Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 09:50

Friendly, wat balen dat er 3 meltjes missen. Hoop dat je ze nog na krijgt.

Century, fijne bestelling en mooie brander!

Ik wacht op de bezorger.
Had van de week al een paar keer mandje gevuld bij cozy maar weer netjes weg geklikt, nu was er gisteren nog maar 1 happy easter dus ik móest wel bestellen :j
Maar 4 kleintjes en een body spray dus valt wel mee :D

Ik heb trouwens wel tot 2x toe bij 1000poot een briefje in het pakket gehad met dat er iets niet meer op voorraad was met netjes het geld er op geplakt.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:01

Vandaag komen mijn baby BBW's *\%/*
En ik hoop dat vandaag of morgen ook mijn grote GC bestelling binnen komt <3

Ik heb gisteren geteld, ik heb nu 16 ongebrande kaarsen staan :')
Dus nu focus ik me maar even op branden i.p.v. inslaan. Ik heb nu wel lekker veel zomerkaarsen en zoete geurtjes O:)

Pirouette66

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:06

Het is idd jammer, dat gebrek aan communicatie bij 1000poot. Maar door haar assortiment en het feit dat ze het uiteindelijk netjes oplost, blijf ik toch bestellen. Ik gun het haar ook, omdat het zo'n lieve vrouw is :)

Fijne bestelling Century!
Oh jammer Yonker, welke Scentsy geur was het?

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:13

Ik bestel niet meer bij 1000poot.
Niks tegen haar, maar ik vind het gewoon niet ok hoe zij, zonder enige vorm van communicatie, dingen op lost.

Ja, ze lost het op.
Maar niet op een juiste manier en dat vind ik gewoon niet kunnen, hoe zo'n lieve vrouw het ook is.

16 jars... nice!
Ik zou niet eens weten hoeveel jars ik heb, maar gok dat het er een tikje meer zijn :')

Morgen gaat Raai mijn jar Irish Cream halen en hopelijk komt dan ook de bestelling die ik stiekem met haar mee heb gedaan binnen.

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:20

Ik heb 54 YC jars & 11 BBW :oo En met wat er straks binnenkomt 275 tarts :wow:

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:24

DnT schreef:
16 jars... nice!
Ik zou niet eens weten hoeveel jars ik heb, maar gok dat het er een tikje meer zijn :')

Ja, ongebrand hè :) Hoeveel ik er totaal heb weet ik niet, gok iets van 50.

Irish Cream vond ik heel lekker ruiken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:27

Oh, ongebrand!
Daar had ik even overheen gelezen :D

Ik brand vaak jars, dus ongebrand heb ik er maar een aantal.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:36

Het blijft wel elke spannend of de bestelling klopt bij 1000poot ja :') Tot nu toe 2x een foutieve bestelling. Bij de ander had ik al geld op de rekening terug zonder communicatie waarom, dus had haar toen ook al gemaild waar dat voor was. En nu wel een extra melt erbij maar 3 wel bestelde melts missen. Zal zo maar even op mijn rekening kijken of er geld terug is gestort en anders wacht ik gewoon even haar reactie per e-mail af. Vind wel dat ze de kans moet krijgen om het op te lossen. Maar verder houd ik er nu over op, heb er wel genoeg over gezegd. Vind het vervelend dat het zo loopt maar ja...zijn ergere dingen.

Wow, 50 jars totaal en dan 16 ongebrand. Houdt in dat je er....34 aangebroken hebt staan. Dat is ook best veel. Allemaal unieke jars of heb je ook dubbele Lisitano?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:38

Holy Sh*t!! Ik kan nog even schaamteloos door gaan met verzamelen dus _O- _O- _O-

waxmeltsenzo schreef:
Maar alles is beter dan niks.
Dingen niet op voorraad hebben of vergeten in te pakken dat komt echt wel vaker voor ook bij mij.
We zijn mensen en dat gebeurd nou eenmaal.
Maar er moet wel direct een oplossing komen zodra er een mail komt en die gelezen is.
En als tijdens het verpakken al duidelijk dat iets niet op voorraad is en het gewoon echt te druk is om e mails af te wachten dan is een envelopje met het resterende geld of een briefje met dat het geld wordt overgemaakt of een briefje dat iemand andere geuren mag uitkiezen wat dan ook iig voor dat moment een goede oplossing.

Had ik vorige keer ook.. Stuur een mail dat er iets niet bij zit... Dan krijg je terug staat in de mail met track trace code... Maar goed... daar staat niks?? Schiet mij maar lek 8)7

Gelukkig kan je Goose nu ook op andere plekken krijgen, scheelt voor mij al een hoop :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:39

16 ongebrand jemig :')
Ik heb er 3 ongebrand staan, maar die heb ik allemaal maandag gekocht dus is niet zo gek. En Oja 2 kaarsje ongebrand van bomb.

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:40

Ik heb wel meer ongebrande :( 3/4 is ongebrand bij mij.

