model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:45

Alle modellenbureau's willen ook zo veel mogelijk natuurlijke foto's. Je basic foto's kan je het best nemen met iets van een spijkerbroek en een tanktop, daarin is je figuur het makkelijkst te zien.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:16

Iemand schreef hier iets over bert kroeze, snap dat je je daar niet bij op je gemak voelde :(:). Jaren geleden met een shootdag met hem gewerkt. Pure tijdverspilling want hij kreeg de instellingen van zijn camera niet goed.
Heb zelf pas ook weer geshoot. Zal binnenkort even foto's delen. Laatste weekend van september modeshows lopen in assen. Ben heel benieuwd!

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:26

Winged schreef:
Iemand schreef hier iets over bert kroeze, snap dat je je daar niet bij op je gemak voelde :(:). Jaren geleden met een shootdag met hem gewerkt. Pure tijdverspilling want hij kreeg de instellingen van zijn camera niet goed.
Heb zelf pas ook weer geshoot. Zal binnenkort even foto's delen. Laatste weekend van september modeshows lopen in assen. Ben heel benieuwd!

Er zijn enorm veel kerels die zichzelf "fotograaf" noemen en gratis shoots willen doen, die dan eindigen met bikini/lingerie of zelfs naakt. Toch voor opletten.

Succes met de shows.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:28

Inmiddels weer een beetje uitgerust Courses? :)

Wat leuk Winged, veel plezier vast in Assen en ik ben benieuwd naar je foto's.

Nou, vandaag was een behoorlijke teleurstelling.. Ik mocht niet meedoen omdat ik geen handtekening had van mijn ouders en ik ben minderjarig. Dus geen deelname voor mij! Ik baal als een stekker, door de nieuwe lay out van mijn mail had ik niet gezien dat er een bijlage bij de mail zat, en dus ook geen formulier waar de handtekening op moest, gezien.. -O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:33

Umaydream: balen! Waarom waren jouw ouders niet mee?

Glenfiddich: weet het. Gelukkig laat ik mij geen dingen opleggen. Maar ik schrik ervan hoeveel jonge meiden aardig pikant op de foto staan... "bloesje even zo vasthouden en nu zwoel kijken' zeg maar...

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:36

Vond ik niet nodig, plus dat mijn moeder sowieso al niet thuis was en mijn vader niet mee wilde. Achteraf had dat dus beter wel gekund :\ Komend weekend is er nog een castingdag in Beek waar ik in principe wel heen wil, ware het niet dat dat voor mij 3 uur reizen is...

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:39

Wat vreselijk @Umaydream! Ik wilde eigenlijk ook gaan, maar het was allemaal zo ver dat ik maar niet gegaan ben..

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:19

Das echt vreselijk balen!
Nee inderdaad. Ik was dat van Bert Kroeze. Nja op de een of andere manier zou hij me niet uit de kleding praten, wat heel veel inderdaad doen, maar inderdaad die instelling van camera en/of belichting is nooooit goed!

Ik ga trouwens op school wel aan een soort fotografie cursus... Bezig met opstarten hihi. Maar is wel grappig want het is een groene school qua vee, bloemen, akker en dieren

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 13:16

UMayDream schreef:
Vond ik niet nodig, plus dat mijn moeder sowieso al niet thuis was en mijn vader niet mee wilde. Achteraf had dat dus beter wel gekund :\ Komend weekend is er nog een castingdag in Beek waar ik in principe wel heen wil, ware het niet dat dat voor mij 3 uur reizen is...

Ik zit er ook aan te denken om naar Beek te gaan aangezien ik gister niet naar Groningen kon i.v.m tentamens. Ik woon normaal in Groningen maar vanwege omstandigheden even thuis. Ik woon nu 20 min van Leeuwarden af, dus als je toch naar Beek wilt dan kunnen we misschien samen. Ik ben nu namelijk in Steenwijk ;)

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 21:21

Noliita schreef:
Mij lijkt het ook wel erg leuk om shoots te doen! Hoe begin je met zoiets?
Vind je trouwens een erg mooie meid TessJazz. :D

dankjee :o :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 16:35

VinandoW schreef:
UMayDream schreef:

Ik zit er ook aan te denken om naar Beek te gaan aangezien ik gister niet naar Groningen kon i.v.m tentamens. Ik woon normaal in Groningen maar vanwege omstandigheden even thuis. Ik woon nu 20 min van Leeuwarden af, dus als je toch naar Beek wilt dan kunnen we misschien samen. Ik ben nu namelijk in Steenwijk ;)

Eigenlijk is het te idioot voor woorden, 4u reizen voor een casting, maar als ik een dagkaart voor de trein ergens kan vinden wil ik misschien alsnog wel gaan :o Is het goed als ik je dat nog laat weten?

