[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:11

Ik wil liever geen jurkje of rok ivm littekens op me onderbeen. Ik schaam me er niet echt voor, maar ik wil ze ook niet tonen en ze zijn dusdanig opvallend dat ze ook dor een panty nog te zien zijn.

Zit nog te denken aan een tunica. Maar dat is misschien ook al weer te gewoontjes?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:13

Een legging kan ook leuk zijn onder een jurkje? Of een dikke zwarte panty? Dan zie je het er niet doorheen en kun je toch een jurkje aan! :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:17

Met een wat dikkere (evt woolblend) panty kan je dat soort littekens prima verbergen hoor! Onder het juiste jurkje staat dat hartstikke leuk :) (En dat het woolblend is, wil niet zeggen dat het er meteen heel winters uitziet.)
Een jurkje lijkt me wel het leukste voor zo'n dag! :))

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:22

Ik zou wel een jurk of rok aantrekken. Met een dikke panty zie je het amper.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:38

Ik ga morgen even de Albert Cuijp op en de 9 straatjes van Amsterdam in; dus ik zal m'n nieuwe aanwinsten hier morgen even showen! :D

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:52

Afbeelding
Wat vinden jullie van deze jurk?
Ik heb 9 juni gala, en ik doe deze schoenen eronder.
Ik ben slank en 1.68m.
Eventueel nog leuke jurken die jullie hebben gevonden, laat het me weten!
Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:58

Persoonlijk vind ik die schoenen er niet mooi bij passen. Omdat ze dichtzijn worden je voeten als ware 'afgekapt' en lijken ze veel korter. Ik zou er een mooie open schoen bij doen dan lijken je benen mooi lang en slank, en ik vind de schoenen ook ietwat lomp voor onder zo'n mooi jurkje!

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:59

Tja het probleem is dat ik met een been in het gips zit, dus ik kan tot mijn grote spijt geen (hoge) naaldhakken dragen! :(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:01

1 been in het gips! :oo Oeps. Je loopt op krukken neem ik aan? Dan zou ik voor een mooi slippertje of een ballerina gaan, lijkt me echt verschrikkelijk op krukken en een hak! :oo

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:04

Ja ik loop al sinds december op krukken haha! Ja kijk ik wil met de parade een hoge hak aandoen, en het eindfeest gewoon een simpele balarina! :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:06

Pff wat stom zeg. Wat heb je?
Okee ja ik snap het, zou dan als lage schoen zo'n mooi luxe sandaaltje aan doen met de kleurtjes van die dingetjes die in je nek zitten van het jurkje! :)

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:09

Oeh dat is inderdaad ook erg mooi! (Ja heel dom van mij, maar ik had nog helemaal niet aan een platte schoen gedacht haha) Ik heb scheenbeen verbrijzeld en gebroken, kuitbeen op 3 plaatsen gebroken, bovenbeen op 2 plaatsen gebroken en een open been breuk. Maar gelukkig zijn we bijna op de helft met genezen!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:14

Harrejakkes! :oo Dat klinkt heftig, hoe is dat gebeurd als ik vragen mag?
Veel sterkte met revalideren en genezen! :(:)

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:15

Paard steigerde, klapte achterover en viel op mijn been. Dankjewel! :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:19

Oei Oei. Heftig hoor.
Ik heb op Zalando wel heel wat mooie sandaaltjes gezien, misschien kun je daar ook even kijken! :)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:49

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje... 2 maandjes geleden heb ik in Amsterdam super leuke gympen gekocht. Het was in een winkeltje met allemaal blazers voor 25 euro aan een rekje en aan de linkerkant een toonbank. Daar op stonden allemaal schoenen. Beneden achter in de winkel stonden rechts op een verhoging allemaal gympen en schoenen. Daar stonden ook mijn gympen tussen. Zwarte met glitters en witte zool. Nu heb ik ze aan gehad naar een feestje en ze zijn niet meer te redden. Nu ben ik op zoek naar deze gympen, ze kosten 17 euro en waren van het merk Jolyvia, tenminste... Dat staat in de schoen.

Wie kan mij helpen? Of weet waar ik deze kan vinden? Ik kan een foto maken.

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 23:05

Flying_Angel schreef:
Oei Oei. Heftig hoor.
Ik heb op Zalando wel heel wat mooie sandaaltjes gezien, misschien kun je daar ook even kijken! :)

Zal ik doen! Bedankt voor de tip!

