Ook geen oude transacties staan.
Ja vroeg het net DD, maar eentje bedacht dat de klantenservice vast al dicht zou zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xCaitlin schreef:@Roos zie dat je ze al besteld heb haha maar ik heb normaal maat 36 (van air max 36,5) en deze in 36 2/3. Ze zijn eigenlijk iets te groot, te breed vooral, maar ik heb er geen last van en loop er prima op.
LauraSaskia schreef:Ja klopt, ik heb dat betalingskenmerk nodig. Kan wel het bedrag en een rekeningnummer vinden, maar om nou in de wilde weg een beetje geld over te gaan zitten maken is ook weer zo wat![]()
Ook geen oude transacties staan.
Ja vroeg het net DD, maar eentje bedacht dat de klantenservice vast al dicht zou zijnDus jat morgen wel de telefoon van een collega. Hopen dat ze niet moeilijk gaan doen bij de H&M
Eleionomae schreef:Ik snapt het punt shorts met n panty er onder uberhaupt niet haha. Maar als jij het leuk vindt, dan trek je het toch gewoon lekker aan?
Tytonidae schreef:Danique, dat je serieus twijfelt! Gewoon doen, ik vind high waisted shorts met een panty eronder echt megaleuk, en als jouw benen echt niet zo mooi zijn zoals je zegt(en waar ik niks van geloof want volgens mij heb jij gewoon mooie benen) dan verdoezelt een panty toch de imperfecties