En dit is een particuliere seller, geen bedrijf, dus waarschijnlijk verstuurt 'ie niet naar Nederland, alleen binnen zijn eigen land (Engeland). Daarom zijn de verzendkosten ook maar 5 pond, als hij het wel wil verzenden, kun je dat vertienvoudigen ben ik bang, dan ben je voordeliger uit in de winkel (en dan zijn ze nieuw).
Ik wil deze gaan bestellen, http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0317wt_798 verschillende kopers bieden deze aan in verschillende prijsklassen ... Als je naar beneden scrollt naar de detailfoto's lijken de blazers van Zara of niet?
Super gaaf, had ze ook gezien maar zou voor m'n borsten een l nodig hebben maar voor m'n taille Is een S nog wat ruim ben bang dat het dan een hobbezak wordt
Skessa_
Geplaatst: 24-04-12 22:17
Oorbellen, vandaag binnen gekomen
Horloge:
Horloge was btw de 18e verzonden, super snel!
Jorinda
Geplaatst: 24-04-12 22:52
Ja dat lijken me duidelijk de blazers van Zara! Wel jammer dat de maten zo uit verhouding zijn (voor jou) Suus! Edit: Heb 'm in mijn Wishlist gezet, bij mij is de verhouding wel goed, haha.
Wie kan me vertellen waar ik kan vinden wanneer een object verzonden is? Ik kan wel zien wanneer ik het betaald heb en het object is wel verzonden, maar kan geen datum vinden...
Skessa_
Geplaatst: 25-04-12 13:26
Bij purchase history staan 4 van die icoontjes. Als je over het icoontje van het pakketje gaat staat daar de datum. Ik krijg ook altijd een bevestiging per mail.
Ja Karlijn, ik vind ze ook super tof! Kwam ze in een webshop tegen voor € 70,-.... En je ziet echt geen verschil!
Gypsylady
Geplaatst: 25-04-12 13:30
Zelfs mijn honden moeten er aan geloven Ben helemaal weg van engelse rozen Heb hier dus twee van besteld
ik wil toch een keer proberen om schoenen te bestellen. Iemand hier dat al gedaan??
Donkerblauw
Geplaatst: 25-04-12 13:54
Oh, die halsband met die Engelse rozen is echt gaaf!
Nou, het pasjes-mapje die ik vorige week (de 18e) besteld had, en waarvan de verkoper zei dat het nog wel even kon duren voordat hij binnen kwam lag vandaag al in de brievenbus. Ben er ook echt superblij mee, want hij is hartstikke stevig en er kunnen lekker veel pasjes in.