Het grote Dr Martens topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tones

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:23

Ik heb vandaag mn eerste paar gekocht, natuurlijk meteen aan tijdens n hapje eten in de stad.
Veel verder gelopen dan t plan was, en nu dus stok en stokkreupel.
Gaat dit goedkomen? }>

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:48

Hahahah, bekend verhaal. Toen ik mijn zwarte 1460s net had vroegen vrienden me om naar de stad te gaan voor koningsdag. Dat gedaan met die schoenen aan, kon geen stap meer zetten en tot de dag van vandag zitten er verkleuringen op de binnenkant van het bloed wat ik er niet goed uit kreeg.

Maar, na een maand doorbijten met inlopen zitten ze tot de dag van vandaag als pantoffeltjes. Dus komt zeker goed! Alleen een kwestie van doorzetten (of wat van de tips die her en der in het topic staan gebruiken)

Welk paar heb je gekocht?

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:18

Omg, dat klinkt heel erg Pluisje.
Maar ik moet doorzetten, ooit komt t dus goed. ~~}>
Ik heb de 1460 Pascal Glitter gekocht. Liefde op t eerste gezicht. <3
En flink in de uitverkoop.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:26

Was mijn eigen schuld hoor, hahah. Het was niet mijn eerste paar waardoor ik had kunnen weten dat ik andere schoenen aan moest doen voor het door de stad wonen. Ik kon van mijn vrienden ook niet op medelijden rekenen :')
Uiteindelijk komt het goed, op de 1460s loop ik nu op mijn werk, 9 uur lang en nergens meer last van *\o/* En de pascals schijnen niet zo'n crime te zijn met inlopen als de 1460s.

Oooh die zijn gaaf idd!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:33

Op mijn werk moet ik veiligheidsschoenen dragen. Ook nieuw, dus al 2 weken drama.

Ja gaaf zijn ze he, ik kwam een collega tegen, dus; Ferry, jonguh, je MOET mijn nieuwe schoenen zien.
Ferry denkt nu dat ik gek ben waarschijnlijk. :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:51

Mijn Pascals heb ik aangedaan en meteen op weg gelopen. Niks geen inloopdrama gelukkig en nog steeds verliefd op ze <3

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 17:41

Ze zijn binnen! De Shiver Hi wordt drama met inlopen, die zijn stugger leer dan ik dacht :+ De glitter zitten eigenlijk direct goed.
Afbeelding

Afbeelding

En de verzameling bij elkaar :))
Afbeelding

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-19 17:48

Ik zit een beetje met mezelf in dubio.

Hoe goed zouden al langer gedragen docs verkopen?
Sinds december vorig jaar probeer ik zoveel mogelijk vegan te leven, en voel me dus ook niet meer zo happy met mijn leren docs.
Nu heb ik de zwarte pascal virginia bijvoorbeeld al meer als 5 jaar, waarbij ook zoals ik eerder postte al een deel van de hak afgelopen is.
De rode pascal virginia's heb ik ook al een hele tijd, maar die zien er ietsje minder afgelopen uit.

Ik ben dus ook heel blij dat de Velvets vegan zijn die ik toevallig vorig jaar voor kerst gekregen heb :D

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 17:53

Hier gaat t steeds beter :D
Gister ontzettend zere voeten van mijn nieuwe werkschoenen dus geen puf om mn glitterschoenen nog aan te trekken.
Maar net een poosje aangehad, was te doen.

Geen idee wat je er voor zou kunnen vragen Maddox, net nieuw in de scene.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 17:57

Francien, om nog even offtopic terug te komen op je reactie: lief dat je met me meedenkt. :) Het ging in mijn geval om een heel dapper VW lupo'tje uit 1999 waar helaas meer mis mee was dan we in eerste instantie dachten. Gelukkig heeft mijn vriend een nieuwe auto dus we zitten niet zonder. Ik ga nu sparen voor een Skoda Citigo of een VW Up. In ieder geval iets in die richting. Ik wil zo langzamerhand toch een beetje rekening gaan houden met onze kinderwens dus dan wil ik wel een goede, degelijke auto hebben waar ik ook een kind en toebehoren in kan vervoeren.
Wat dus meteen maakt dat ik nu echt op mijn handen moet gaan zitten om niet nóg meer Docs te gaan kopen. Er is zoveel leuks in de aanbieding.

raket, bedoel je de rode 1461 van Succubus? Die vind ik ook nog steeds heel gaaf maar ik mis toch het stiksel langs de zool.

tones, hopelijk blijft het de goede kant op gaan. :(:)

Ghostattack, ze blijven zo leuk, die glitters. En je hebt voor de rest ook een mooie verzameling. :j

Maddoxx, je zou eens kunnen kijken wat voor reacties je op de fb verkoopgroep krijgt.
Het is enorm wisselend per paar wat ervoor geboden wordt.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-19 18:03

Ik heb (nog) geen Facebook :D

Merk wel dat mijn leren Virginia's vandaag meer pijn doen met lopen als normaal. Misschien ben ik nu al de velvets gewend, haha.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 18:05

Als je ze voor een klein prijsje te koop zet willen ze vaak nog wel verkopen als Festival schoenen.
Als je ze in het juiste seizoen te koop zet gaat het vaak ook een stuk sneller.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-19 18:16

Bedankt voor de tip! Mijn hoge DMs en mijn Jadons verkochten zichzelf zo omdat ze nauwelijks gedragen waren. Deze natuurlijk niet.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 18:35

En toch zie ik in die groep dat er ook wel belangstelling is voor gedragen Docs. Er zijn zat fans die zweren bij de meer doorgelopen modellen.

