Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eentje voor ceremonie eentje voor to party
Cayenne schreef:Dan zou je kunnen overwegen om hem te laten ontwerpen, maar negen van de tien keer valt dat alleen maar tegen. In een ander bokttopic over trouwen had een aanstaande bruid dat ook gedaan, maar het uiteindelijke resultaat viel enorm tegen. Ze is er geloof ik wel in getrouwd, maar het was wel echt een domper voor haar en een smet op de dag.
Cayenne schreef:Dan zou je kunnen overwegen om hem te laten ontwerpen, maar negen van de tien keer valt dat alleen maar tegen. In een ander bokttopic over trouwen had een aanstaande bruid dat ook gedaan, maar het uiteindelijke resultaat viel enorm tegen. Ze is er geloof ik wel in getrouwd, maar het was wel echt een domper voor haar en een smet op de dag.
tassie schreef:Ik ga mijn jurk ook laten "ontwerpen" hoor heel veel goede feedback over anastasia in Nieuwegein
Sammie schreef:tassie schreef:Ik ga mijn jurk ook laten "ontwerpen" hoor heel veel goede feedback over anastasia in Nieuwegein
Ook al aangedacht, maar ook dan wil ik liever nog eerst ff passen..
Romantische vriend hoor. Zit je op de bank SYTTD, zegt ie ik ga naar bed, kun jij een leuke jurk uitkiezen.. Wat moet je met zo'n gozer.![]()
Mijn vriend zegt steeds 'HERHALING'! En dan kijk ik, 'Echt niet!'. Hij vind alles op elkaar lijken en alles herhaling

Merell123 schreef:Is iemand van jullie wel eens bij Bloomfeld Amsterdam geweest? En heeft dan ook nog toevallig een Berta jurk gepast? Wil weten in welke prijsklasse het ongeveer valt, dat het duur is zie ik voor me, maar hoe duur.
bobje26 schreef:Merell123 schreef:Is iemand van jullie wel eens bij Bloomfeld Amsterdam geweest? En heeft dan ook nog toevallig een Berta jurk gepast? Wil weten in welke prijsklasse het ongeveer valt, dat het duur is zie ik voor me, maar hoe duur.
Alsof ik dit getyped heb haha! Ik ben heeel erg van van Berta, echt al een paar jaar...
)