne schreef:
[quote="Dott"
Ja. Scheur in de buitenkant wist ik, die konden we ook zelf nog maken. Maar het klitteband plakt niet meer en de binnenkant is dus niet zo geweldig meer.. is de moeite van het maken (in mijn ogen) niet meer waard.
Kan ook nog wel zijn dat ie een enkeltje kliko krijgt
[/quote
Ik zou ze wel even een berichtje sturen aangezien het dus schijnbaar ook niet gemeld is en het we gemeld hoort te zijn...

Maar sommige mensen kunnen ook niet lezen hoor heb de laatste kitten van nestje van mijn poes maar op marktplaats gezet voor de 2e keer (vorige keer kwamen de mensen niet opdagen) krijg ik echt heel veel berichtjes op gelukkig. Maar kreeg ik vandaag een berichtje van "is de kitten er nog zo ja kunnen we hem over 10 min wel komen ophalen wonen in ...." terwijl er echt duidelijk in de advertentie staat dat ze met 10/11 weken weg mogen en hij nu 5 weken is.
Heb er eerlijk al een hekel aan de kitten via marktplaats een huisje te zien te vinden de rest van de kittens gaan ook naar familie of vrienden.

Hou je er rekening mee dat het in Nederland van de wet pas vanaf 12 weken mag ;-)

Echt vanaf 12 weken pas? De dierenarts die zei vanaf 8 weken maar vanaf 10/11 weken beter is voor socialevaardigheden etc. 12 weken vind ik zelf wel heel lang.
Ze zijn nu 6 weken en ze gaan allemaal al op de kattenbak eten en drinken zelfstandig.
Moeders is er ook al wel een beetje klaar mee met haar kroost :')
Maar het is ook haar eerste en laatste nestje (ze is al gesteriliseerd)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:54

Donderdag een gigantisch mooie tafel ophalen voor een prikkie.. ben benieuwd!!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:02

Omg !
Engelse whiskey glazen (kristal zware kwaliteit) gekocht van Engels merk op marktplaats.
M'n vriend zei dat ze echt veel meer voor konden vragen...
Betaald en ze zijn vanavond bezorgd *\o/*
Leuk!

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 23:39

Gisteren een magnetron van Bosch gekocht en vandaag mijn tafel opgehaald, bij elkaar €25,-. Goed geboerd al zeg ik het zelf, en nergens problemen mee gehad! Nu nog een reactie uit staan op een bank.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 13:55

zo, heb ook wat gekocht via Markplaats. Nu nog afwachten wanneer het verzonden wordt. Gaat via Kiala dus krijg als goed is mail wanneer pakketje is aangemeld. Ben heel benieuwd. Heb een Bucas irish turnout gekocht.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 14:06

Prachtig zadel binnen gekregen ik ben blij!

Beetje jammer dat ik had gevraagd of ze het met oude kranten/beschermende bubbeltjes plastic kon beschermen en voorzichtig oid op de doos te schrijven. Dat zou ze doen maar zat niks in de doos en stond ook niks op verder. Toch wel jammer want dat is niet de afspraak! Ook zou ze gelijk verzenden maar dat deed ze ook niet daar moest nogmaals om gevraagd worden.
Gelukkig is zadel goed aangekomen en ik ben enorm blij ermee :)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 14:11

renskesanne schreef:
GamblersCup schreef:

Hou je er rekening mee dat het in Nederland van de wet pas vanaf 12 weken mag ;-)

Volgens mij staat dit nog niet in de wet toch? Raskatten verenigingen zouden dit graag willen, 16 wkn?, maar voor htk katten staat er nog niks vastgelegd

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 14:28

Boze mevrouw omdat de rits van een jas kapot is. Sorry maar heb m voor hij op mp ging nog open en dicht gedaan. Ik check zulke dingen. Nou wil ik daar alsnog over praten naar niet op de toon die zij aansloeg tegen me... Had het gevoel dat het een truucje was om geld terug te krijgen.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 14:58

Sleeper schreef:
GamblersCup schreef:

Volgens mij staat dit nog niet in de wet toch? Raskatten verenigingen zouden dit graag willen, 16 wkn?, maar voor htk katten staat er nog niks vastgelegd

Deze uitspraak van GamblersCup was ook al weer rechtgezet in de reacties daarna ;) Maar renskesanne had dat blijkbaar ook gemist.

@Gypsy: Vervelend inderdaad als iemand er zo een slaatje uit lijkt te willen slaan..

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 20:14

Ik heb €20 euro geboden op een jas waarvan de vraagprijs €20 euro is. Krijg ik terug dat ik het jasje voor €25 mag hebben... Euh huh?

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 20:33

Misschien inclusief verzenden?