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 17:49

Mooie foto's Winged! :)

Pfoe ik zit nu met een meisje in de klas die internationaal model is en afgelopen jaar de hele wereld heeft gezien, best jaloers. :o

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:33

Citaat:

Citaat:
Eigenlijk is het te idioot voor woorden, 4u reizen voor een casting, maar als ik een dagkaart voor de trein ergens kan vinden wil ik misschien alsnog wel gaan :o Is het goed als ik je dat nog laat weten?

Je kan ook met 40% korting met mij mee reizen, ik ben namelijk student. Heb je gelijk in hoor, maar ik ben zo benieuwd haha

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:37

@vinandoW, ik heb zelf ook 40% korting, maar dan is een retour alsnog 30,-. Maar ik ben ook erg benieuwd, en niet meedoen vind ik eigenlijk nog erger dan niet doorgaan, dus ik wil wel héél graag :))

xLoki schreef:

Pfoe ik zit nu met een meisje in de klas die internationaal model is en afgelopen jaar de hele wereld heeft gezien, best jaloers. :o

Nu maak je mij ook jaloers :') Hoe heet ze?

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:41

UMayDream schreef:
@vinandoW, ik heb zelf ook 40% korting, maar dan is een retour alsnog 30,-. Maar ik ben ook erg benieuwd, en niet meedoen vind ik eigenlijk nog erger dan niet doorgaan, dus ik wil wel héél graag :))

xLoki schreef:

Nu maak je mij ook jaloers :') Hoe heet ze?

Oooh het is 48 minuten van mij af, maar heb dan wedstrijd :(

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:45

:oo Dat zou zó de ideale gelegenheid zijn om te meeten _O_
Kun je niet voor/na je wedstrijd komen?

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:48

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:49

Zo dat moet je ook maar durven, die 2e foto :+
Ze is wel mooi zeg!

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:51

Ze is echt prachtig. Heb lang met haar gepraat vandaag en ze is gewoon van zichzelf zo dun, eet zakken chips leeg haha!
Haar huid is echt super egaal ook. :oo
Maar ze zegt dat ze het afgelopen jaar het wel vaak moeilijk heeft gehad, ze is 3 maanden in Istanbul geweest voor modellenwerk en daar is ze aangerand door de fotograaf en allemaal dat soort dingen..

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:51

UMayDream schreef:

Ik heb om 11:08 een proefje.. Zou het daarna kunnen? O god, ik wil zo graag, maar heb geen catwalk/model ervaring!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:54

xLoki schreef:
Ze is echt prachtig. Heb lang met haar gepraat vandaag en ze is gewoon van zichzelf zo dun, eet zakken chips leeg haha!
Haar huid is echt super egaal ook. :oo
Maar ze zegt dat ze het afgelopen jaar het wel vaak moeilijk heeft gehad, ze is 3 maanden in Istanbul geweest voor modellenwerk en daar is ze aangerand door de fotograaf en allemaal dat soort dingen..

Jeetje, dat is wel heftig! Dat risico loop je dan natuurlijk wel, was ze daar alleen?
En gemeen is dat he, sommige mensen kunnen echt alles eten zonder dat hun huid lelijk wordt of dat ze aankomen oid :=

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:55

MyLittleLove schreef:
UMayDream schreef:

Ik heb om 11:08 een proefje.. Zou het daarna kunnen? O god, ik wil zo graag, maar heb geen catwalk/model ervaring!

De registratie is open van 12.00 tot 15.00 zie ik... Dan wil ik er sws om 11.30 staan, want anders moet je echt superlang wachten. Maar jij zou natuurlijk wat later kunnen komen alsnog!! :))
Ik weet natuurlijk nog niet of ik ga, maar als ik wel ga zou het zooo leuk zijn als je ook komt!

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:56

Ze was telkens in van die modellenappartementen enzo, dus niet echt 'alleen', maar dat is ook niet alles (roommates die je kleren jatten etc).
Ja idd, life is not fair. ^)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:57

UMayDream schreef:
De registratie is open van 12.00 tot 15.00 zie ik... Dan wil ik er sws om 11.30 staan, want anders moet je echt superlang wachten. Maar jij zou natuurlijk wat later kunnen komen alsnog!! :))
Ik weet natuurlijk nog niet of ik ga, maar als ik wel ga zou het zooo leuk zijn als je ook komt!

Hmm ja, als ik er om 2 uur ben lukt het niet meer denk ik he.. ;(