Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleionomae schreef:is dat dat shirt met die krokodil? vriendinnetje van mij had m laatst gekocht, erg leuk!
Ik ga morgen als het goed is ook nog een nieuwe leren jas kopen. Een rib uit mn lijf, maar mn huidige gaat ook al weer zn 10e jaar in, dus het mag wel eens haha.
Eleionomae schreef:ja. In leeuwarden slaag ik bijna nooit. Maar we hebben hier bv de fiftysix outlet, en dat is een fantastische winkel haha. Ik mis alleen nog de Sting in Heerenveen haha.
Eleionomae schreef:ik wacht altijd tot het in de outlet komt jaik had een rok van fornarina. 160,- in de winkel uiteindelijk voor 10,- in de outlet kunnen kopen
Je moet wel echt net het geluk hebben dat het in de outlet terecht komt, maar dan kan je ook wel echt goed shoppen
DaisyDarling schreef:Bedankt voor de linkjes meiden
Die eerste is inderdaad wel erg duur ja.
Verzend blackmilk ook naar nederland en krijg ik dan last van importkosten ofzo?(weet iemand dat?)
Eleionomae schreef:is dat dat shirt met die krokodil? vriendinnetje van mij had m laatst gekocht, erg leuk!
Ik ga morgen als het goed is ook nog een nieuwe leren jas kopen. Een rib uit mn lijf, maar mn huidige gaat ook al weer zn 10e jaar in, dus het mag wel eens haha.
Dinniej schreef:DaisyDarling schreef:Bedankt voor de linkjes meiden
Die eerste is inderdaad wel erg duur ja.
Verzend blackmilk ook naar nederland en krijg ik dan last van importkosten ofzo?(weet iemand dat?)
Ik weet niet of iemand al antwoord had gegeven, maar ja, Blackmilk verzendt naar Nederland, en ja, je moet dan nog wel wat extra kosten voor invoeren betalen.