Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:17

Ik draag vanalles naar school behalve (teen)slippers en heb ook nooit blote benen.

DaisyDarling

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 20:35

Ik wil wel teenslippers aan, maar dan moet ik mijn nagels lakken. En 3 keer raden wat ik echt heel erg haat :+
Denk dus dat ik heel origineel voor ballerina's ga.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 20:39

Slippers... leuk voor thuis en een terrasje maar hatelijke dingen op school.. Op een of andere manier staan mensen altijd op mijn tenen als ik die dingen aan heb. En met schoenen nooit :')
Ben aan het twijfelen tussen een jurkje of zo'n pyjamabroek ( wit-zwart) zoals die nu in de mode zijn. Ik heb les van half 9 tot 5 uur. Dus da's smorgens kou lijden of overdag zweten :D

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:08

Ik doe een korte broek met 'iets' erboven haha en voor de gym ook een korte broek

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:10

Ik ben nu alweer een tijdje op zoek naar zo'n 'houthakkers' blouse eigenlijk. Zo'n beetje lekker oversized, maar ik kom er nooit eentje tegen. :(

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:14

Ik heb er rond kerst eentje weg bij de H&M. Heerlijk ding! Staat zo lekker stoer!
Klinkt heel stom maar probeer het eens bij de Amerikaanse stock ( vooral deze ) /Aveve/Boerenbond.
Er staat dan wel geen kledingmerkje in maar dan heb je wel een échte blouse :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:47

Natsuki schreef:
Ik ben nu alweer een tijdje op zoek naar zo'n 'houthakkers' blouse eigenlijk. Zo'n beetje lekker oversized, maar ik kom er nooit eentje tegen. :(

Bershka!
Ikzelf wil deze, maar Bershka valt altijd anders bij mij, dus ik moet hem even een keer in het echt tegenkomen haha.

Afbeelding

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 23:02

Hebben jullie misschien wat tips? Ik ben aardig stevig/heb toch wel een buikje en dikke bovenbenen maar wil toch graag met dit warme weer iets luchtigs aan. Nou is het de bedoeling dat ik zaterdag de stad in ga om wat nieuwe kleding te scoren. Naar welke kleding zou ik het beste kunnen zoeken? Ik ben altijd heel slecht in het vinden van kleding wat goed/mooi is voor mijn figuur.

Zelf ben ik ook al wat aan het rondkijken naar ideeen maar tips zijn altijd welkom! :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 23:07

Ik vind van die pyama/stoffen broeken best heel netjes zitten bij wat stevigere mensen, als ze gewoon in de goede maat worden gekocht en lekker losjes vallen :). Je hebt ze in wat egalere kleuren of met prints.

Dan een leuk hemdje/ shirtje erop, eventueel met een wat losser vallent vestje.

Mijn moeder is ook wat steviger en die draagt heel veel van die wat wijer vallende blousjes en hemdjes. Van dat stof waar je een beetje doorheen kan kopen en de meeste modelletjes lopen een beetje bol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 23:27

Die broeken die jij bedoeld zou ik juist niet doen. Over het algemeen lijk je er niet slanker in. Je benen zullen waars. Lekker langs elkaar gaan schuren en je ziet toch alles lekker mee bewegen...

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 01:38

Ik vind die pyjama stof achtige broekjes echt vreselijk. Totaal niet flatterend sorry :o

MarJon, misschien dat bovengenoemde tips over de muffintop jou ook kunnen helpen? Een A lijn jurkje, broeken met hoge taille, een blazer met goede taille vind ik ook altijd mooi afkleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 02:56

pyjama stof achtig broek? Wat bedoelen jullie? :')

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 07:27

Sjezus, ik heb het nu al warm, wat moet dat dan voor de middag gaan geven in mijn lange broek? :')

Thanks voor de tip over de sting, zal daar nog eens rond gaan zoeken.

Bij de Aveve zal ik ook eens gaan kijken Mexx, amerikaanse stock weet ik niet war die in de buurt zou zijn.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 07:30

Natsuki schreef:
Sjezus, ik heb het nu al warm, wat moet dat dan voor de middag gaan geven in mijn lange broek? :')

Thanks voor de tip over de sting, zal daar nog eens rond gaan zoeken.

