Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 21:44

Ja klopt, ik heb dat betalingskenmerk nodig. Kan wel het bedrag en een rekeningnummer vinden, maar om nou in de wilde weg een beetje geld over te gaan zitten maken is ook weer zo wat :')
Ook geen oude transacties staan.

Ja vroeg het net DD, maar eentje bedacht dat de klantenservice vast al dicht zou zijn :)* Dus jat morgen wel de telefoon van een collega. Hopen dat ze niet moeilijk gaan doen bij de H&M :=

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 21:45

@Roos zie dat je ze al besteld heb haha maar ik heb normaal maat 36 (van air max 36,5) en deze in 36 2/3. Ze zijn eigenlijk iets te groot, te breed vooral, maar ik heb er geen last van en loop er prima op.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 21:51

xCaitlin schreef:
@Roos zie dat je ze al besteld heb haha maar ik heb normaal maat 36 (van air max 36,5) en deze in 36 2/3. Ze zijn eigenlijk iets te groot, te breed vooral, maar ik heb er geen last van en loop er prima op.

Dankje! :D denk wel dat ik de goede maat heb besteld. Heb normaal 39 en nu 39 1/3 besteld. En anders kan ik ze altijd nog ruilen :j

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 08:09

Leuke schoenen heb je besteld Roos! :)) Zijn prachtig. Mag ik vragen waar je woont dan? :P

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 08:49

LauraSaskia schreef:
Ja klopt, ik heb dat betalingskenmerk nodig. Kan wel het bedrag en een rekeningnummer vinden, maar om nou in de wilde weg een beetje geld over te gaan zitten maken is ook weer zo wat :')
Ook geen oude transacties staan.

Ja vroeg het net DD, maar eentje bedacht dat de klantenservice vast al dicht zou zijn :)* Dus jat morgen wel de telefoon van een collega. Hopen dat ze niet moeilijk gaan doen bij de H&M :=

Je kan overmaken onder vermelding van je klantnummer en factuurnummer, staat ook op mijn HM.

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:16

Ik heb eigenlijk ook even een vraag over een h&m factuur.
Recent heb ik voor de eerste keer iets besteld. Hierdoor kon ik slechts een deel per acceptgiro betalen en moest ik een deel aan de bezorger van PostNL voldoen.
Nu stuur ik een deel van de bestelling terug en ruil ik het voor een aantal andere artikelen. Deze bedragen zijn niet gelijk aan elkaar.
Kan ik wachten met het overige bedrag betalen totdat ik mijn geruilde artikelen binnen heb? Of hoe gaat zoiets bij h&m?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:18

Een deel aan de bezorger?? Dat had ik niet gedaan denk. Al helemaal niet voor zo'n bedrijf als h&m. Zou ik niet vertrouwen.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:31

Kim, je hebt een PB :)

Joman: aan de bezorger betalen zou ik ook nooit doen := hele aardige man is mijn bezorger, maar het kan altijd kwijt raken.. Ik zou de klantenservice van H&M even mailen, heb je meer aan dan ons.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:36

Lau, je kan ook bij je vorige betalen kijken op internetbankieren wat daar je nummer etc was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:41

xRoosss schreef:
Kim, je hebt een PB :)

Joman: aan de bezorger betalen zou ik ook nooit doen := hele aardige man is mijn bezorger, maar het kan altijd kwijt raken.. Ik zou de klantenservice van H&M even mailen, heb je meer aan dan ons.

Is gewoon onder rembours verzending hoor ;)

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:46

Hi, vraagje van een meelezer
xRoosss, waar heb je die adidas besteld? Kom steeds een iets lichtere kleur tegen lijkt het wel.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:49

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 11:25

Leuke schoenen Doubtless! Shortje is niet zo mijn ding. :)

Truitje vind ik oké Jespri, niet echt bijzonder haha. Vind 'm niet te kort hoor!

Eleionomae die sneakers zijn niet zo lomp inderdaad nee, beetje casual haha. Leuke kleuren!

Aan bezorger heb ik ook nooit betaald nee, maar hoor dat wel vaker. :j

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 11:35

Dankje! Wil ze graag bestellen, maar ben bang dat witte sneakers met mijn maat 42 te groot ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 11:40

Als je boven je bestellimiet komt, moet je inderdaad het resterende deel betalen aan de postbezorger. :j

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 16:26

mirco_lover schreef:
Dankje! Wil ze graag bestellen, maar ben bang dat witte sneakers met mijn maat 42 te groot ogen.

Ik dus ook. -O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 16:55

Ah BloemBloem dat leger shirt! Waar heb je die vandaan?

Ik weet niet wat iedereen zo leuk vind aan die Adidas superstar maar die wit met blauwe van Roos zijn best wel tof!

Doubtless.. die short is <3 Waar heb je die van?

Verder Frummels die broek staat je hel erg goed!

Hmm ik ben verliefd :+
Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 17:32

Van zalando! Merk is topshop :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 17:57

Dank je! Ga even kijken daar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:55

Ik weet nog niet zeker of ik het wel durf, maar ik vroeg me af wat jullie vinden van high-waist shorts met een panty eronder naar school? Ik zit op het MBO dus geen 'geile tienerjongetjes' die dat interessant vinden. Gaat me meer om of het (nog) wel kan...

EleionomaeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:07

Ik snapt het punt shorts met n panty er onder uberhaupt niet haha. Maar als jij het leuk vindt, dan trek je het toch gewoon lekker aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:14

Eleionomae schreef:
Ik snapt het punt shorts met n panty er onder uberhaupt niet haha. Maar als jij het leuk vindt, dan trek je het toch gewoon lekker aan?

Ik heb niet van die mooie benen, vol putjes en rode vlekjes en zo. Dat zou de reden zijn, maar ik twijfel een beetje of het geschikt is naar school :')

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:49

Danique, dat je serieus twijfelt! Gewoon doen, ik vind high waisted shorts met een panty eronder echt megaleuk, en als jouw benen echt niet zo mooi zijn zoals je zegt(en waar ik niks van geloof want volgens mij heb jij gewoon mooie benen :D ) dan verdoezelt een panty toch de imperfecties :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 21:46

Tytonidae schreef:
Danique, dat je serieus twijfelt! Gewoon doen, ik vind high waisted shorts met een panty eronder echt megaleuk, en als jouw benen echt niet zo mooi zijn zoals je zegt(en waar ik niks van geloof want volgens mij heb jij gewoon mooie benen :D ) dan verdoezelt een panty toch de imperfecties :j

Daarom ook de panty, om die plekjes te verdoezelen :D Op zich niks mis met mijn benen hoor, kan altijd slanker maar dat blijf ik zeggen denk ik :')

Dankjewel! Ik zal het zondag eens proberen zodat ik een beetje kan wennen aan het idee (moet dan toch de deur uit voor moederdag etc.) Ik ben helemaal geen shorts/jurkjes/rokjes-persoon (alleen 's zomers op vakantie heb ik shorts aan) dus moet er nog even aan wennen!

EleionomaeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 21:54

Dan is het idd even wennen :j ik droeg altijd heel veel jurkjes etc, maar met mn werk is het gewoon niet praktisch meer, dus ik moet nu ook echt even een drempel over om weer met de benen bloot te gaan :j