Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annash schreef:Klopt, onweer vanuit Duitsland wil je liever niet (of juist wel) op je dak hebben. Wij hadden het ook vaak, als het bij mijn ouders' huis over het kleine bos komt, dan krijgen we ervan langs. Zij wonen tien minuten van de grens en als het dus over het bos komt, komt het vanuit Duitsland. Gebeurt niet vaak, maar als...
Tucktuck schreef:Ik ben er in elk geval klaar voor. Sta met de caravan niet onder een boom, en heb de stormband ook in gebruik.
Joolien schreef:OMG ik heb er zin in!!!!!! De laatste kaarten zijn zojuist bekend en we kunnen gewoon in NL blijven, Brabant is de place to be! Met toppen tot 14!!!!!!! km hoogte. ik word helemaal gek!!!! Dat kan echt fantastisch worden.
Krijg er kippenvel van, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Voor zover mijn idiote uitbarsting. Gaat nooit meer over...
Annash schreef:Joolien schreef:OMG ik heb er zin in!!!!!! De laatste kaarten zijn zojuist bekend en we kunnen gewoon in NL blijven, Brabant is de place to be! Met toppen tot 14!!!!!!! km hoogte. ik word helemaal gek!!!! Dat kan echt fantastisch worden.
Krijg er kippenvel van, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Voor zover mijn idiote uitbarsting. Gaat nooit meer over...
Wat zei ik van de week over de cape in het zuiden, en als dat omhoog zou trekken?![]()
Ben benieuwd of de voorspelling zo blijft.
Joolien schreef:Tucktuck schreef:Ik ben er in elk geval klaar voor. Sta met de caravan niet onder een boom, en heb de stormband ook in gebruik.
Slim, nu nog hagelsteenproof![]()
Het is jammer dat estofex uit de lucht is, ben altijd heel nieuwsgierig wat voor waarschuwningsniveau zij geven. Ik hoop altijd op 3 natuurlijk, dat is t maximale.
Joolien schreef:Haha sorry man
Ja ik zit te twijfelen om een aparte fb aan te maken. Ik heb zo'n 20 vriendenverzoeken alleen maar voor het stormjagen en ik heb er al een stuk of 30 op fb voor enkel t stormjagen. Dus ik denk dat ik ff een Eigen pagina aan maak.
Ik denk dat ik morgen ook ga updaten op bliksemdetectie, dus ik zou zo lang die gaan volgen.