Bij de Aveve zal ik ook eens gaan kijken Mexx, amerikaanse stock weet ik niet war die in de buurt zou zijn.

Ik voel je pijn: :')
Ik wilde een jumpsuit aan, maar mijn enige zwarte ballerina's staan er niet zo leuk onder. Dus ik zit in een zwarte jeans en een muscle T. Heb het nu al warm, mijn haar zit vandaag ook permanent in een knot bovenop mijn hoofd :+

Voor het figuut hierboven beschreven; heb je al eens aan maxi dresses gedacht? En dan echt de lange flowy soort, die vanaf je buste lekker uitloopt. Ik vind zelf dat als het een A lijn(of meer) is, dat het dan de aandacht wegtrekt van een eventueel buikje. Zeker met een paar leuke slippertjes oid eronder :j
Ook als je gezegend bent met een goede buste vind ik maxidresses erg mooi, omdat je daar met een printje/steentje echt de aandacht op kan leggen.
Afraden zou ik de soort met een elastieke band om de borsten, ik(met mijn maatje 36) vol me daar al een halve rollade in, ik vind dat die dingen niemand eer aan doen :o

Edit; even een plaatje met echte plus sizes gezocht. Vind het heel leuk en vrouwelijk staan :j
Afbeelding
Mooi curvy, niet 'dik'.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 08:02

Ik vind skaterskirts met een mooi gesneden blousje/shirtje ook altijd mooi afkleden! :)

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 09:54

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 10:02

MarJon schreef:
Hebben jullie misschien wat tips? Ik ben aardig stevig/heb toch wel een buikje en dikke bovenbenen maar wil toch graag met dit warme weer iets luchtigs aan. Nou is het de bedoeling dat ik zaterdag de stad in ga om wat nieuwe kleding te scoren. Naar welke kleding zou ik het beste kunnen zoeken? Ik ben altijd heel slecht in het vinden van kleding wat goed/mooi is voor mijn figuur.

Zelf ben ik ook al wat aan het rondkijken naar ideeen maar tips zijn altijd welkom! :D

Bij de H&M hebben ze een style advisor, misschien kunnen die je helpen?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 10:06

MarJon schreef:

Heb je wel een beetje een taille?
Een skaterdress vind ik altijd bij iedereen goed staan :D
Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 11:18

Inderdaad skaterdresses staan best wel leuk!
Natsuki: Ja ik weet dat jij van België bent, heb er geen rekening mee gehouden dat Amerikaanse stock waarschijnlijk niet over heel België ligt, maar ik denk alleen in Limburg :')

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 11:25

Ik ga denk ik vanmiddag maar eens kijken voor die skaterdresses van de H&M van 10 euro. Toch wel handig met dit weer. :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 11:37

Die heb ik! Heb hem net aan en hij zit zalig!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:34

Ik heb ook vandaag skaterskirt van H&M aan, donkerblauw :D Met donkerblauw-wit gestreept shirt met lagere rug en blauwe gympies. Zónder panty :D

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:53

Mexx, ik woon in limburg, :) Dus dan kan ik wel op zoek gaan ernaar

Morgen ga ik me toch wel aan mijn jurkje dragen, anders is het veel te warm ben ik bang.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 14:03

Ladys..Ik heb een bikini dillemma :')

Ik ben een echte bleekscheet en wordt misschien 1 tintje donkerder dan dat ik s'winters ben.
Ik wordt eerder rood dan bruin zegmaar.. albino look a like dus :')

Maar ik weet dus echt niet wat voor kleur het beste bij die huidtint past..
Hieronder een foto hoe ik er uitzie.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0432_o.jpg

Wat denken jullie? Ik neig naar deze bikinis:
Afbeelding Afbeelding
Wit vind ik ook prachtig, maar denk ik niet verstandig?
of bruin: http://www.farfallina.nl/freya-cha-cha- ... kini-taupe
Laatst bijgewerkt door _Bitje_ op 19-05-14 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 14:10

Ik zou voor een wat fellere kleur gaan! Aqua blauw of knalroze.