Het zier hier niet naar uit dat er regen of onweer komt Hoorn.
haha dat had ik ook nie gedacht straks maar regent en rommelt nog steeds
Anoniem
Geplaatst: 20-05-12 18:56
Dat zijn niet heel bijzondere wolken, maar doordat de atmosfeer zo instabiel is krijg je hele dikke dus donkere wolken. Dit is een typische onweerswolk die zich momenteel ontwikkeld boven twente.
lijkt hjier wel nacht helemaal donker en onweer en kei harde regen
mememe
Geplaatst: 20-05-12 19:39
Aaah ik wil hier ook weleens wat onweer hoor.. Er komt helemaal niks onze kant op, ja 1 heel klein buitje . Hoop dat we nog iets krijgen maar het zal wel niet. Het was gisteravond/eind van de middag wel ontzettend warm, de paarden kwamen druppend van de baan af. En deze hele week wordt warm weer?? Hoop het niet want ik heb nog helemaal geen zomerkleding aangeschaft, owh help dat mag ik dan ook wel eens gaan doen. @Jolien: gave foto van die wolk , is er al wat uitgevallen of nog niet?
Hier gaat het er gigantisch uit! Mijn serre staat al blank, heb helaas geen fototoestel bij de hand. Ik hoop dat het zo minder wordt!
frankiej
Geplaatst: 20-05-12 19:50
wow wat een weertje hier (omgeving Ammerzoden - Den Bosch) zeg zojuist. echt niet normaal meer. in een klein half uur dik 20 mm gevallen. het begon heel snel te flitsen, klappen, regenen en hagelen. wilde de paarden nog gauw binnenzetten maar heb dat (voor eigen veiligheid) niet meer gedaan. was me toch niet meer gelukt.
Als ik jullie zo hoor rijd ik toch maar even naar stal om paardenbeest binnen te zetten Volgens buienradar komt het ook zo hier aan en ik zie toch veel rode vlakken.