Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shirley schreef:Die krabt maar lekker zelf aan zijn paal, wat een viespeuk
Traiectum schreef:Stond er nog bij of die paal voor een poes of een kater was, of maakte dat niet uit?
Tyrcanol schreef:Bah. Wat een walgelijke bokkers zitten hier toch.
Ik had interesse in beugels.
Prijs gevraagd. Prijs vond ik prima. Ging mee akkoord en zou ze van het weekend ophalen.
Pbt ze mij vandaag dat ze een hoger bod heeft gekregen.
Maar dat ik ze voor 20 euro meer direct mag hebben. Uh pardon?? Wij hadden een afspraak!
Bah ik walg van dit soort gierige mensen.
Afspraak is afspraak!
Dan had ze zelf maar een andere prijs moeten noemen.
Deze bokker komt dus op mijn zwarte lijst te staan.
Eas_Mon schreef:Ik ben eigenlijk een stille meelezer.
Wat ik net toch las op een advertentie op marktplaats.. Gratis krappaal op te halen. Je hoeft er alleen een handeling voor te doen bij mij thuis. Ik kan niet teveel zeggen op de site, maar stuur een mailtje. Een hint.. Ik ben single man.
Nadat ik marktplaats wilde tippen is was hij gelukkig al verwijderd! Moet niet gekker worden..
Mer1980 schreef:Eas_Mon schreef:Ik ben eigenlijk een stille meelezer.
Wat ik net toch las op een advertentie op marktplaats.. Gratis krappaal op te halen. Je hoeft er alleen een handeling voor te doen bij mij thuis. Ik kan niet teveel zeggen op de site, maar stuur een mailtje. Een hint.. Ik ben single man.
Nadat ik marktplaats wilde tippen is was hij gelukkig al verwijderd! Moet niet gekker worden..
Jammer dat ie er al af is anders stuur je:
Geachte heer....,
Ik ben ook een single man, kunnen we de krabpaal ter plaatse uitproberen? Dan neem ik mijn kater mee...
Met vriendelijke groet,
Joop (of Piet, Hendrik, Karel, etc)