Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:Iemand schreef hier iets over bert kroeze, snap dat je je daar niet bij op je gemak voelde. Jaren geleden met een shootdag met hem gewerkt. Pure tijdverspilling want hij kreeg de instellingen van zijn camera niet goed.
Heb zelf pas ook weer geshoot. Zal binnenkort even foto's delen. Laatste weekend van september modeshows lopen in assen. Ben heel benieuwd!
UMayDream schreef:Vond ik niet nodig, plus dat mijn moeder sowieso al niet thuis was en mijn vader niet mee wilde. Achteraf had dat dus beter wel gekundKomend weekend is er nog een castingdag in Beek waar ik in principe wel heen wil, ware het niet dat dat voor mij 3 uur reizen is...
VinandoW schreef:UMayDream schreef:Vond ik niet nodig, plus dat mijn moeder sowieso al niet thuis was en mijn vader niet mee wilde. Achteraf had dat dus beter wel gekundKomend weekend is er nog een castingdag in Beek waar ik in principe wel heen wil, ware het niet dat dat voor mij 3 uur reizen is...
Ik zit er ook aan te denken om naar Beek te gaan aangezien ik gister niet naar Groningen kon i.v.m tentamens. Ik woon normaal in Groningen maar vanwege omstandigheden even thuis. Ik woon nu 20 min van Leeuwarden af, dus als je toch naar Beek wilt dan kunnen we misschien samen. Ik ben nu namelijk in Steenwijk
Citaat:Ik zit er ook aan te denken om naar Beek te gaan aangezien ik gister niet naar Groningen kon i.v.m tentamens. Ik woon normaal in Groningen maar vanwege omstandigheden even thuis. Ik woon nu 20 min van Leeuwarden af, dus als je toch naar Beek wilt dan kunnen we misschien samen. Ik ben nu namelijk in Steenwijk
Citaat:Eigenlijk is het te idioot voor woorden, 4u reizen voor een casting, maar als ik een dagkaart voor de trein ergens kan vinden wil ik misschien alsnog wel gaanIs het goed als ik je dat nog laat weten?
xLoki schreef:Mooie foto's Winged!
Pfoe ik zit nu met een meisje in de klas die internationaal model is en afgelopen jaar de hele wereld heeft gezien, best jaloers.
UMayDream schreef:@vinandoW, ik heb zelf ook 40% korting, maar dan is een retour alsnog 30,-. Maar ik ben ook erg benieuwd, en niet meedoen vind ik eigenlijk nog erger dan niet doorgaan, dus ik wil wel héél graagxLoki schreef:Mooie foto's Winged!
Pfoe ik zit nu met een meisje in de klas die internationaal model is en afgelopen jaar de hele wereld heeft gezien, best jaloers.
Nu maak je mij ook jaloersHoe heet ze?
xLoki schreef:Ze is echt prachtig. Heb lang met haar gepraat vandaag en ze is gewoon van zichzelf zo dun, eet zakken chips leeg haha!
Haar huid is echt super egaal ook.
Maar ze zegt dat ze het afgelopen jaar het wel vaak moeilijk heeft gehad, ze is 3 maanden in Istanbul geweest voor modellenwerk en daar is ze aangerand door de fotograaf en allemaal dat soort dingen..
MyLittleLove schreef:UMayDream schreef:Dat zou zó de ideale gelegenheid zijn om te meeten
Kun je niet voor/na je wedstrijd komen?
Ik heb om 11:08 een proefje.. Zou het daarna kunnen? O god, ik wil zo graag, maar heb geen catwalk/model ervaring!
UMayDream schreef:De registratie is open van 12.00 tot 15.00 zie ik... Dan wil ik er sws om 11.30 staan, want anders moet je echt superlang wachten. Maar jij zou natuurlijk wat later kunnen komen alsnog!!
Ik weet natuurlijk nog niet of ik ga, maar als ik wel ga zou het zooo leuk zijn als je ook komt!