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 19:28

Echt vermoeiend dat mensen een hele hoop informatie vragen, daarna je gegevens en afspreken, en daarna hoor je er nooit nog iets van.. Het is toch echt niet zo moeilijk om te laten weten dat je niet meer komt of dat je niet meer geïntresseerd bent? Nee, het is gewoon leuker om niets meer van je te laten horen, en mensen hun tijd te verspillen.

uiteindelijk vandaag men zetel verkocht gekregen, nu men fiets nog.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:24

Pff heb er nu 1 die echt heel dwingend is. Heb 2 zadels te koop en ze komt kijken voor zadel 1. Daar een leuk prijsje over afgesproken in haar voordeel(zadel verkoopt al een tijdje moeilijk en moet er vanaf). Nu ook interesse in zadel 2, maar die heeft wel een hogere marktwaarde en vraagprijs. Nu vind ze de vraagprijs van het 2de zadel te hoog en wil ze beide voor een x bedrag hebben. Waarbij het deel voor zadel 2 ver onder mijn vraagprijs ligt en heb al biedingen die hoger zijn voor zadel 2.
Maar ze moet en zal het zadel morgen toch zien. Helaas kan ik zelf niet bij de verkoop zijn en moet mijn moeder het afhandelen. Maar word echt geïrriteerd zenuwachtig van dit mens en zou bijna alles afblazen, maarja als ze zadel 1 meeneemt zonder morren ben ik blij dat het achter de rug is.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:26

Ik zou je moeder dan heel duidelijk instrueren. Mijne zou zich zo om laten praten namelijk

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:34

Dott schreef:
Ik zou je moeder dan heel duidelijk instrueren. Mijne zou zich zo om laten praten namelijk

Moeder weet precies hoe en wat en is niet zo beinbloedbaar. Ze vind de dame an sich zelf nu ook irritant worden.
De dame wilde zadel 1 ondanks alle detailfoto's die al op verzoek waren gemaakt ook nog helemaal zelf bekijken. We denken dat ze nog meer van de vraagprijs af wil hebben omdat we hebben gevonden dat ze zelf zadels weer doorverkoopt voor meer.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 10:29

Zo gelukkig is het afgehandeld. Mevrouw vroeg nog naar zadel 2, maar ma hield voet bij stuk.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 10:45

Ik heb via een internationale Facebook page zori gekocht, hopelijk zijn ze snel binnen vanuit de UK! :D

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 12:49

miss_lizje schreef:
Zo gelukkig is het afgehandeld. Mevrouw vroeg nog naar zadel 2, maar ma hield voet bij stuk.

Alleen maar beter (y)

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 17:20

Zucht...
Hele fijne pikeur broek verkocht nieuwprijs 180,00 ik heb m zelf ooit voor 75 gekocht en nu verkocht voor 55 Inc (mevrouw had dat zelf geboden) hij moest verstuurd worden prima.
Ik heb alle foto's erop gezet voorkant achterkant ingezoomd op merkje.
Hij had wat vreemde bubbels op de heup maar zo had ik hem ook al binnen gekregen.
Prima... Was ook gewoon te zien op de foto.
Broek is vandaag aangekomen wordt ik opgebeld dat deze broek in zeer slechte staat verkeert... Dus Ik stuur netjes de fotos die online ook nog te zien Zijn.... Ik Zeg vriendelijk dat Ik er vanuit Ben gegaan dat je kijkt voordat je koopt.
Nu wordt het natuurlijk een Ja Nee verhaal Ik vind dat Ik netjes Ben geweest en dat je een Hele fijne Rijbroek nog hebt voor dat geld... Ik Ben het nu verder aan het afhandelen via de app maar vind het nu heel lastig.
Waar Ik nu weer tegen aan loop is dat paardje mensen zo heerlijk moeilijk kunnen doen...
Ik heb ook wel s een miskoop gehad... Dan haal Ik mm schouders op en bedenk Ik me had Ik het maar op moeten halen Dan had Ik het gezien.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 17:25

Als het duidelijk te zien was op de foto's, moet ze niet zo zeuren..
Zou gewoon niet meer reageren. :=

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 18:54

Wat is in zeer slechte staat? Vind 55 euro een hoop geld voor een tweedehands broek. Ook al is het dan een duur merk.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 19:15

Had je het ook in de advertentie vermeld?
Soms vertekenen fotos heel erg op bepaalde beeldschermen namelijk dus dan is het op de ene wel te zien en de ander niet
En als jij dan in de advertentie zet dat het een nette broek is met weinig gebruikersporen dan snap ik wel dat ze niet blij is als ze het op de foto niet goed heeft kunnen zien

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 20:12

gebruikte maar nette broek had ik verteld.
Zie fotos voor meer info! als je mijn advertentie geopend had zelfs op je telefoon zag je duidelijk dat op de heup vreemde plekken zaten.
Mevrouw bood zelf 55 euro inc. verzenden.
Dus daar ging ik mee akkoord ik had de dag daarvoor iemand die aan de deur kwam die hem voor 60 euro op wilde halen...het is een onwijs geliefde broek met leren zit (vind ik zelf niet fijn rijden).
Maar goed, ik had echt veel mensen die hem wilde hebben!
Ik ga er wel een beetje vanuit dat iemand goed kijkt voordat je koopt doe ik namelijk ook.
Ik heb 15 euro terug gestort ze vroeg om 25... maar ik had meerdere die het bedrag boden die zei geboden had... dus vond dat ik niet echt iets verkeerds had gedaan.... Plus advertentie liet ik er expres nog op staan... alles is verder openbaar van mij dus heb niks te verbergen ik vind het gewoon slordig van haar als koper

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 20:12

what you see is what you get!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 20:13

Je had niet eens dat geld moeten overmaken.. had er dan maar op haar kosten de broek terug gestuurd.