mijn nieuwste aankoop

en dan kijk je op wisselkoersen.nl en dan zegt dat ding dat het in theorie 240000 euro zou moeten opleveren..
ik de praktijk lukt dat helaas nooit ben ik bang...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:SimoneDV schreef:hebben mensen met iphones ook last ervan dat de snoertjes enzo om op te laden van ebay niet worden herkend?
Ik had een hele tijd geleden een lange kabel van ebay, die deed het altijd prima maar die had op een gegeven moment kabel breuk dus die was echt helemaal "dood".
Nou had ik nog een korter snoertje van ebay maar die gaf nu steeds als foutmelding dat het accessoire niet wordt ondersteund, terwijl die het voorheen wel gewoon deed.
Nu heb ik weer 2 lange gekocht maar die hebben beide hetzelfde probleem.
En dan doe ik ze al in mn originele lader, heb ook een lader van ebay en dacht eerst dat het aan die dan lag.
![]()
en ik zie dus net dat de adverteerder de advertentie van die kabeltjes die ik nu gekocht heb verwijderd heeft.... wat kan ik daar dan nog mee? Want wilde eigenlijk de verkoper een berichtje sturen dat ze het niet doen.Heb ik ook bij mijn snoer (3 meter).
Hij doet het af en toe wel en af en toe niet, heel raar. Wat 'ie wel altijd doet is rond de 90% stoppen en dan zeggen dat 'ie niet ondersteund wordt.
Als ik probeer op te laten met m'n batterij nog boven de 50% doet 'ie het ook nooit, onder de 50% dus af en toe wel en af en toe niet.
Ik gebruik 'm nu niet meer.