Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinthee schreef:Pff wat een gezeik met de seller van mijn schoenen!!! Nog altijd niks binnen, geschil wordt morgen gesloten, heb 3 dagen geleden al aangegeven dat het er nog steeds niet is en ik mijn beloofde refund wil. Ze zouden na 15 dagen zonder smoesjes of excuses GELIJK een refund geven, hadden ze beloofd. Nu nog altijd geen refund gehad, ze blijven het maar uitstellen. Dan weer dit dan weer dat. We doen het zo snel mogelijk zus, je moet eerst positieve feedback geven zo.. Gisterenavond een berichtje gestuurd dat ik helemaal geen feedback ga geven voordat ik mijn geld terug heb, en ze hebben het nog steeds niet overgemaakt en ook nog niks geantwoord.. Ik ga het geschil vanavond laten escaleren tot een claim, anders ben ik mij geld sowieso kwijt want heb niet het idee dat ze van plan zijn om te refunden!!
Het % wordt ook met de dag lager.. Ze zijn lekker bezig dus..
xNavatu schreef:oke dit is wel een topic voor mij jaIk ben ook een beetje verslaafd aan ebay, krijg elke week wel wat binnen haha, mn buren worden er een beetje gek van volgensmij :'D
en die whitening valt wel mee hoor, die resultaten zijn van pure whitening die ze al zowat hun hele leven dagelijks en heel veel gebruiken.. dit is sowieso een menging & ik gebruik m ook van ebay en heb nergens last van. Enige nadeel eraan vind ik is dat dat pompje snel naar de klote gaat, maargoed, dan maak je hem open en haal je het er gewoon vanaf haha
Amburtjoz schreef:Navatu heb je een linkje van degene die jij hebt?
Dit topic was zomaar uit mijn eigen berichten verdwenen