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 23:07

O ik weet waar ze vandaan komen, iemand misschien in de buurt van de kalverstraat deze week? Ik ga morgen bellen. Alvast bedankt :)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 10:28

Vind de combinatie ook niet top deruijter.. Een zwarte ballerina oid zou ik dan eerder doen.

Ik heb de middelste hiervan besteld, uit de Marni voor H&M collectie:
http://ny.racked.com/uploads/2012_03_Marni-HM.jpg
Wat vinden jullie? Twijfel heel erg, maar vind de kleur zo mooi en het is 100% zijde dus wel kwaliteit als het goed is. En ook belangrijk: in de sale ;) Zie het wel voor me met een zwart riempje en enkellaarsjes of als het mooi weer is een sandaaltje. Als het niks is kan ik het altijd nog terugsturen haha.

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 10:37

Ja de combinatie was ook niet geweldig inderdaad. Maar ik had die dure mooi schoenen eindelijk gekocht en ik heb ze in een half jaar maar één keer aan kunnen doen haha! Maar ik ga denk ik toch maar voor mooie sandaaltjes!
Als jij de kleur goed vind en het is een goede kwaliteit, gewoon doen! Als het echt niet leuk is, kan je het altijd terugsturen!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 11:19

Leuk jurkje, LETS! Het meeste van de Marni collectie vond ik vreselijk, maar dit is wel lekker simpel. Niet over the top, en toch wel heel leuk :)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 11:55

Ja klopt, al die stippen en afrikaanse prints.. Ook niet mijn ding. Alhoewel het mooier is dan de Versace collectie, dat was helemaal spuuglelijk haha. Ik ben benieuwd hoe hij valt en of het past :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:31

Laurabyoux schreef:
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje... 2 maandjes geleden heb ik in Amsterdam super leuke gympen gekocht. Het was in een winkeltje met allemaal blazers voor 25 euro aan een rekje en aan de linkerkant een toonbank. Daar op stonden allemaal schoenen. Beneden achter in de winkel stonden rechts op een verhoging allemaal gympen en schoenen. Daar stonden ook mijn gympen tussen. Zwarte met glitters en witte zool. Nu heb ik ze aan gehad naar een feestje en ze zijn niet meer te redden. Nu ben ik op zoek naar deze gympen, ze kosten 17 euro en waren van het merk Jolyvia, tenminste... Dat staat in de schoen.

Wie kan mij helpen? Of weet waar ik deze kan vinden? Ik kan een foto maken.

De winkel waar je ze hebt gekocht heet iig Roxy, tenminste aan je beschrijving te zien :j
Weet alleen niet welke schoenen je bedoelt helaas.. Misschien bij een ander klein winkeltje in A'dam proberen, Farlys of Guecca bv? Die hebben een beetje dezelfde dingen als Roxy.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:00

LETS schreef:
Vind de combinatie ook niet top deruijter.. Een zwarte ballerina oid zou ik dan eerder doen.

Ik heb de middelste hiervan besteld, uit de Marni voor H&M collectie:
http://ny.racked.com/uploads/2012_03_Marni-HM.jpg
Wat vinden jullie? Twijfel heel erg, maar vind de kleur zo mooi en het is 100% zijde dus wel kwaliteit als het goed is. En ook belangrijk: in de sale ;) Zie het wel voor me met een zwart riempje en enkellaarsjes of als het mooi weer is een sandaaltje. Als het niks is kan ik het altijd nog terugsturen haha.

Ik vind het model en het 'idee' wel erg leuk (die vlakken met kleur zeg maar)
Alleen de kleuren vind ik echt niet mooi. Ik kan oranje niet los zien van voetbal/Koninginnedag. En het zijn ook nog eens de kleuren van het nieuwe Bavariajurkje voor het EK.
Maar als jij de kleuren leuk vind zou ik hem gewoon lekker kopen, ik denk dat het erg leuk staat hoe je het wil combineren.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:15

Zaterdag is de begrafenis van mijn oom ;( Alle mannen moeten in een spijkerbroek met wit overhemd. Maar ik weet niet wat ik aan zou moeten. Ik wil wel iets met een zwarte blazer denk ik. Weten jullie misschien iets?