Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmijntje

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:21

Om mijn meening te onderbouwen:
Ik vind het gezicht verder prachtig Will65, maar de ogen vind ik dood/glazig omdat er een soort waas over zit. Kan natuurlijk ook liggen aan de fotograaf.

Jammer dat je nu onder andere mij in de schoenen wil schuiven dat je hier niet meer wil zijn Courses. Ik blijf erbij dat ik vind dat anderen ook het recht hebben om ergens wat van te zeggen en als jij dat er niet mee eens bent, betekent dat niet dat de ander het dan fout heeft.

Anyway, ik claim niet alles te weten over fotografie en dat hoeft ook niet. Vind het alleen een beetje jammer dat ik dan wordt afgeschilderd als de boeman. Want dat was niet mijn bedoeling. :)

HighVoltage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 13:02

xLoki schreef:
Ik heb op instagram een berichtje gekregen van een meid die zegt modellenscout te zijn voor Elite/De Boekers/Viva mm.. Maar als ik haar natrek op internet krijg ik bijna geen zoekresultaten (alleen dat ze meid van 19 is en amateurfotografe). Ze heeft me uitgenodigd voor een castingdag bij haar thuis, maar ik zit te twijfelen, het is namelijk 2.5 uur weg.. Vraag me af of ze daadwerkelijk wel voor die bureaus scout. Hoe kan ik dit natrekken?

Ik denk dat we over dezelfde praten :=
Hier ook "gescout" geweest, alleen vertrouw ik het niet echt.
Wel al tal van fotografen/medewerkers bij een bureau die blijven contact houden, maar ik denk niet dat er iets van zal komen hoor :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:15

Kent iemand het bureau Micha Models? Ze zijn me opeens gaan volgen op instagram! :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:17

Jaa is een goed bureau!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:21

!!!!!!!!!! :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:23

Zag dat er ook geen neppe INSTA ervan is, mijn nicht staat ook gewoon op hun INSTA en is idd model voor hun (momenteel zelfs wonend in NY voor het modellen werk :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:25

Ik vind dit echt heel gaaf! :D Ik zal nog niet teveel gaan hopen enzo, maar het is in ieder geval best wel heel leuk! ^^ Kijken wat er gaat gebeuren.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 01:17

Het echte account van Micha heeft een slotje iig, ik weet niet of je hier iets aan hebt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 02:31

Er is maar één account. Ik ga in ieder geval binnenkort maar een keertje mailen. Ik weet dat het heel moeilijk is om iets te bereiken als je je lengte niet mee hebt, maar wie niet waagt, wie niet wint. Er zijn meer modellen geweest die niet aan de lengte voldoen (ook al waren het er maar een paar, je weet nooit of jij de volgende bent als je het niet probeert). Ik ga het proberen, en als het niet lukt is het ook niet erg. :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 13:23

Gewoon proberen inderdaad! Leuk :j

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 18:25

Heeey :) Heeft er iemand hier ervaring met The Model Convention in Amsterdam? Deze is van t jaar op 1 maart, wil er wel graag naar toe. Maar er zijn ervaringen?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 22:55

Op zulke bijeenkomsten wordt wel gescout heb ik me laten vertellen. Van het geld dat ze ontvangen van entree wordt het evenement bekostigt . Niets mis mee. Soort van etalage zien en gezien worden.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 22:58

Resistance schreef:
Er is maar één account. Ik ga in ieder geval binnenkort maar een keertje mailen. Ik weet dat het heel moeilijk is om iets te bereiken als je je lengte niet mee hebt, maar wie niet waagt, wie niet wint. Er zijn meer modellen geweest die niet aan de lengte voldoen (ook al waren het er maar een paar, je weet nooit of jij de volgende bent als je het niet probeert). Ik ga het proberen, en als het niet lukt is het ook niet erg. :)

Mijn ervaring is wel dat ze zelf contact zoeken als ze interesse hebben. Dat ze je gaan volgen is daar wel een begin in. Spannend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 21:58

Mensen, weten jullie wie Jeni Rose van IMG Models is? Ze begon opeens al mijn foto's op instagram te liken, en op haar instagram staat dat ze Vice President is van IMG Models. Is dit betrouwbaar?

Edit: Ik zie zojuist dat zij de baas is van IMG Models worldwide, en dat dat haar officiele instagram account is! :oo

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 22:47

Resistance schreef:
Mensen, weten jullie wie Jeni Rose van IMG Models is? Ze begon opeens al mijn foto's op instagram te liken, en op haar instagram staat dat ze Vice President is van IMG Models. Is dit betrouwbaar?

Edit: Ik zie zojuist dat zij de baas is van IMG Models worldwide, en dat dat haar officiele instagram account is! :oo

Wat supervet!! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 01:04

Aaagh! *\o/*

Nu volgt Micha Models me dus, en liked de baas van IMG Models m'n foto's. ik kan het nog niet helemaal geloven. :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 01:31

Resistance schreef:
Aaagh! *\o/*

Nu volgt Micha Models me dus, en liked de baas van IMG Models m'n foto's. ik kan het nog niet helemaal geloven. :')

Hoe heet je op instagram? :)

Ik volg een meisje die op een gegeven moment door micha models is benaderd via haar instagram, en die is nu in Milaan voor castings :) heeft in januari getekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 01:57

Ik stuur het even in privé

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 10:53

Dat is wel supertof! Ik werd eerder benaderd door Next Models, maar wel als zeer geschikt lingerie/badmode model. Daar ligt mijn interesse niet. Ben nu sowieso niet zo druk naast mijn fulltime baan, zo af en toe nog een shoot tfp en betaalde opdracht.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 12:12

Leuk Resistance!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 14:46

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 16:00

Kan ik me voorstellen ja :j Je hebt ook echt een prachtige huid!

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 16:06

Ik ben ook heel jaloers op je huid.
Maar dat ben ik op iedereen die zomaar een prachtige huid heeft, helaas heeft niet iedereen dag geluk :/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 16:09

Dankjulliewel! :)

m'n geheim is dat ik er nooit wat op smeer. Foundation en blush enzo doe ik niet aan. Wel elke avond schoonmaken met tonic en dan Garnier Moisture Match op, en 's Ochtends een soort van dauwachtige dagcreme van L'Oreal.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 16:17

Nou, jij hebt het ook niet nodig haha. Als ik zonder foundation zou lopen, wauw, dan zou je pas schrikken hoor :+