En als jullie me maf zien typen (wat natuurlijk wel vaker zo is), mijn toetsenbord weigert soms :( lekker handig.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:41

Jij hebt sowieso natuurlijk gigantisch veel Sylvia!!! :D
Ik stop iig ff met kopen :')

Heb wat anders in m'n hoofd gehaald dus dat moet eerst :+

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:43

Skessa_ schreef:
Holy Sh*t!! Ik kan nog even schaamteloos door gaan met verzamelen dus _O- _O- _O-

waxmeltsenzo schreef:
Maar alles is beter dan niks.
Dingen niet op voorraad hebben of vergeten in te pakken dat komt echt wel vaker voor ook bij mij.
We zijn mensen en dat gebeurd nou eenmaal.
Maar er moet wel direct een oplossing komen zodra er een mail komt en die gelezen is.
En als tijdens het verpakken al duidelijk dat iets niet op voorraad is en het gewoon echt te druk is om e mails af te wachten dan is een envelopje met het resterende geld of een briefje met dat het geld wordt overgemaakt of een briefje dat iemand andere geuren mag uitkiezen wat dan ook iig voor dat moment een goede oplossing.

Had ik vorige keer ook.. Stuur een mail dat er iets niet bij zit... Dan krijg je terug staat in de mail met track trace code... Maar goed... daar staat niks?? Schiet mij maar lek 8)7

Gelukkig kan je Goose nu ook op andere plekken krijgen, scheelt voor mij al een hoop :)

Dat kreeg ik ook als antwoord! Maar had er ook niks in staan. Moet zeggen dat het er wel voor zorgt dat ik eigenlijk liever bij anderen bestel, of ik moet het nergens anders krijgen...

Anoniem

Ik heb ook echt wel een flink aantal ongebrand, ben nu stiekem wel nieuwsgierig hoeveel :')
Maar kan vanaovond pas tellen...

Pirouette66

Ben benieuwd naar je USA bestelling Sylvia! En is mymallbox voor herhaling vatbaar??

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:44

Ik heb geen ongebrande meer. 50 jars <3 wooo heerlijk zeg

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:45

Zo zonde Sylvia!
Waarom zoveel ongebrand?

Ik heb geteld.
28 Yankee Candle, 12 B&BW, 9 Goose Creek, 3 Village Candle, 1 Kringle en 4 WoodWick kaarsen.

Vanilla Satin van Yankee Candle en Vanilla Snowflake van B&BW heb ik dubbel.

Edit: Kringle vergeten.
Laatst bijgewerkt door Lisitano op 31-03-16 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:47

DnT schreef:
Ik heb ook echt wel een flink aantal ongebrand, ben nu stiekem wel nieuwsgierig hoeveel :')

Irritant he.... Dan blijf je er ook de hele tijd aan denken :')

Ik heb nog ongebrand staan:

Merry Mojito tumbler van YC
North Pole van YC (die durf ik niet zo goed O:) )
De mini's van BBW
Vanilla Bean MM van BBW (maandag pas gekocht)
Campifire MM van GC (ook pas maandag gekocht)

En nog wat dubbele back ups :))

Verder zou ik het niet weten, dus het valt wel mee :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:49

DnT schreef:

Ik werd vanochtend wakker met Bath & Body Works. Dat ik dan grote ga bestellen, en dat ik de Rosemary Lavender pot van VC nog wil.
Toen heb ik maar geteld hoeveel ik nog nieuw heb staan en mezelf uitgelachen :')
Ik kan zo weinig branden en de kaarsen staan nu overal en nergens omdat ik gewoonweg geen plek meer heb.

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:52

Ik vind een ongebrand jar mooier dan een gebrande :oo
En ik had veel 'meuk' (minder lekkere geuren) wat ik eerst op wilde maken omdat het anders nooit op zou komen, weggooien vind ik dan ook weer zonde 8)7
Maar ben nu door mijn minder lekker geurende jars heen en de jars die ik de laatste 3 maanden heb gekocht zijn wel bijna allemaal al gebrand.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:55

Wauw wat een hoop kaarsen hebben jullie <3

Mijn baby's zijn er ook. Wat zijn ze schattig!

Afbeelding

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:09

Schattig Kirja!!

Oh ja ik heb ook nog een kaarsje van Country Candle ongebrand, die vergeet ik steeds :=

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:11

_sylvia_ schreef:
Ik vind een ongebrand jar mooier dan een gebrande :oo
En ik had veel 'meuk' (minder lekkere geuren) wat ik eerst op wilde maken omdat het anders nooit op zou komen, weggooien vind ik dan ook weer zonde 8)7
Maar ben nu door mijn minder lekker geurende jars heen en de jars die ik de laatste 3 maanden heb gekocht zijn wel bijna allemaal al gebrand.

Ja dat zou ik dus ook eens moeten doen. Dat opmaakdoel is echt een goede.

Aaah Kirja <3 Zo leuk!
Vanilla Bean Marshmallow is echt jammiiee!
Mijne komen tussen 12 en 15 :( En ik mag geen pakketjes open maken op kantoor |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:13

Ik brand echt wel op, heb de laatste tijd 4 jars opgebrand.
Maar ik koop gewoon meer nieuwe bij _O-