Zo, dat is snel Air! Dat armbandje wat ik vandaag binnen heb binnengekregen heb ik de 13e besteld. Zat volgens mij met al m'n bestelde spullen precies in die feestdagen-periode..
minouesmee
Geplaatst: 01-02-12 14:13
Ik ben weer een aantal eskadron spullen aan het volgen... maar ben aan het twijfelen of ik zal bieden aangezien ik al iets van 15 dekjes heb.
Zag ook echt hele mooie Eskadron-spulletjes (halsters, dekjes, dralons) toen ik van de week zat te eBay'en. Zou mijn paarden echt goed staan, maar krijg m'n kast op stal al amper meer dicht door al die troep die er al in ligt.
Nou ja, je kan zeggen wat je wil, maar je verslaving/tik 'onderhouden' via eBay is een stuk goedkoper dan via gewone winkels. Scheelt je op jaarbasis een hele hoop geld.
Skessa_
Geplaatst: 01-02-12 14:56
Klopt, in de winkels koop ik ook echt geen horloges meer, veelste duur
Als hier een batterij van kapot gaat of het horloge ofzo dan is het niet zo erg, pleur ik m weg en koop een nieuwe. Ben je voordeliger uit dan er een nieuwe batterij voor te kopen
Had btw een tijdje geleden een horloge gekocht bij de New Look. Kwam ik thuis, waren er al allemaal steentjes uit, omdat die lompe koe achter de kassa vergeten was om het doosje er goed om heen te doen. En hij is ook al helemaal verkleurd
minouesmee
Geplaatst: 01-02-12 15:01
Suus___ schreef:
Ik zit eraan te denken al mn dekjes weer uit te zoeken en te verkopen en wat nieuws te scoren.. maar verkopen valt altijd vies tegen vind ik
Ik heb ook nog aardig wat spullen om te verkopen, maar van de 10 dingen verkoop ik meestal maar 1 of 2 dingen.
Donkerblauw
Geplaatst: 01-02-12 15:04
Echt? Nou, daar ben je dan mooi klaar mee.. Ben je nog terug gegaan?
Horloges zijn inderdaad echt duur. De meest simpele kost toch al gauw 15 euro, daar heb je op eBay al 5 horloges voor, en dat is meestal ook nog dezelfde kwaliteit ook.
Heb deze kettingen echt al eeuwen op m'n wishlist staan, maar twijfel nog of ik ze moet kopen:
De 1e is $4.95, de 2e $2.46 en de laatste $1.99. Alle drie hebben ze free shipping. Voor de prijs hoef ik het niet te laten, maar ik twijfel of ik ze moet kopen. Ik weet alleen niet waarom ik zo twijfel..
SimoneDV
Geplaatst: 01-02-12 15:12
Ik heb ook zooo veel kettingen van ebay Ze hebben zoveel leuks De eerste vind ik wat minder dan denk ik.
Skessa_
Geplaatst: 01-02-12 15:13
Mja die was idd ook iets van 15 euro. Nee, niet terug gegaan, winkel zit te ver weg om even heen en weer te gaan
Als jij ze leuk vind, moet je dat doen Voor de prijs hoef je het niet te laten
Haha, die verkoper Ashopone word rijk van jouw Skessa! Vind die fimo'tjes echt leuk! Weer eens wat anders dan fruit.
SimoneDV schreef:
Ik heb ook zooo veel kettingen van ebay Ze hebben zoveel leuks De eerste vind ik wat minder dan denk ik.
Ze hebben echt hele leuke sieraden voor weinig geld, en het is altijd net even iets anders als waar de rest van Nederland meeloopt.
Skessa_
Geplaatst: 01-02-12 15:19
Hij heeft nu al feedback achterlaten, das snel he
Die cupcakes zijn voor mn zusje, die is bijna jarig en cupcake gek 1 van de horloges mss ook wel, maar wil 1st zelf kijken wat ik dr van vind
Donkerblauw
Geplaatst: 01-02-12 15:21
Met feedback geven is hij/zij inderdaad echt supersnel. Had dat armbandje gekocht, en drie seconden later had ik al super-positieve feedback.
eBay is echt ideaal voor cadeautjes. Altijd leuke spulletjes te vinden die je hier in Nederland niet zo snel zult vinden. Echt ideaal als je nog een klein cadeautje voor 'erbij' zoekt.
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 01-02-12 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt