Rare mensen op marktplaats.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 16:20

peacehorses schreef:
dsi lite bestaat niet, ds lite heeft ook een camera, dsi heeft 2 camera's, tenminste dat is voor zover ik weet het verschil. En dat dsi op internet kan uiteraard met wifi :)

dhl is ook lekker bezig:
24-04 2012 12:01 Pakje is online voorbereid door de verzender.
26-04 2012 10:31 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.
26-04 2012 17:02 Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.

arme chauffeur die er een dag over moet doen om naar het sorteercentrum te komen :=

Hoezo een dag? hij is om 10:31 afgeleverd, je weet niet hoe laat de chauffeur hem opgehaald heeft :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 16:24

Bij ons staat de chauffeur bijvoorbeeld altijd om 16:00 bij het postkantoor om de pakjes op te halen. Moet dus altijd rennen om het op tijd daarheen te brengen zodat het dezelfde dag nog meegaat. Als ik het pakket 's morgens om 9 uur daarheen breng, gaat ie óók mee met diezelfde chauffeur die om 16 uur voor de deur staat ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 16:38

Wij hebben bij het ene kantoor tot net 17.00 de tijd en bij het andere tot 17.30 om het af te geven zodat het de volgende werkdag wordt afgeleverd :D
(en als we het zaterdag afgeven, gaat het pas maandag mee en als het goed is wordt het dan dinsdag afgeleverd)

ThinkAgain

Re: Rare mensen op marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 17:07

DeniseEs, dat staat er toch recht onder of niet dan? om 17:02 is het opgehaald om naar het sorteercentrum gebracht te worden, en die status is inmiddels nog niet veranderd dus het zal wel een heel eind rijden zijn. Maar het zal morgen wel binnen komen. PostNL heeft wel een ander pakketje van mij kwijt gemaakt, ik dacht eerst dat de verzender weer eens langzaam was maar die had 'm zelfs al een week eerder verzonden. Geen van de buren heeft 'm, postkantoor heeft 'm niet en van meer buren is de post weg... gaat heerlijk hier >;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:26

peacehorses schreef:
DeniseEs, dat staat er toch recht onder of niet dan? om 17:02 is het opgehaald om naar het sorteercentrum gebracht te worden, en die status is inmiddels nog niet veranderd dus het zal wel een heel eind rijden zijn. Maar het zal morgen wel binnen komen. PostNL heeft wel een ander pakketje van mij kwijt gemaakt, ik dacht eerst dat de verzender weer eens langzaam was maar die had 'm zelfs al een week eerder verzonden. Geen van de buren heeft 'm, postkantoor heeft 'm niet en van meer buren is de post weg... gaat heerlijk hier >;)

mag ik vragen wat erin zit?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 15:46

Ik heb nu iemand die mijn DS wil komen ophalen voor 135 euro. Ik ga ermee akkoord, want ik krijg dat ding bijna niet verkocht haha.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 16:22

peacehorses schreef:

_O- ik snapte m al niet, maar zit hier gewoon blond te zijn :P al is een uurtje niet zo lang toch? Is het inmiddels al aangekomen? :P

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 08:50

Overigens, de overtreffende trap, nadeel van DHL:
28-04 2012 13:27 Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
Inmiddels ish et 29-04 8:50 en het pakketje is nog steeds onderweg _O-

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 10:05

DHL duurt zowiezo altijd erg lang,kan zo 5 dagen duren tot je pakket wordt bezorgd..

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 12:22

nou dat valt de laatste tijd erg mee :)
met dhl is het er binnen 2 dagen :)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 17:38

DeniseES, het was niet een uurtje maar al bijna 24 uur :P hier is mijn pakketje nu eindelijk binnen, maar ik wil 't voortaan toch liever met PostNL, heb hier gewoon het geduld niet voor :=
En Alja, er zaten games in :) dus 't was geen dringend pakketje ofzo hoor, maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen als dingen lang duren, je betaalt er toch voor.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:51

little_birdy schreef:
nou dat valt de laatste tijd erg mee :)
met dhl is het er binnen 2 dagen :)

Serieus!?Dan woon ik zeker ergens waar ze haast nooit komen want bij mij duurt het altijd eindeloos lang :j

Ik vraag nu ook altijd maar of ze via TNT verzenden want ik heb daar ook niet het geduld voor en die 1,75 extra kom je ook wel weer overheen :)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:09

ja dat is waar ja bij mij gaat het gelukkig snel nu :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:16

DHL kan inderdaad wat langer duren. UPS is ook zo fijn:

