Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shadow0 schreef:Faniek schreef:Ik wil altijd al is weten waarom ze bomen langs wegen zetten waardoor er altijd weer ongelukken ontstaan door tegen die bewuste boom te rijden i.p.v. dat je in het weiland tot stilstand komt.
Volgens mij is de voornaamste reden dat er niet zoveel goede andere plekken zijn om die bomen neer te zetten.
Bomen worden in de polders en rond akkerland veel geplant als windbrekers, zodat de gewassen wat beschermd zijn tegen de wind (wegwaaiend zaaigoed, snellere uitdroging en verstuiving, platwaaien van het gewas.) Die bomen staan langs de erfgrenzen en dat is ook de logische plek voor de weg.
In bosrijke gebieden is het volgens mij juist andersom: de bomen stonden er al, de weg is er tussendoor gekomen en nu mogen die bomen niet zomaar meer weg.
Faniek schreef:Ik wil altijd al is weten waarom ze bomen langs wegen zetten waardoor er altijd weer ongelukken ontstaan door tegen die bewuste boom te rijden i.p.v. dat je in het weiland tot stilstand komt.
Sjors schreef:Kunnen je hersens 'vol' raken ?
En wat gebeurt er als het sneeuwt en de zon schijnt ?
landvrouw schreef:In principe schijnt de zon (bijna) altijd als er sneeuw ligt. Hij weerkaatst dan in de sneeuw waardoor hij voor het menselijk oog nog feller is. Vandaar dat ski-ers en snowboarders ook vaak een zonnebril dragen.

Zwerte schreef:JasmijnJoy schreef:Hoeveel kilo je borsten wegen
Sorry, het is misschien hele raar, maar dat vraag ik me nou echt af!
En van cup A naar cup B, hoeveel kg komt er dan bij?
Is bij iedereen weer anders. Je borsten bestaan vooral uit klierweefsel en vetweefsel en de verhouding daartussen is bij iedereen weer anders. Ik heb bijv vrij zwaar weefsel, veel klierweefsel. Voordeel daarvan is dat ik bij aankomen of afvallen niks merk aan mn cupmaat (ben 20 kilo afgevallen en moet dus bhs met omvang kleiner, maar cupmaat groter...daar weinig kwijt dus, terwijl sommige dames niks overhouden bij afvallen) maar het nadeel is dan weer dat ze erg zwaar zijn.
Dit heb ik geleerd van de plastisch chirurg bij mn borstverkleining. Hij was verbaasd over het gewicht van de mijne, hij had ze lichter verwacht omdat ik ook iets overgewicht had. Toen vertelde hij dus ook dat de grootte weinig hoeft te zeggen over het gewicht ervan. Voor een ideetje van gewicht: met de operatie hebben ze iets meer dan een halve kilo per borst verwijderd en dat waren ongeveer 3 cupmaten.
:
(ookal hebben jullie beide hele andere theorieën
)