Veel verder gelopen dan t plan was, en nu dus stok en stokkreupel.
Gaat dit goedkomen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En de pascals schijnen niet zo'n crime te zijn met inlopen als de 1460s.
Het ging in mijn geval om een heel dapper VW lupo'tje uit 1999 waar helaas meer mis mee was dan we in eerste instantie dachten. Gelukkig heeft mijn vriend een nieuwe auto dus we zitten niet zonder. Ik ga nu sparen voor een Skoda Citigo of een VW Up. In ieder geval iets in die richting. Ik wil zo langzamerhand toch een beetje rekening gaan houden met onze kinderwens dus dan wil ik wel een goede, degelijke auto hebben waar ik ook een kind en toebehoren in kan vervoeren.

Oeps. Ghostattack schreef:Ze zijn binnen! De Shiver Hi wordt drama met inlopen, die zijn stugger leer dan ik dachtDe glitter zitten eigenlijk direct goed.
[ [url=m/62JLil.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W8T7Qp.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de verzameling bij elkaar
[ [url=m/Hjn96O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ghostattack schreef:Ze zijn binnen! De Shiver Hi wordt drama met inlopen, die zijn stugger leer dan ik dachtDe glitter zitten eigenlijk direct goed.
[ [url=m/62JLil.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W8T7Qp.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de verzameling bij elkaar
[ [url=m/Hjn96O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jolien87 schreef:Ah ja, dat is dan wel sneu.
En alsof het lot ermee speelt: de rode Virginia 1461's waar ik vorige week zo hevig naar op zoek was? Die staan nu gloedjenieuw voor €65 in de verkoopgroep. Ja doei nieuwe auto!
Maddoxx schreef:Ik zit een beetje met mezelf in dubio.
Hoe goed zouden al langer gedragen docs verkopen?
Sinds december vorig jaar probeer ik zoveel mogelijk vegan te leven, en voel me dus ook niet meer zo happy met mijn leren docs.
Nu heb ik de zwarte pascal virginia bijvoorbeeld al meer als 5 jaar, waarbij ook zoals ik eerder postte al een deel van de hak afgelopen is.
De rode pascal virginia's heb ik ook al een hele tijd, maar die zien er ietsje minder afgelopen uit.
Ik ben dus ook heel blij dat de Velvets vegan zijn die ik toevallig vorig jaar voor kerst gekregen heb
tones schreef:Jolien87 schreef:Ah ja, dat is dan wel sneu.
En alsof het lot ermee speelt: de rode Virginia 1461's waar ik vorige week zo hevig naar op zoek was? Die staan nu gloedjenieuw voor €65 in de verkoopgroep. Ja doei nieuwe auto!
![]()
Misschien kun je er een beurt bij kletsen, dan heb je die €65 zo terug verdiend.
Shenavallie schreef:Maddoxx schreef:Ik zit een beetje met mezelf in dubio.
Hoe goed zouden al langer gedragen docs verkopen?
Sinds december vorig jaar probeer ik zoveel mogelijk vegan te leven, en voel me dus ook niet meer zo happy met mijn leren docs.
Nu heb ik de zwarte pascal virginia bijvoorbeeld al meer als 5 jaar, waarbij ook zoals ik eerder postte al een deel van de hak afgelopen is.
De rode pascal virginia's heb ik ook al een hele tijd, maar die zien er ietsje minder afgelopen uit.
Ik ben dus ook heel blij dat de Velvets vegan zijn die ik toevallig vorig jaar voor kerst gekregen heb
Er is voor elke 'leeftijd' wel een gegadigde. Zo heb ik mijn 20 jaar oude DM's - volledig afgelopen en tussendoor hersteld - vorig jaar nog weten te verkopen voor 30 euro incl. verzenden. Een kennis van mij kocht juist altijd gedragen DM's, vond ze fijner. Ik vind het zelf juist weer niet prettig, maar er zijn dus genoeg mensen die er maar wat graag op bieden.
ik heb nog even in de sale gespiekt, en ze zijn er nog.. ik twijfel heeeel erg