Had shirts laten bedrukken met ons stallogo, die shirts hadden we gisteren (zaterdag dus) nodig voor een sponsorrit. Op tijd laten bedrukken, bedrijf heeft de shirts maandagmiddag bij UPS afgeleverd. Zegt de website met pakketnummer van UPS zelf. Volgens UPS was de leverdag donderdag. Prima, lekker op tijd. Donderdag niets, 's avonds hebben ze de status veranderd naar "besteller heeft leverdatum naar voren geschoven". Niet dus, hebben we niet! Ik vrijdagochtend boos aan de telefoon, mevrouw zei dat er dan een reden was van UPS dat er niet geleverd kon worden, en dat daar geen status voor is en chauffeurs dan altijd deze reden kiezen voor de pakketstatus. Vrijdagmiddag nog steeds niets, ik weer gebeld, mevrouw van UPS verzékerde me dat het vandaag geleverd zou worden. Ze rijden tot 20 uur, dus ze hadden nog 2,5 uur, maar ze komen echt. Vrijdagavond op stal zie ik dat de status wéér veranderd is in "besteller heeft leverdatum naar voren geschoven". De aso's! Zaterdag rijden ze ook, maar wéér hetzelfde verhaal: status weer veranderd in bullshit. We hebben dus zonder de shirts gereden, hierna hebben we ze niet echt meer nodig, ben zó kwaad op dat poedersuiker... morgen gaan ze een héél fijn telefoontje krijgen.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 23:11

is het verdacht als iemand alleen met paypal betaald wil worden? dat is trouwens voor mij juist goed, want ik heb nog geld op paypal, en die moet leeg.

het gaat om 23,50.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 23:21

Zo jongens, de transport beschermers die ik verkeerd en te groot gekocht heb, zijn inmiddels verkocht, misschien raden jullie het wel:
Iemand uit dit topic mailde mij en heeft ze gekocht!

Gelukkig zijn er nog wel nette mensen op deze aardbodem!
die WEL afspraken nakomen en netjes zijn!
GamblersCup bij deze Veel plezier ermee en Wij hebben gemeet!! haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 23:22

Je kan gewoon geld van je paypal rekening naar je bank laten overschrijven he, zonder kosten :)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 11:04

marktplaats wil ook mijn advertenties niet meer veranderen >;) heb van die Schleich modelpaardjes te koop staan en heb nu al 3 keer geprobeerd neer te zetten welke er verkocht en gereserveerd zijn maar de volgende dag wijzigt hij 'm weer vanzelf terug :=

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 11:05

?? Kun je anders niet je advertentie kopieeeren en opnieuw plaatsen??

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 11:08

als hij nu nog niet blijft staan moet ik dat inderdaad maar even doen. Blijf nu maar mailtjes krijgen voor paardjes die al verkocht zijn, vind het dan vervelend om die mensen teleur te moeten stellen.

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 10:55

ik ben ook voor het eerst opgelicht op marktplaats voor 60,- pff flink balen!
had haar ook gecheckt en er waren geen meldingen en ik had in het eerste mailtje gevraagd of ophalen mogelijk was en dat vond ze goed dus vertrouwde het wel..
eerst reageerde ze nog wel op emails maar nu ook niet meer, en het is ondertussen al ongeveer een maand geleden.
die vrouw heeft een eigen webwinkel, daar ben ik achter gekomen na wat google dus ik heb gelukkig wel haar gegevens, helaas is het 104 km van mij vandaan.
Mn moeder heeft nu al ongeveer 20 keer naar het telefoon nummer van die site gebeld maar er wordt steeds maar niet gereageerd..
zit ook te twijfelen om gewoon een dreigmail te sturen aangezien ik wel haar adres heb maar ik weet niet zo goed wat ik er dan in moet zetten..
ach gok dat ik mn geld toch al kwijt ben maar ga nog wel even mn best doen het op de een of andere manier terug te krijgen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 11:04

Wat super balen zeg!! Is die webwinkel niet toevallig bij een organisatie aangesloten, zodat je daar een klacht in kunt dienen?!
Of woont er niet een bekende van je enigszins in de buurt die voor je langs zou willen gaan??

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 11:27

Dat is inderdaad wel een goede, even rondbellen of iemand er binnenkort is!
we hebben al wel een klacht bij visa ingediend, want zij maakt gebruik van hun logo op haar site en het gaat morgen naar een incassobureau van m'n vader.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 11:29

welke plaats woont ze? wie weet is er hier een bokker die er in de buurt woont?

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 11:32

de winkel is in alkmaar, dit is haar site.
http://www.rockchickempire.com/

geen idee of dit is toegestaan en anders hoor ik het graag en wijzig ik m'n bericht even.

fijn dat iedereen zo meedenkt, bedankt!