Ik heb n graphic eyes van zoeva die is echt heel fijn en blijft als een huis zitten. Op het waterlijntje iets minder, maar voor die plek alsnog goed. Zijn er in 10 verschillende kleuren.
Van urban decay heb je ook die creamy potloden, die schijnen ook heel fijn te zijn. Heb er 2 op mn wishlist, maar nog niet gekocht.
En anders.. Heel simpel: de gelliner van catrice. Die doe ik altijd op mn bovenste ooglid (icm een gekleurde van zoeva) en die is pas eg na 4x schrobben! En kost heeeel weinig!
Skessa_
Geplaatst: 06-06-13 22:06
Gosh extreme art liner.... Blijft met gemak 3 dagen zitten
ik heb er idd ook eentje van gosh vind hem heel fijn. dit is ook een potje met een stiftpunt. Dus hij droogt niet zo snel uit als die eyeliner stiften.
Ik heb hem alleen vorige week op de grond laten vallen en nu is ie bijna leeg
Skessa_
Geplaatst: 06-06-13 22:16
*zucht*....
Suus__
Geplaatst: 06-06-13 22:17
Op ebay is de Gosh erg duur, hebben jullie 'm via Ebay of uit een winkel?
gewoon bij de kruitvat vandaan inderdaad. die van mij koste 10 euro denk ik, maar heb hem al heel lang, had er zeker nog een jaar mee kunnen doen als ik hem niet had laten vallen haha.
Wandel ik morgen even de Kruidvat tegenover mijn werk binnen Is nu ook een aanbieding, dus dat is mooi!
Skessa_
Geplaatst: 06-06-13 23:56
Ik heb ze ook bij KV gekocht. Maar weet niet of die extreme art liner nog in de winkel zijn. Geloof van niet? Op Ebay staan er maar zat iig! Maar zijn idd ook erg duur
Weet iemand waar ik op kan zoeken voor achterkantjes (van die 'dopjes/moertjes') voor knopoorbelletjes?
Skessa_
Geplaatst: 07-06-13 10:46
earrings stops of earrings backs oid.
Zeg... is dat bij jullie ook??
Ik zet Ebay op Price + shipping lowest.... Dan komt er vanalles te voorschijn... Als ik dan op t item zelf druk, schieten de shipping prijzen opeens omhoog
Volgens mij mogen we in dit topic alleen maar over Ebay praten, een MOD had laatst een bericht geplaatst dat hier alleen over ebay gesproken mocht worden.
Ja klopt, toen zijn de linkjes van iOffer ook weggehaald. Er is iemand die er weleens besteld, maar wat ik ervan zag, is alles ook op ebay te krijgen.. Effe kijken waar het goedkoper is, ebay is over het algemeen wat goedkoper met verzendkosten, helemaal spulletjes uit China.
Zo, ik heb net dat ene chiffon truitje besteld. Als-ie binnen is maar eens vergelijken met die van Steps .
SteffiiY
Geplaatst: 07-06-13 17:00
Suusie22 schreef:
oh raar Colien, ik heb wel een siliconen case erbij gekregen... niet dat dat heel mooi is ofzo haha
Ik ben benieuwd Yv! Ook vooral hoe ze het hebben afgewerkt, de naden en zo.
Ik heb 2 weken geleden iets bij iOffer besteld, niks meer van gehoord. Gaat om wat oogpotloodjes. Seller 'confirmed' mijn betaling maar niet. Net pas gedaan, en nu hoor ik weer niks. Ik weet ook niet?
Skessa_
Geplaatst: 07-06-13 17:49
Vanmorgen NBO lakjes besteld, maar die drol veranderd t total request niet