Ik vind het wel een beetje sneu. Ik had laatst mijn bloemendocs verkocht aan een meisje dat er heel enthousiast over was. Maar nu blijkt dat ze voor haar ook te klein zijn dus heeft ze, ze opnieuw aangeboden in de verkoopgroep. Ze heeft er keurig bij gezet wat voor bedrag ze ervoor heeft betaald dus ik geloof niet dat ze erop wilt verdienen. Ik heb echt wel een beetje met d'r te doen want ze twijfelde nog heel erg om ze van me te kopen omdat ze een 'arme student' is maar uiteindelijk is ze toch overstag gegaan. :(:)

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 18:37

Ai, ik heb hetzelfde. Had van die stoffen docs sneakers gekocht, maar ze waren mee veel te smal. Een meisje had ze met enige twijfel van me overgenomen, maar nu heeft zij ze ook weer aangeboden :o Oeps.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 18:42

Ah ja, dat is dan wel sneu.

En alsof het lot ermee speelt: de rode Virginia 1461's waar ik vorige week zo hevig naar op zoek was? Die staan nu gloedjenieuw voor €65 in de verkoopgroep. Ja doei nieuwe auto! :evaw:

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 18:56

Ghostattack schreef:
Ze zijn binnen! De Shiver Hi wordt drama met inlopen, die zijn stugger leer dan ik dacht :+ De glitter zitten eigenlijk direct goed.
[ [url=m/62JLil.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/W8T7Qp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Hjn96O.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die twee paar bruine rechts achter elkaar. Wat is daar het verschil tussen haha?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 18:59

Ghostattack schreef:
[ [url=m/62JLil.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/W8T7Qp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Hjn96O.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die glitter is leuk! <3

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 19:02

Jolien87 schreef:

En alsof het lot ermee speelt: de rode Virginia 1461's waar ik vorige week zo hevig naar op zoek was? Die staan nu gloedjenieuw voor €65 in de verkoopgroep. Ja doei nieuwe auto! :evaw:

:')
Misschien kun je er een beurt bij kletsen, dan heb je die €65 zo terug verdiend.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 19:02

Maddoxx schreef:

Sinds december vorig jaar probeer ik zoveel mogelijk vegan te leven, en voel me dus ook niet meer zo happy met mijn leren docs.
Nu heb ik de zwarte pascal virginia bijvoorbeeld al meer als 5 jaar, waarbij ook zoals ik eerder postte al een deel van de hak afgelopen is.
De rode pascal virginia's heb ik ook al een hele tijd, maar die zien er ietsje minder afgelopen uit.

Ik ben dus ook heel blij dat de Velvets vegan zijn die ik toevallig vorig jaar voor kerst gekregen heb :D

Er is voor elke 'leeftijd' wel een gegadigde. Zo heb ik mijn 20 jaar oude DM's - volledig afgelopen en tussendoor hersteld - vorig jaar nog weten te verkopen voor 30 euro incl. verzenden. Een kennis van mij kocht juist altijd gedragen DM's, vond ze fijner. Ik vind het zelf juist weer niet prettig, maar er zijn dus genoeg mensen die er maar wat graag op bieden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 19:04

tones schreef:
Jolien87 schreef:

:')
Misschien kun je er een beurt bij kletsen, dan heb je die €65 zo terug verdiend.

Ik las 'een beurt' even op een andere manier dan bedoeld. :')

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 19:04

Nou, toen ik op verzenden drukte ook. :oo

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 19:44

Ik geloof ook niet dat ik wél weet op welke manier je hem bedoelt. Help me even. _O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 19:46

Shenavallie schreef:
Maddoxx schreef:

Er is voor elke 'leeftijd' wel een gegadigde. Zo heb ik mijn 20 jaar oude DM's - volledig afgelopen en tussendoor hersteld - vorig jaar nog weten te verkopen voor 30 euro incl. verzenden. Een kennis van mij kocht juist altijd gedragen DM's, vond ze fijner. Ik vind het zelf juist weer niet prettig, maar er zijn dus genoeg mensen die er maar wat graag op bieden.

Zo zag ik vanmiddag iemand op fb die een foto liet zien van een versleten paar met de vraag hoe ze die kan onderhouden. Heel veel reageerden lyrisch dat ze op deze manier juist zo mooi waren.

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 20:17

Idd, op de fb groep merk ik ook dat bijna elke 'staat' nog wordt verkocht.

Oh die glitter <3 ik heb nog even in de sale gespiekt, en ze zijn er nog.. ik twijfel heeeel erg :=