Alleen nu wil ik dat kopen en moet ik van paypal een creditcard toevoegen die ik niet heb.. heeft dat te maken met het feit dat ik al 3 aankopen heb gedaan die allen nog in behandeling staan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Voor een dollar wil ik die eyelid dingen ook wel eens proberen.. ik heb ook een beetje van die 'hooded' eyes zoals het meisje uit die blog.. En voor dat geld, ach![]()
Alleen nu wil ik dat kopen en moet ik van paypal een creditcard toevoegen die ik niet heb.. heeft dat te maken met het feit dat ik al 3 aankopen heb gedaan die allen nog in behandeling staan?
Amburtjoz schreef:[ Afbeelding ]
Deze is zoooooo leukIk heb 'm ontvangen! Maatje M en past perfect, goede kwaliteit ook
Tellie schreef:Oeh. Mn concealerstick is binnen.
karlijn1985 schreef:Dat jurkje is leuk!!! super schattig zeg!!
Ik heb een 2e 'motor tas' gekocht. M'n schoonvader wilde er graag 1, mooi kerstkado.
Heb ook nog even 2 opbergdozen besteld.
50x ringen waar je zelf iets op kunt doen/maken... Voor 2euro. Kun je nog eens zelf een ring maken...
Wil zelf eigenlijk nog een leuke trui bestellen, vind deze leuk, maar zou t wat zijn...
http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem ... ce%3AWhite
Tellie schreef:zo, heb een case geopend voor dat vest uit de UK waar maar niet op gereageerd wordt....